امداد خودرو دوزدوزان

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/04/17 13:55 · خواندن 3 دقیقه

تماس با امداد خودرو

امداد خودرو دوزدوزان – خودروبر دوزدوزان – حمل خودرو دوزدوزان

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی، با بیش از 11 سال سابقه در زمینه امداد خودرو در شهر دوزدوزان ، فعالیت می نماید. از اهداف اصلی امداد خودرو دوزدوزان ارائه خدمات سریع و با کیفیت به شما هموطنان گرامی می باشد. خدمات امداد خودرو در دوزدوزان شامل امداد خودرو دوزدوزان ، حمل خودرو دوزدوزان ، یدک کش دوزدوزان ، حمل ماشین دوزدوزان ، کفی دوزدوزان ، مکانیک سیار دوزدوزان و بنزین سیار در دوزدوزان می باشد. همکاران ما در امداد خودرو کانون جهانگردی در شهر دوزدوزان به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

حمل خودرو شما در شرایط ایمن یکی از ویژگی های شرکت امداد خودرو کانون جهانگردی می باشد. حمل ماشین شما به مکانیکی و نمایندگی ها در تمام مناطق شهر دوزدوزان به صورت شبانه روزی انجام می گیرد. در صورتی که شما هم نیاز به امداد خودرو دارید می توانید با شماره های شرکت امداد خودرو کانون جهانگردی تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران ما خود را به شما برسانند.

معرفی امداد خودرو دوزدوزان

جابجايی انواع خودروهای ايرانی و خارجی، لوكس، تصادفی، كلاسيك و صفر در كليه نقاط دوزدوزان   و ارسال به سایر شهر های استان آذربایجان شرقی با امداد خودرو دوزدوزان در اسرع وقت با كادری مجرب بدون هیچ نوع آسیبی به خودروی شما امدادجویان گرامی، به صورت تضمينی در كليه ساعات شبانه روز انجام می شود. همچنین تعمیراتی نظیر انجام کمک باطری خودروها، تعویض تسمه خودرو های ایرانی، تعویض پمپ بنزین و تعویض شمع به طور سیار انجام می گردد.

امداد خودرو دوزدوزان متشکل از ماشین شش‌ تن کفی با کفی هیدرویک قابل‌ تحرک است تا ماشین صدمه دیده روی آن قرار بگیرد. گروه فوق تخصصی امداد خودرو دوزدوزان به دلیل خطرناک بودن این کار از مدوزدوزان ترین کارکنان خود برای انتقال ماشین استفاده کرده است. دوزدوزان راین پیشنهاد ما به شما این است که هنگام به وحود آمدن مشکلی، آن را به سرعت به ما اطلاع بدهید. شرکت خودرو بری ما برای خشنود بودن مراجعین محترم از کم ترین هزینه ها برای انتقال دادن ماشین استفاده می نماید.

انواع امداد خودرو دوزدوزان

انواع امداد خودرو دوزدوزان به 2 دسته تقسیم می شوند که به توضیح آن پرداخته ایم.

  1. امداد خودرو های تکی
  2. تریلی امداد خودرو چند ظرفیته

امداد خودروهای تکی برای حمل خودرو های لوکس و جداگانه می باشد. مثل حمل ماشین از نقطه ای به نقطه ی دیگر. تریلی های امداد خودرو، تعداد اتومبیل های بیشتری را می توانند حمل کنند. از نظر هزینه امداد خودرو های چند ظرفیته ارزان تر از امداد خودرو های تکی می باشد. اما حمل خودرو های لوکس و حتی ماشین های ساده با امداد خودرو تکی در زمان کمتری انجام می گردد. همچنین امداد خودرو تکی در هر مکانی که مورد نظر شماست حمل خودرو را انجام می دهد.

شماره تماس حمل اتومبیل دوزدوزان

  • حمل خودرو شهر دوزدوزان : ۰۹۱۴۲۵۰۳۰۴۳
  • امداد خودرو  شهر دوزدوزان : ۰۹۱۴۲۵۰۳۰۴۳
  • خودرو بر شهر دوزدوزان : ۰۹۱۴۲۵۰۳۰۴۳