کفش زنانه سوین تابستانی عسلی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/04/11 12:23 · خواندن 3 دقیقه

ویژگی های کفش تابستانی زنانه

زمانی که تابستان فرا می رسد تنها چیزی که نیاز دارید یک استایل زیبای تابستانی است. کفش تابستانی زنانه با کفش‌ های دیگر فصل‌ ها تفاوت زیادی دارند. برای مثال شما می‌ توانید بوت‌ های زمستانی خود را در بهار و پاییز هم بپوشید اما برای تابستان این کار غیر ممکن می باشد. کفش های تابستانی ویژگی‌ های منحصر به فرد زیادی نسبت به سایر کفش ها دارند. که هم از نظر کاربرد و هم استایل متفاوت هستند. کفش راحتی زنانه تابستانی عسلی مدل سوین می تواند در کنار اینکه پای شما را در فصل گرم تابستان خنک نگه می دارد، به استایل شما نیز زیبایی می بخشد.

اولین ویژگی کفش تابستانی مناسب، همانطور که در بخش قبلی مطلب کفش راحتی زنانه تابستانی عسلی گفتیم، خنک بودن آن و جریان داشتن هوا در آن است تا پاها گرم نشوند و عرق نکنند. این ویژگی نه فقط در جنس بلکه در استایل کفش نیز اثر گذار می باشد. به طور مثال یک صندل یا دمپایی همیشه گزینه بهتری برای پوشیدن در تابستان است تا این که بخواهید در تابستان کفش کتانی بپوشید. کفش‌ های تابستانی جلوباز یا پشت باز هم مانند صندل جریان هوای مناسب در پاها برقرار می‌ کنند و انتخابی عالی برای تابستان می باشند.

سایر ویژگی های کفش زنانه سوین تابستانی عسلی

کفش راحتی زنانه سوین تابستانی عسلی یک - کفش راحتی زنانه تابستانی عسلی - ساخته شده از تمام چرم نرم گاوی طبیعی و آستر گاوی طبیعی و با زیره تزریق دودانسیته یعنی دو بار تزریق و سبک و نرم و مقام در برابر سرما و گرما و مناسب برای تمام فصول و قابل استفاده در پیاده روی طولانی مدت در روز و همچنین مجالس رسمی و محیط اداری می باشد. کفش راحتی زنانه سوین تابستانی عسلی دارای شش ماه گارانتی بوده و زیره در صورت شکستگی تعویض می گردد.

این کفش راحتی زنانه تابستانی عسلی یکی از مدل های کفش زنانه آذر پلاس می باشد که خیلی نرم و راحت بوده. شیک و زیبا می باشد و مناسب برای پیاده روی، محل کار، مهمانی ها و ... که می تواند متناسب با تمام سلیقه ها باشد.

کفش زنانه سوین تابستانی عسلی ۱

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.