درب پارکینگ

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/04/04 12:31 · خواندن 6 دقیقه

 برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید. ۰۹۱۴۸۹۰۵۶۹۵

درب پارکینگ

یکی از مهم‌ ترین قسمت های نمای هر ساختمان درب پارکینگ است. طراحی درب پارکینگ در وضعیت نمای ساختمان نقش بسیار مهمی دارد. به همین علت طراحی درب پارکینگ یکی از حساس‌ ترین بخش‌ های طراحی نمای کلی ساختمان می باشد. و لازم است هنگامی طراحی نه تنها به مدل درب پارکینگ، بلکه امنیت ساختمان را نیز در نظر بگیریم.

انواع درب پارکینگ

  • درب ریلی

اگر فضای شما زیاد نیست از درب ریلی استفاده کنید بهتر است.اکثر انواع درها نسبت به کارایی بالای این مدل  درب پارکینگ جنوبی و امنیت بسیار خوبی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند.علاوه بر مناسب بودن  قیمت دربهای پارکینگ آهنی ،  تنوع ظاهری این محصولات نیز بسیار خوب است و می توانید مدل جدید درب پارکینگ مورد نظر خود را در میان انبوه طرح ها و رنگ های گوناگون پیدا کنید

  •  درب کرکره ای

برای مکانهایی که با محدودیت فضایی روبه‌رو هستند، انتخاب درستی محسوب می شوند. این درب های کرکره ای اتوماتیک به صورت بالا به پایین باز و بسته می شوند و سر و صدا آزاردهنده ای نیز تولید نمی کنند.

  • درب  تاشو

دارای ظاهر خاص و منحصر به فردی هستند که در هر جایی مشاهده نخواهید کرد. این درب ها شبیه به درب های لولایی اتوماتیک عمل می کنند. با این تفاوت که گویی به جای دولت لولا شده به دیوار، دو لت لولا شده به ستون و یا چهر چوب و دیوارهای اطراف و یک لت لولا شده به هر یک از لت های کناری وجود دارد.

  •  درب لولائی

جزو محصولات پر فروش محسوب می شوند. نام دیگر این محصولات درب بازویی است. عملکرد درب لولایی اتوماتیک که در درها قرار داده می شود. به این صورت است که به دو کناره لولا شده و با چرخیدن حول محور لولایی به سمت داخل یا خارج باز و بسته می شود.

درب-پارکینگ-3

طرح و نقش بر روی درب فلزی پارکینگ

در کارگاه های مختلف برای طرح و نقش دادن به درب های آهنی از روش های گوناگونی استفاده می شود. اما نکته قابل توجه این است که در حال حاضر، جدیدترین تکنولوژی موجود برای انجام این کار، فناوری برش لیزری است. در زمان خرید درب مطمئن شوید که درهای انتخابی شما با استفاده از فناوری برش لیزر های نقش داده شده باشد. و بر اثر برش و ایجاد طرح با دیگر دستگاه ها، استحکام و یکپارچگی خود را از دست نداده است. از جمله شرکت هایی که درب های فلزی و آهنی خود را با استفاده از فناوری مذکور طراحی و نقش بندی می کند، شرکت تبریز فلز است. دستگاه ها و فناوری های مورد استفاده در این مجموعه تابع آخرین تکنولوژی های روز دنیا است. که موجب کاهش مشکلات کوچک، اما پراهمیت مربوط به زیبایی محصولات آن ها شده است.

رنگ درب پارکینگ

رنگ درب نقش پراهمیتی در زیبایی آن ایفا می نماید. اما در زمان خرید صرفاً به زیبایی رنگ دقت نکنید. شما باید مطمئن شوید که رنگ استفاده شده در آن از دوام بالایی بر روی فلز به کار رفته برخوردار است یا نه. در حال حاضر بهترین نوع رنگ، رنگ های کوره ای الکترواستاتیک (پودری) است. متأسفانه برخی از کارگاه های تولید درب فلزی برای افزایش حاشیه سود خود، علاقه ای به استفاده از این نوع رنگ ندارند. محصولات تبریز فلز، تماماً با استفاده از رنگ های الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده که این موضوع باعث افزایش زیبایی و البته ماندگاری رنگ بر روی درب می باشد.

امنیت درب فلزی ساختمان و درب پارکینگ

بعد از اینکه مطمئن شدید طرح و رنگ انتخابی شما، تمام چشم ها را به خود خیره می نماید. باید به سراغ موضوع مهم بعدی در نکات خرید درب، یعنی امنیت بروید. در زمان خرید درب صرفا نباید به زیبایی آن توجه نمود. اینکه درب انتخاب شده از امنیت بالایی نیز برخوردار باشد نکته بسیار مهمی می باشد که البته اهمیت آن، برای خرید درب پارکینگ دوچندان خواهد بود.

برای بررسی امنیت درب باید به چند نکته توجه کنید:

  • مواد اولیه به کار رفته در ساخت درب
  • در صورت وجود شیشه، جنس شیشه استفاده شده و مقاومت آن
  • قفل و دستگیره درب

اگر قصد معرفی یک شرکت معتبر در زمینه فروش درب با امنیت را داشته باشیم، باید باز هم به تبریز فلز اشاره کنیم. درب های فلزی تبریز فلز با استفاده از فولاد یکپارچه با کیفیت بالا و دیگر درب های آن با به کارگیری بهترین مواد اولیه ساخته شده است. شیشه های به کار رفته در درب ساخته شده توسط این مجموعه، از جنس شیشه سکوریت نشکن می باشند. که شما را از بابت هر نوع اقدام به سرقت از آن ها مطمئن می نماید. قفل و دستگیره های این درب ها نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

۶ ویژگی اصلی یک درب پارکینگ خوب

استحکام

مهم ترین اصل برای ساخت یک درب قطعا استحکام آن می باشد. استفاده از فلزات و آلیاژهای فلزی کمک موثری به این امر می‌ نماید. همچنین به کارگیری روش‌ های مدرن جوشکاری برای اتصال قطعات مختلف به هم جز اصول کار می باشد.

زیبایی

انسان به صورت غریزی ستایش کننده زیبایی است. به همین علت با صرف هزینه زیادی در تمامی مراحل طراحی و ساخت یک ساختمان سعی می‌ کند زیباترین عمارت را بنا نماید. درب پارکینگ به عنوان پیشانی ساختمان در معرض دید ناظران قرار دارد. به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای در معرفی ساختمان خواهد داشت.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید