خدمات برش لیزری در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/03/27 13:44 · خواندن 3 دقیقه

انواع خدمات برش لیزری آراز لیزر در تبریز

ما به مشتریان خود در مورد طرح هایشان برای تولید قطعات صنعتی و پنل های برش لیزری بصورت دقیق مشاوره داده و روی آن کار می کنیم. دستگاه ها ما قادر است هر هفته تقریبا 22 تن مواد را با حداکثر طول سه متر و عرض یک و نیم متر پردازش کند. خواه آهن، استیل باشد یا گالوانیزه باشد، ما راه حلی دقیق و مقرون به صرفه برای کاربردهای مختلف شما ارائه می دهیم.

بنابراین به راحتی می توانید برای مشاوره و انواع خدمات برش لیزری فلزات با شماره 09143021963 آقای مهندس اشکی تماس بگیرید.

باید شما هم اطلاع داشته باشید که چگونه می‌ توانید از تخصص و خدمات برش لیزری فلزات با حجم بالا برای ایجاد محصول یا قطعات فلزی استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد برش لیزری فلزات این است که زمان صرف شده برای توسعه محصول را کاهش می دهد و امکان تغییرات سریع طراحی را بدون هزینه های گران قیمت فراهم می کند و اصل مهم تر اینکه با وجود افراد ماهر و متخصص ضایعات حاصل از ورق های فلزی برش خورده شما به حداقل ترین میزان ممکن خواهد رسید.

دستگاه های برش لیزری صنعتی ما از دقت زیادی برای برش ورق های فلزی خام در اشکال پیچیده و اغلب متنوع استفاده می کنند. شما به هیچ وجه نگران برش قطعات فلزی خودتان طبق نمونه داده شده و سفارشی نباشید. چون ما سالهاست که انواع قطعات فلزی را برش داده ایم و در آن مهارت کافی را داریم.

برش لیزر تبریز

با افتخار می گوییم که رضایت مشتری ها از خدمات ما بصورت صد در صد می باشد و اولین مشتری های ما از چندین سال پیش تا کنون جز مشتری های ثابت ما می باشند. و این خود به تنهایی کافیست تا بدانید که رضایت مشتری ها از خدمات ما چگونه است. چون شعار ما این است تضمین خدمات ما کیفیت خدمات ماست.

خبر خوب این است که در برش لیزری فلز، تنظیمات حساس و کاربردی در دستگاه وجود دارد. این باعث می شود که دقیقا طبق نقشه موجود دستگاه برش را ایجاد کند و به لیزرها کمک می کند تا با سرعت کار کنند و در نهایت برش و تولید محصولات، قطعات یا اجزای فلزی فرآیندی سریع داشته باشد و در نهایت در زمان و هزینه کلی تولید صرفه‌جویی می‌شود.

خدمات برش لیزری در تبریز

چند نوع از خدمات برش مجموعه آراز لیزر در زیر آمده است. اما خدمات ما محدود به این لیست نیست:

  • برش لیزر قطعات لوازم خانگی از جمله (قطعات هیتر، اجاق گاز، سرخ کن، تستر، هود، پکیج و ...)
  • قطعات صنعتی ساده و پیچیده
  • قطعات ماشین آلات و خودرو
  • پنل های دکوراتیو برش لیزری (محافظ ساختمان و جدا کننده ها)
  • ورق درب های برش لیزر فلزی
  • قطعات آسانسور
خدمات برش لیزری در تبریز

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.