انواع کفش مردانه مناسب تابستان

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/03/25 10:58 · خواندن 4 دقیقه

کفش های مردانه تابستانی و بهار

به طور کلی کفش های مردانه از تنوع بالایی برخوردار می باشند اما باید بدانید که همه آن ها برای بهار و تابستان مناسب نمی باشند، انواع کفش مردانه تابستانی ویژگی های خاصی دارند که در ادامه به توضیح این ویژگی های از کفش مردانه می پردازیم. باید در نظر داشته باشید که با تغییر هر فصل باید کفش هایتان هم تغییر کند و جوری نباشد که در هر چهار فصل یک مدل کفش به پا کنید، در انتخاب مدل کفش باید فصل و مد روز را در نظر بگیرید تا بتوانید کفشی مناسب انتخاب نمایید.

انواع کفش مردانه تابستانی غیر رسمی

کفش های کتانی

این مدل از کفش ها همواره بین آقایان پرطرفدار و پرکاربرد می باشند، کتانی های ساده و توری از برند های معروفی همچون آدیداس و نایک بسیار مورد توجه قرار می گیرند. استفاده از کتانی، استایل آقایان را اسپرت و دوست داشتنی تر نشان می دهد. مخصوصا که امسال کتانی جزو ترندهای محبوب معرفی گردیده است. محبوب ترین مدل کتانی بین آقایان در بهار و تابستان کتانی هایی با رنگ تیره کم رنگ (خاکی، بژ، کرم، قهوه ای کم رنگ و …) و زیره آن ها سفید می باشد.

انواع-صندل-مردانه

کفش های لوفر 

چند سالی است پوشیدن کفش بدون جوراب در فصل بهار و تابستان بین آقایان بسیار پرطرفدار می باشد، کفش های لوفر جزو کفش هایی می باشد. که بدون جوراب هم مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید آن ها را پیراهن و شلوار نیمه رسمی ست کنید.

برند معروفی که در بین مدل های امسال به چشم می خورد برند گوچی می باشد. که ظاهری زینتی به این نوع کفش ها بخشیده و به صحنه مد امسال لوفرهای براق با لگام های فلزی افزوده است. همچنین لوفرهای رنگی و لوفرهایی با طراحی پاپوش مانند، که براق نیستند، لگام ندارند و برای تابستان ایده آلند ، جزو برترین های کفش مد روز بشمار می روند.

صندل های تابستانی

صندل ها می توانند بهترین انتخاب برای فصل تابستان برای آقایان باشند که هنگام پوشیدن آن ها احساس راحتی فوق العاده ای می کنند، با پوشیدن صندل پاهایتان هوا می خورند و احساس خوبی به شما دست می دهد. اما نکته ای که حتما باید در هنگام پوشیدن صندل رعایت نمایید این است. که با صندل جوراب نپوشید. و نکته دوم اینکه صندل هایی که رنگ تیره ای دارند برای آقایان مناسب تر هستند.

کفش های نیمه رسمی

اگر جزو آن دسته از آقایانی هستید که فقط استایل رسمی مورد پسندتان می باشد، طبیعتا هرگز صندل و کتانی نمی پوشید. در نتیجه پیشنهاد ما به شما کفش های بروگ می باشد. که برای فصل بهار و تابستان نیز مناسب هستند، به این نوع کفش ها معمولا کفش های نیمه رسمی گفته می گویند که ظاهر زیبایی برخوردارند.

کفش های نیمه رسمی از تغییر رنگ و طرح کفش های سنتی ایجاد می گردد. طراحان مد با استفاده از رویه ی کفش های بروگ و زیره های رنگی ترکیبی جذاب و نیمه رسمی به وجود می آورند و اینگونه موجب دمیدن روحی جدید در کالبد این کفش های سنتی می شوند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.