کفش پاشنه بلند مردانه

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/03/25 10:46 · خواندن 5 دقیقه

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند و مخفی مردانه

  • برای انتخاب کفش مناسب از بین کفش‌های پاشنه بلند و مخفی مردانه قبل از هر چیز همانند انتخاب کفش های ساده ، حتما سایزتان را در نظر بگیرید. بهتر است یادآوری کنیم که هیچ چیز مهم‌ تر است از اینکه کفش کاملا اندازه‌ی پایتان باشد نیست. بسیاری از آقایان و همچنین بانوان راحتی را فدای زیبایی طرح و مدل کفش می‌ کنند که این کار اصلا عاقلانه و درسن نیست. فراموش نکنید پا قلب دوم شماست.
  • انتخاب اندازه پاشنه مناسب قد، دومین مسئله‌ ای است که باید به آن دقت کنید. اگر یک کفش پاشنه مخفی ۵ سانتی متری مردانه به کارتان می‌آید و به اندازه‌ی کافی قدتان را اصلاح می‌کند پس نیازی به کفش پاشنه ۷ سانتی متری ندارید. این نکته را فراموش نفرمائید که این مدل کفش‌ های لژ دار مردانه هر چقدر هم که طراحی خوبی داشته باشند باز هم به خاطر لژی که درون این کفش‌ها وجود دارد کمی بزرگتر دیده می‌ شوند و هر چقدر هم که اندازه‌ ی پاشنه در این کفش‌ های بزرگتر باشد تاثیر مستقیم روی بزرگتر دیده شدن کفش‌ ها دارد پس به همان سایزی که نیاز دارید بسنده نمائید تا کفش شیک‌تری انتخاب کنید.

همچنین

  • از لحاظ هارمونی و ترکیب رنگی نیز اگر بخواهیم به این کفش‌ها نقد کنیم، می توانیم به جرات بگوییم که این کفش‌ها با رنگ‌های تیره جذابتر هستند و پاشنه‌‌ی مخفی آن‌ها در رنگ‌های تیره مخفی‌ تر می‌ مانند چون طبیعتا کمتر توجه‌ ها را به خودشان جلب می کنند! پس رنگ پیشنهادی ما برای کفش پاشنه مخفی مردانه مجلسی، مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای تیره و … است اما انتخاب رنگ کفش با توجه به استایلتان باید باشد.
  • به منظور مخفی کردن هر چه بهتر پاشنه بهترین گزینه شلوار تیره است. به بیان یهتر هرچقدر شلوار شما رنگ تیره‌ تری داشته باشد امکان پنهان ماندن پاشنه مخفی کفش بیشتر است. یک میانبر دیگر برای پنهان ماندن کفش‌های پاشنه بلند مردانه، قدِ بلندِ شلوار مردانه است. می‌ توانید کمی قد شلوارتان را بلتد تر بگیرید تا کمی روی کفشتان بیافتد و روی آن را تا قسمت‌ هایی بپوشاند.
  • به جنس و کیفیت کفشتان هم خیلی توجه کنید در هنگام خرید کفش پاشنه بلند یا پاشنه مخفی مردانه حتما از جنس این کفش‌ها مطمئن شوید چراکه این مدل کفش‌ها با وجود پاشنه‌ی بلند در هر صورت راحتی کفش‌های بدون پاشنه را ندارند پس مطمئن شوید که کیفیت بالایی دارند و به پاهایتان ضرر کمتری می‌رسانند.

کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش مجلسی یکی از عضو های ثابت و جدا ناپذیر از مجموعه کفش های یک فرد است و این موضوع منحصر به خانم و یا آقا ندارد. آقایان همیشه به یک جفت کفش مجلسی نیاز دارند؛ یک کفش که با کت و شلوار آن ها هماهنگی داشته. و ظاهرشان را رسمی‌ و باوقار تر نشان دهد. اگر می خواهید در مجالس ، میهمانی ها و همچنین قرار های رسمی تان علاوه بر داشتن استایلی مردانه و تاثیر گذار. اعتماد به نفس بالایی هم داشته و جذاب تر به نظر آیید. اگر حس می کنید که قد شما مقداری می تواند بیشتر باشد حتما یک کفش پاشته بلند مردانه مناسب تهیه نمائید.

کفش پاشنه بلند دامادی

پوشیدن یک کفش براق نوک تیز زمانی که پای مراسم عروسی و ازدواج‌ تان در میان است. و اختلاف قدی کافی بین عروس خانم و آقا داماد وجود ندارد. خیلی ضروری به نظر می رسد و اگر عروس خانم اختلاف قد زیادی با شما دارند. و از شما بلند قدتر هستند و یا می خواهید یک سر و گردن از نو عروس بلندتر باشید. انتخاب کفش پاشنه مخفی دامادی به شما کمک می‌کند تا با افزایش قد 7 سانتی و یا بیشتر، بلن تر به چشم بیایید. البته اگر متفاوت بودن را بپسندید. می‌ توانید در مجالس عروسی دوستان و آشنایان هم روی این مدل از کفش های مجلسی و دامادی حساب کنید. کفش دامادی پیشنهادی ما به شما یک کفش کاملا کلاسیک از جنس چرم طبیعی یا ورنی براق است. ویژگی اصلی این کفش، تمام چرم بودن داخل آن است. این امتیازی است که اجازه نمی‌ دهد پای شما در ساعت‌ های طولانی روز عروسی که باید کفش را بپوشید عرق کند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.