خدمات سی ان سی چهارمحور

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/03/23 15:47 · خواندن 2 دقیقه

درباره گروه صنعتی اقدم

خدمات سی ان سی چهارمحور

گروه صنعتی اقدم از سال 1381 در زمینه قالب سازی، ساخت قطعات و نیز ارائه خدمات ماشین کاری 4 محور در مجتمع فلزکاران تبریز مشغول فعالیت می باشد. گروه صنعتی اقدم متخصص در طراحی، ساخت و تولید انواع قالب های صنعتی با پشتوانه دانش فنی کارکنان متعهد و با تجربه خود و با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات دقیق قالب سازی و دستگاه سی.ان.سی 4 محور برای ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ساخت متناسب با بالاترین استانداردهای ساخت قالب در دنیا آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.
گروه صنعتی اقدم از مجموعه نرم افزارهای مدرن طراحی صنعتی مانند کتیا (CATIA) سالیدورکس (SOLID WORKS) پاورمیل (POWER MILL) و … جهت رسیدن به حداکثر بازدهی کیفی قالب و محصول استفاده می نماید.

یکی از روش‌هایی که برای تولید و فرم دهی قطعات فلزی استفاده می‌شود عملیات آهنگری یا فورجینگ (به انگلیسی: Forging) است که براساس نیروهای فشاری صورت می‌گیرد این نیرو می‌تواند توسط یک چکش آهنگری یا قالب اعمال شود

عملیات ریخته‌گری در قالب دایکاست (تحت فشار)، با سرعت و تحت فشار بالا همراه با تنش های حرارتی قالب صورت می‌گیرد که از مزایای آن می‌توان به ظریف و دقیق بودن ریخته‌گری اشاره کرد. ریخته گری دایکاست برای قطعاتی که دیواره ظریف یا گوشه و لبه‌ی تیزی دارند مناسب است.

دستگاه اکسترودر (Extruder) در واقع ماشینی است که مواد اولیه را از طریق قیف تعبیه شده در بالای آن جهت تولید محصول یکنواخت و نواری با سطح مقطع (مثلا زغال فشرده چینی)، وارد این ماشین می‌شود.