کراپ

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/03/22 11:34 · خواندن 4 دقیقه

انواع لباس کراپ و کاربرد آن

لباس کراپ یا یا تاپ کرپ به لباس هایی گفته می شود که در قیاس با دیگر لباس هایی که در کمد شما دارید کوتاهتر می باشد و اندازه آن تا روی کمر شلوار می رسد. اگر چه می تواند کوتاهتر هم در بازار پیدا کنید. در لباس کراپ شکم و پهلو در بیشتر موارد پوشیده نمی شود. این نوع لباس ها در انواع طرحهای گوناگون مثل تاپ و بلوز و تی شرت موجود می باشد.

لباس کراپ ورزشی یا تاپ کراپ ورزشی

این نوع لباس کــراپ یا تاپ کـراپ در فعالیتهای ورزشی به کار می روند که دو لایه می باشند و پد هایی در بخش جلوی لباس تعبیه می شوند که به جهت ثابت نگه داشتن سینه به سمت بالا، آن پد ها به کار می روند که در زمان انجام حرکت های ورزشی از سینه ها مراقبت و از افتادگی آن ها پیشگیری سازد.

جنس پارچه این نوع لباس کراپ نیز بسیار عالی بوده به نحوی که از پارچه هایی با قابلیت کشسانی استفاده می شود که عرق را به سرعت جذب می کند و به سرعت هم خشک می گردد. به علاوه امکان گردش هوای لباس کراپ بالا می باشد تا از پوست اشخاصی که هنگام ورزش از این نوع لباس ها استفاده می نمایند در برابر حساسیت ها و بیماری هایی که می تواند آن ها را گرفتار کند مراقبت نمایند.

لباس های کراپ ورزشی اغلب به صورت جذب دوخته می‌ شوند و دارای بند و یا بدون بند هستند.

لباس کراپ فانتزی یا تاپ کراپ فانتزی

این لباس کــــراپ فانتزی در انواع گوناگونی مثل موارد زیر تولید می شوند:

  1. بند دار،
  2. آستین دار،
  3. بدون استین و ... .

لباس های کــراپ فانتزی به شما یک ظاهر شیک و جدید می دهند که می‌ توانید کراپهای خود را با شلوار اسلش یا شلوار کشی یا شلوار جذب و حتی دامن نیز  هماهنگ کنید و در مجلس های نیمه رسمی بدرخشید. در صورتی که بخواهید با لباس کـــراپ فانتزی یک استایل کژوال بسازید، پیشنهاد می کنیم که کــراپ را با یک کت و یا ژاکت که خیلی مد شده و طرفدار دارد، به تن کنید.

[caption id="attachment_3258" align="aligncenter" width="600"]کراپ فانتزی ایفل کراپ فانتزی ایفل: جهت مشاهده این محصول کلیک کنید.[/caption]

جنس این نوع لباس کراپها از نخ، پلاستیک، تور و ... است که خیاط ها و تولید کنندگان برای جذابیت بیشتر لباس روی آن پولک و مهره و مروارید و موارد این چنینی استفاده می کنند. حتی می توانند روی آن گلدوزی های شیکی انجام دهند که دختران و نیز بانوان از ان استفاده کنند.

لباس کراپ تک شانه و یا تک بند

کراپهای تک شانه لباسی فانتزی می باشد که بیشتر به دلیل همین ویژگی فانتزی بودن لباس، افراد را به سمت خود جذب می کند.

در این مدل دختران و زنان برای برجسته نشان دادن و بیشتر نشان دادن گردن، ترقوه و شانه های خود از این لباس کراپهای فانتزی استفاده میکنند.

[caption id="attachment_3256" align="aligncenter" width="600"]کراپ ایفل کد 5184 کراپ ایفل کد 5184: جهت مشاهده این محصول کلیک کنید.[/caption]

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.