پرایمر بدون اسید

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/03/18 12:12 · خواندن 3 دقیقه

پرایـمر ها به دو نوع پرایمر اسیدی و پرایمر بدون اسید تقسیم بندی می شوند. پرایمر بدون اسید با نام acid free یا acidless یا non-acid دارای مقدار بسیار کم اسید هستند و با تغییر ph ناخن بصورت موقت باعث چسبندگی آن میشوند .و پر کاربرد ترین پرایمر مورد استفاده میباشد ، البته گونه دیگر از پرایمر وجود دارد که فاقد هرگونه اسید است این پرایمر ها کمترین میزان آسیب را به ناخن میرسانند و باعث چسبندگی پلی ژل ها میشوند. زمان خشک شدن پرایمر غیر اسیدی بی 40 تا 60 ثانیه میباشد.

روش استفاده از پرایمر بدون اسید

پرایمر یکی از مهمترین مواد کاشت ناخن می باشد که طول عمر ژل، لاک ژل و کاشت اکریلیک را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث چسبندگی بیشتر مواد کاشت به سطح ناخن می شود.

بعد از انجام سوهان کاری و مانیکور ناخن ها و همین طورچسباندن تیپ کاشت ناخن و استفاده از ضد قارچ مقداری از پرایمر را با برس داخلی خود پرایمر مانند لاک روی سطح ناخن کشیده و مدت 2 تا 3 دقیقه صبر میکنیم تا پرایمر تاثیر خود را گذاشته و سپس بقیه مراحل کاشت را انجام می دهیم.

پرایمر بدون اسید

پرایمر بدون اسید

مشخصات پرایمر بدون اسید

  • قابل استفاده برای هر چهار سیستم آکریلیک، کاشت ژل، پلی ژل و لمینت
  • بدون صدمه به صدف ناخن
  • همانند چسب دوطرفه عمل میکند.
  • مناسب برای پوستهای حساس
  • قبل از این مرحله دهیدراتور آنتی فونگال(Poly Nail) استفاده شود.

در چه مواردی و برای په کسانی از پرایمر ناخن استفاده میکنیم؟

خدماتی مانند ژل لاک، لاک ناخن، ابریشم و فایبرگلاس معمولاً نیازی به پرایمر ندارند. L&P معمولی بدون پرایمر به ناخن ها می چسبد، اما خیلی خوب نمی چسبد. بسیاری از مونومرها و ژل های پایه در حال حاضر دارای خواص مبتنی بر پرایمر هستند، بنابراین اغلب به پرایمر کمتری نیاز است .

کسانی که ناخن آن ها مشکل ساز است یعنی در مدت زمان کوتاه بعد از استفاده از پرایمر غیر اسیدی ناخن افتاده از پرایمر های اسیدی استفاده میکنیم ولی اگر بعد از آن هم باز ناخن افتاد مشکل از پرایمر نمیباشد بلکه در مراحل دیگر شما ایراد وجود دارد .