ماندرل فشاری برای دیسک مرکزدار

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/20 12:16 · خواندن 2 دقیقه

ماندرل فشاری برای دیسک مرکزدار TORVM - Mandrel for Polishing Discs

ماندرل فشاری برای دیسک مرکزدار TORVM - Mandrel for Polishing Discs، مخصوص دیسک‌های پرداخت و پالیش است. این ماندرال بر خلاف ماندرال پیچی مناسب برای دیسک‌های مرکزدار است. ماندرل فشاری برای دیسک مرکزدار، یکی از انواع ماندرال برای دیسک‌های پالیش است که جزو ابزار پر استفاده در تجهیزات و لوازم دندانپزشکی است. این محصول از برند مشهور TOR VM  است که جزو شرکت‌های مطرح روسیه‌ای است.

ماندرال فشاری در بسته بندی یک عددی موجود است و به فروش می‌رسد.

لیست مواد مصرفی دندانپزشکی              

نحوه استفاده از ماندرل برای دیسک پالیش

نحوه استفاده از ماندرل برای دیسک پالیش به این صورت است که ابتدا باید دیسک را روی سطح ماندرل قرار بدهید، سپس آن را روی آنگل نصب کنید. حالا ابزار شما به طور کامل آماده شده است و فقط کافی است مقداری از خمیر پالیش که می‌تواند کامپوزیت یا هر نوع ماده ترمیم کننده دیگری باشد را روی دیسک قرار بدهید.

در ابتدای کار ماندرل و دیسک پالیش ممکن است تحت تأثیر حرارت قرار بگیرند و دمای آنها افزایش پیدا کند. بنابراین سعی کنید این کار را با سرعت تنظیم شده انجام دهید.

نکته‌ای که هنگام استفاده از ماندرل باید به آن توجه کنید این است که دیسک شما باید با نوع خمیر و ذرات سازنده، سازگاری داشته باشد. شما نمی‌توانید برای یک دیسک از چند خمیر متفاوت استفاده کنید. این دیسک‌ها با کمک ماندرل در نهایت باعث می‌شوند که سطح دندان کاملاً سفید و درخشان شود.

برای ورود به سایت تجهیزات دندانپزشکی کلیک کنید.