ویژگی های سوتین نخی مناسب

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/02/25 15:32 · خواندن 5 دقیقه

دلیل انتخاب پارچه نخی برای لباس زیر و سوتین نخی مناسب

موارد زیر بازگو کننده علت های دقت به پارچه سوتین همراه با توضیحات آن هاست.

وزن و ضخامت پارچه سوتین نخی مناسب

لباس زیر و سوتین شما نزدیک بدن است وتقریبا همه روزه زیر لباس هایمان از لباس زیر استفاده می کنیم.بنابراین توجه به ضخامت و وزن پارچه و اینکه حجیم به نظر نرسد اهمیت زیادی دارد. و معمولا پارچه های نازک گزینه مناسب تری برای انتخاب هستند.

نوع پارچه سوتین نخی مناسب

از آنجا که نوع پارچه در ظاهر سوتین نخی شما تاثیر بسیاری دارد، بنابراین توجه به نوع پارچه هم مهم است.

حساسیت پوستی جنس سوتین

همانگونه که قبلا بیان نمودیم، لباس زیر به پوست شما در نزدیک ترین حالت ممکن است و می تواند باعث ایجاد حساسیت پوست گردد که این حساسیت ها با توجه به جنس پوست هر کسی فرق دارد. سایش لباس زیر روی پوست می تواند باعث ایجاد ناراحتی هایی گردد. پس بهتر این می باشد که در انتخاب سوتین دقت نمائیم و جنسی از سوتین را انتخاب کنیم که با پوست مان سازگار می باشد.

رعایت بهداشت با انتخاب مناسب سوتین

به علاوه با توجه به نزدیکی لباس زیر با پوست بدن انتخاب جنس مناسب بر بهداشت و سلامت زنان نیز تاثیر گذار است.
در شرایط عادی و استفاده روزانه بهترین جنس برای استفاده، پارچه صد در صد نخی است.زیرا لباس زیری که از نخ تهیه شده باشد، بسیار بهداشتی‌تر از مدل‌هایی است که از الیاف مصنوعی استفاده شده .

به همین دلیل توصیه می‌ کنیم خانم‌ها در استفاده عادی و روزانه خودتا حد امکان از سینه بندهای نخی استفاده کنند.

پارچه نخی مورد استفاده در سوتین نخی مناسب

پارچه نخی استفاده شده در سوتین نخی مناسب، نوعی پارچه با دوام با نرمی یکدست است که قدرت جذب بالایی داشته و یکی از اصلی ‌ترین پارچه ها برای تهیه لباس زیر است. این پارچه ها اغلب به صورت چاپ شده یافت می شوند. پارچه ‌های پنبه‌ ای در بیشتر موارد ظاهری ساده و غیر رسمی دارند.

  •  تنفس پذیری بالا،
  • وزن سبک و
  • بافت نرم این پارچه ها

مواردیست که این پارچه هار را مناسب یک لباس زیر و سوتین نخی مناسب می کند. این جنس نرم و راحت برای سلامتی و بهداشت بانوان بسیار مناسب می باشد.

سوتین-نخی-کرم-آنامکث

 

سوتین نخی

سوتینهای نخی در واقع یکی از انواع سوتین نیستند. و فقط تفاوت آنها با سایر سوتین ها در جنس پارچه به کار رفته در آن است. پس سوتین های نخی مانند سایر سوتین های دارای مدل های پد دار بدون پد،فنر دار ، جک دار و….. می باشد.

سوتینهای نخی همانطور که از نامش پیداست از پارچه نخی و پنبه تهیه شده است.تا خطر ابتلا به بیماری های پوستی و فشار به پستان ها و سرطان پستان را کاهش دهد. علاوه بر این سوتین های نخی خنک و راحت هستند و می توانند یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در فصول گرم سال باشند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.