انواع خدمات شرکت های تبلیغاتی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/02/21 12:16 · خواندن 4 دقیقه

چگونه شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟

امروزه شرکت های تبلیغاتی بسیاری وجود دارند که این زیاد بودن شرکت های تبلیغاتی می تواند موجب سردرگمی شما شود که کدام شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنم. خدمات شرکت های تبلیغاتی می تواند با هم متفاوت باشد یا کیفیت بالا و یا پاپین تری در خدمات آن ها وجود داشته باشد. در ادامه چند مورد را آورده ایم که به شما در انتخاب شرکت تبلیغاتی مناسب یاری می ردهند.

چگونگی استفاده از خدمات شرکـت های تبلیغاتی

بیشتر شرکت های تبلیغاتی در ابتدای کار اغلب جلسات مشاوره رایگان برای پاسخ دهی به سوالات مشتریان برگزار می کنند؛ به منظور بهره گرفتن از این جلسات مشاوره می توان به وب سایت این شـرکت ها رفته که بیشتر آن ها با یک جستجوی ساده در گوگل قابل یافتن می باشد، و یا اینکه از طریق تماس تلفنی با این شرکـت ها هماهنگی های لازم را صورت داد . علاوه بر این موارد، امکان مراجعه حضوری به اغلب این شرکت ها هست.

هزینه خدمات شرکت های تبلیغاتی

خدمات دیجیتال مارکتینگ خدماتی دارای تنوع بالا هستند و ممکن می باشد برای اهداف تبلیغاتی متفاوت برخی یا همه این خدمات را بهره برد ؛ از طرفی شـرکت های مختلف تبلیغاتی دارای تعرفه های متفاوتی برای ارائه خدمات بازاریابی می باشند و این عامل ها می توانند هزینه ها را جا به جا سازند؛ به همین دلیل هم نمی توان هزینه ثابتی برای این خدمات تعیین ساخت.

شرکت-تبلیغاتی

تناسب خدمات شرکت های تبلیغاتی با نوع برند

برای سنجش اینکه کدام یک از خدمات شرکـت های تبلیغاتی می تواند برای برند شما موثر واقع شود،بستگی به اهداف، خواسته های تبلیغاتی، نوع برند شما، بودجه های هزینه شده برای استفاده از خدمات و نظر کارشناسان و متخصصان تبلیغات دارد. ممکن است تنها یک نوع از این خدمات پاسخگوی نیاز های برند شما باشد یا استفاده از همه ی خدمات طبق یک برنامه ریزی تخصصی بتواند موثر واقع شود.

انواع شرکت های تبلیغاتی

  • شرکت تبلیغاتی کامل

اگر بخواهید برند یا کاری که شما انجام می دهید به درستی دیده شود و رونق خوبی داشته باشد باید در تمامی حوزه ها تبلیغات مؤثری انجام دهید، و برای اینکار بهتر است با شرکـت های تبلیغاتی همکاری داشته باشید. یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کاملی که ارائه می دهد می تواند محدوده وسیعی از خدمات بازاریابی را برایتان فراهم کند.

  • شرکت تبلیغـاتی مدولار

شرکت تبلیغاتـی مدولار یک شرکت تبلیـغاتی با خدمات کامل می باشند که خدمات خود را بر اساس نیازهای خود از آژانس تبلیغاتی دریافت می کند. بنابراین مشتری ممکن است بخواهد با بخش خلاق کانون ارتباط داشته و یک کمپین تبلیغاتی مؤثر ایجاد نماید و از سایر خدمات در شرکـت های دیگر بهره مند شود.

  • شرکت تبلیغاتی در داخل شرکت

برخی از شرکت ها دوست دارند کنترل نزدیک تری به تبلیغات داشته باشند. به همین خاطر از شرکـت تبلیغاتی در داخل شرکـت خود استفاده می کنند. این نوع شرکـت تبلیغاتی کلا متعلق به تبلیغ کننده است. این کانون تمامی کارهایی که یک شرکت تبلیغاتی خارجی انجام می دهد را به خوبی اجرا خواهد کرد. تفاوت بین شرکـت تبلیغاتی در شرکـت و دپارتمان تبلیغاتی این است که گزینه اول می تواند مشتریان متعددی را مدیریت کند اما دپارتمان تبلیغاتی تنها متعلق به همان شرکت است و نمی تواند مشتری خارج از شرکت داشته باشد.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.