کفش ایمنی ایرانا چاپی زیره دودانسیته

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/02/17 10:34 · خواندن 5 دقیقه

اهمیت حفاظت از پا و استفاده از کفش های ایمنی

در علم پزشکی، پا را به عنوان قلب دوم بدن می شناسند و این مورد باعث شده بیش از پیش نسبت به سالم نگاه داشتن این عضو با اهمیت اقداماتی صورت گیرد. با توجه به این مورد که اشخاص بطور دائم در حال فعالیت در محیط های گوناگون بوده و بر روی سطح های مختلفی قدم می گذارند، نوع کفشی که به پا می کنند، نقش مهمی را در سلامت پا ایفا می کند. از این رو، انتخاب کفش ایمنی مناسب برای افرادی که در محیط صنعتی فعالیت می کنند یک امر بسیار ضروری است. در این مقاله ی کفش ایمنی ایرانا چاپی زیره دودانسیته از فروشگاه کفش پای آرا به بررسی کفش های ایمنی می پردازیم. با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب کفش ایمنی مناسب

لازمه برگزیدن یک کفش خوب، شناخت کیفیت، ویژگی ها و کاربرد آن است. کسب اطلاعات به اندازه در ارتباط با کفش به کار رفته در محیط کار، موجب افزایش احساس رضایتمندی شخص می گردد. در صورتی که شما جزو آن گروه از افرادی می باشید که در محیط های پرخطر کار می کنید یا مشغول انجام شغل های پر ریسک هستید، باید محتاطانه عمل نمائید و به مسائل امنیتی توجه بالائی داشته باشید. داشتن تجهیزات ایمنی مثل کفش ایمنی ایرانا چاپی زیره دودانسیته در جهت جلوگیری از خطرات احتمالی، از اهمیت بالائی برخودار می باشد. هرچه تجهیزات ایمنی که انتخاب می کنید، استاندارد کافی دارا باشد، خطرات، به مقدار زیادی قابل کنترل می گردند.

کفش ایمنی باید در تناسب با شرایط کاری باشد. در حالتی که کفش مورد نظر، متناسب با شرایط کاری نیست، امکان دارد تاثیرات منفی را ایجاد کند و خسارت های جبران ناپذیری برای پا پدید آورد. به عنوان نمونه اگر محیط کاری شما یک کارگاه آهنگری است با توجه به این که با ابزار های تراش و فلزات داغ کار می کنید، نیاز است که کفش های ایمنی با سختی و مقاومت دمایی بالا انتخاب نمائید. با توجه به این مورد که خطر های احتمالی که در محیط کار امکان دارد اشخاص را تهدید نماید، متفاوت است؛ افراد نیاز است با در نظر گرفتن تمام موارد الزامی، اقدام به انتخاب کفش مناسب بکنند. در ادامه ی این مقاله کفش ایمنی ایرانا چاپی زیره دودانسیته به معرفی و راهنمایی انتخاب کفش کار مناسب می پردازیم.

موارد حائز اهمیت در انتخاب کفش کار مناسب

  1. سنجش و پیش بینی خطرات احتمالی حاصل از محیط کار: در ابتدا باید به شرایط محل کار خود توجه کرده و خطراتی که ممکن است در هنگام کار با آن ها رو برو شویم را پیش بینی کنیم. برای مثال بررسی میزان دمایی که کفش با آن درگیر خواهد بود، بسیار مهم است. باید کفش ایمنی متناسب با دمای محل کار را انتخاب کنیم. همچنین می توانیم میزان فشاری که در محیط کاری با آنها سروکار داریم، را مورد بررسی قرار دهیم.
  2. مدت زمان استفاده از کفش کار: بعد از اینکه شرایط محل کار برای خرید کفش مناسب بررسی و شناسایی شد. در مرحله دوم لازم است به این سوال پاسخ دهید، که مدت زمانی که کفش مورد نظر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، چقدر است؟ اگر قصد استفاده برای مدت زمان طولانی را دارید به منظور راحتی هنگام کار، باید جنس کفش ایمنی از پارچه یا چرم طبیعی باشد. همچنین سبک بودن کفش در استفاده طولانی مدت، راندمان بهتری به عملکرد شما می بخشد.
  3. توجه به استاندارد های کفش انتخابی: در هنگام خرید و انتخاب کفش توجه به استاندارد های ایمنی یک امر ضروری است. برای مثال اگر کفش انتخابی ما مجهز به استاندارد EN ISO 20345: 2011 باشد. در برابر فشار های معادل با 200 ژول مقاوم بوده و قابلیت محافظت از انگشت پا را خواهد داشت.
  4. نوع ماده محافظتی از انگشتان: در هنگام انتخاب پوتین ایمنی، لازم است به نوع ماده به کار رفته برای محافظت از انگشتان پا توجه ویژه ای داشته باشید. بعضی از مواد قابلیت تحمل فشارهای بالا را ندارند. به کار گیری آنها آسیب جدی به پای شما وارد می کند.
  5. سایز مناسب در انتخاب کفش: به منظور راحتی کار و ایجاد امنیت بیشتر برای انگشتان پا پیشنهاد می شود، کفش هایدبا سایز بزرگتر را در اولویت قرار دهید. همچنین برای استفاده با جوراب ضخیم نیز توصیه می شود که از انتخاب کفش ایمنی با سایز کوچک خودداری کنید.

جهت مطالعه ادامه ادامه این مطلب کلیک کنید.