بزرگترین و زیباترین شهربازی های ایران

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/02/14 10:57 · خواندن 4 دقیقه

تماس فوری

معرفی چند مورد از زیباترین شهربازی های ایران

ایران ما پر از شهربازی است. شهربازی‌هایی که به کودکی پرتمان می‌کنند و هیجان را به زندگی می‌آورند.

در سال های اخیر با پیشرفت تكنولوژی و ورود آن به كشورمان و همچنین با توان و همت نیروهای متخصص داخلی سعی شده است مراكزی برای خوش گذرانی و سپری كردن لحظاتی مفرح و شاد در نقاط مختلف كشور ساخته شود. اغلب این شهربازی ها با استاندارد های بروز دنیا مشابه همتای خود در دیگر نقاط جهان برای هر رده سنی، شرایط استفاده از وسایل بازی مختلفی را برای همگان فراهم شده است. در این مقاله می‌خواهیم بهترین شهربازی های ایران را به شما معرفی کنیم.

پارك ارم تهران
 

این پارك كه مجموعه ای بزرگ در ایران است، با امكانات بسیار بالا و تجهیزات بروز خود توانسته است حرفی برای گفتن در میان دیگر مجموعه های بازی و سرگرمی در كشور داشته باشد. این پارك بزرگ در سال 1350 تاسیس گردید و به نام "پارك خرم" معروف شد. موسس این مجموعه زیبا "رحیم علی خرم" از سرمایه داران و كارآفرینان تهران بود. پس از انقلاب شكوهمند اسلامی، این پارك به نام "پارك ارم" تغییر نام داد.

شهربازی پارک ارم تهران

وسایل بازی پارك ارم تهران

ستاره گردان پارک ارم: نگاه کردن به دستگاه 17 میلیاردی پارک ارم هم در وجود آدم ترس و هیجان می‌آورد. وقتی سوار شدید، ستاره می‌چرخد و بالا و پایین می‌رود. حتما ستاره گردان را امتحان کنید. البته قبلش باید با ترس و ارتفاع کنار بیایید.

سقوط آزاد پارک ارم: تا حالا از بالای یک ساختمان 28 طبقه پایین پریده‌اید؟ در سقوط آزاد پارک ارم قرار است همینکار را انجام دهید. در این بازی با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، از ارتفاع 85 متری سقوط می‌کنید.

تونل وحشت پارک ارم: تونل وحشت از اولین روزهای تاسیس شهربازی بوده و همیشه هم طرفداران زیادی داشته. در تونل وحشت پارک ارم، همه جا تاریک است و مدام غافلگیر می‌شوید. حریم وحشت در قلعه سحرآمیز هم جای خوبی برای ترسیدن است.

شهربازی باغلارباغی تبریز

باغلار باغی تبریز تنها در یک سال ساخته شد. مسئولان وقت سال 1372 کار را شروع کردند و سال 1373 ساخت یکی از بهترین شهربازی های ایران را تمام کردند. باغلار باغی جای خوبی برای خوشگذرانی است. جایی که می‌توانید در آن شاد باشید. شهربازی امکانات زیادی دارد. رستوران باغلار باغی در ورودی پارک، یکی از رستوران‌های خوب تبریز است. حرف از ورودی شد، قیمت بلیط پارک باغلار باغی برای هر نفر 10 هزار تومان است.

 

باغلار باغی تبریز کجاست

این سوال را خیلی‌ها می‌پرسند. باغلار باغی در بلوار استاد شهریار است، جنب پارک ولیعصر. درهای باغلار باغی هر روز ساعت 17:30 باز می‌شود. تا ساعت 2 بامداد می‌توانید در شهربازی باشید و خوش بگذرانید. البته در زمستان‌ها شهربازی معمولا بسته است. هوا در تبریز بسیار سرد می‌شود. قبل از رفتن حتما با مجموعه تماس بگیرید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.