شمع مزدا

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/18 09:15 · خواندن 2 دقیقه

شمع مزدا قطعه ای متشکل ازالکترود ، عایق چینی، واشرها و غیره می باشد که در بالای محفظه احتراق و سیلندر خودرو قرار گرفته و از یک طرف جریان ولتاژ بالای برق را گرفته و از طرف دیگر با ایجاد جرقه زنی در محظه احتراق باعث انفجار بخار فشرده شده بنزین و در نتیجه ایجاد نیروی لازم برای حرکت خودرو می گردد. در حقیقت شمع خودرو وظیفه انفجار در محفظه احتراق و حرکت دادن سیلندرها به سمت پایین را دارند. با پاشش سوخت توسط انژکتور به درون سیلندر و سپس فشرده شدن آن توسط سوپاپ، شمع جرقه ایجاد کرده و باعث انفجار در محظه احتراق می شود.

عیب یابی شمع خودرو

 هر شمع دارای یک طول عمر خاص می باشد که پس از طی این مدت زمان باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود. اما گاهی به دلیل ازدیاد رسوبات حاصل از احتراق در سر الکترودها و کثیف شدن آن و یا جرقه زنی نادرست و از بین رفتن الکترودها، نیاز به تعویض شمع خودرو پیش از طی کردن طول عمر استاندارد خواهد بود. در این مواقع خودرو به خوبی کار نخواهد کرد و به نوعی دچار بدسوزی می گردد. درست کار نکردن یکی از شمع ها باعث می شود که سیلندر مربوطه سوخت را بطور ناقص بسوزاند و در نتیجه باعث افزایش آلایندگی و در نتیجه صدمه به قطعات موتور میشود.

لوازم یدکی مزدا 3                   

اعتماد شما اعتبار ماست

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی
  • ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت با کمترین هزینه

چرا باید از قطعات اصلی استفاده کرد؟

مهم نیست که خودرو شما کدام یک از مزدا می باشد، مزدا، مزدا نیو، مزدا 323 و ...

شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی مزدا 3 را جایگزین قطعه معیوب کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

قطعات اصلی تحت نظارت و کنترل کیفیت این شرکت تولید شده و همچنین رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط مربوطه باعث شده تا قطعات اصلی مزدا به طور دقیق با قطعه جایگزین منطبق باشد.