دستبند پادشاه (KING)

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1401/12/16 10:55 · خواندن 4 دقیقه

دستبند پادشاه

دستبند پادشاه از سنگ ابسیدین دونه برفی و جاسپر سیاه اقیانوسی طراحی و ساخته شده است . این دستبند در دو سایز زنانه و مردانه قابل سفارش میباشد.

سنگ-چوب-چرم و فلز

 

سنگ جاسپر سیاه

جاسپر (jasper) یا ژاسپر در واقع به مجموعه ای از کوارتز های ریزبلورین یا کلسدون با مواد معدنی دیگر گفته می شود. جاسپر سنگی با سختی 7 – 6.5 در مقیاس موس و یک سنگ متخلخل است که تقریبا دارای رنگ های مختلف است و از مواد معدنی رسوبات و یا خاکستر ها تشکیل شده است. این سنگ در طول زمان و در جریان رسوبگذاری سیلیکات ها و خاکستر های آتشفشانی ایجاد شده است. به طور کلی جریان گرمابی آتشفشانی در تشکیل و ایجاد این سنگ موثر بوده است.

آبسیدین لکه برفی

یک شیشه آتشفشانی طبیعی است که نام خود را از مواد معدنی سفید رنگ کوچک کریستوبالیت گرفته است.از این سنگ زیبا اغلب به صورت جواهرات و مهره های کوچک صیقل داده می شود و سپس به شکل دستبند و آویز در می آید. مانند آبسیدین سیاه، آبسیدین لکه برفی از گدازه‌های آتشفشانی و گازهایی که با سرعتی سریع سرد می‌شوند، تشکیل می‌شوند. چیزی که آبسیدین لکه برفی را متفاوت می‌کند این است که وقتی گدازه سرد می‌شود، ذرات کوچکی از مواد معدنی سفید در سنگ به دام می‌افتند و این همان چیزی است که الگوی دانه‌های برف پیچیده را تشکیل می‌دهد. سپس سنگ از رسوبات آن استخراج می شود و به جواهرات صاف و اشکالی که ما می شناسیم و دوست داریم صیقل داده می شود.

امروزه استفاده دختران و پسران جوان از زیور آلات سنگی نشان از این دارد که روز به روز مردم با انرژی سنگ ها بیشتر آشنا میشوند و اکسسوری های سنگی گزینه مناسبی هستند تا انرژی آنها در طول روز همراهمان باشند.جنس چرم این دستبند سنگی از بهترین متریال موجود در دنیا میباشد.

[caption id="attachment_41598" align="aligncenter" width="600"]دستبند-پادشاه دستبند-پادشاه[/caption]

ابسیدین براق (Sheen Obsidian)

ابسیدین ممکن است حاوی الگوهایی از حباب‌ های گاز باقی مانده از جریان گدازه باشد که در امتداد لایه‌ هایی که سنگ مذاب قبل از سرد شدن در جریان است، ایجاد شده‌ اند. این میکرو حباب ها می توانند جلوه های جالبی همانند درخشش طلایی و یا نقره ای ایجاد نمایند. این نوع درخشش گاها بصورت یک خط و شکل چشم گربه ای نیز میتواند ظاهر شود.

ابسیدین رنگین کمانی (Rainbow Obsidian)

نوعی ابسیدین وجود دارد که جلوه ای رنگین تاب (ایریدیسنت) دارد. رنگهای منحصر به فرد سبز، بنفش یا برنزی در نوع ابسیدین رنگین کمانی می توانند ناشی از نانوذرات هدانبرژیت باشند. ابسیدین راه راه رنگارنگ (ابسیدین رنگین کمانی) از مکزیک حاوی نانومیله های جهت دار هدنبرگیت می باشد که با تداخل لایه نازک موجب ایجاد اثرات راه راه رنگین کمانی می گردد.

ابسیدین ماهوگانی (Mahogany obsidian)

برخی مواقع دو رنگ ابسیدین در یک نمونه درهم تنیده می شوند. متداول ترین ترکیب رنگی ابسیدین سیاه و قهوه ای مایل به قرمز می باشد که به هم می چرخند – که به آن “سنگ ابسیدین ماهوگانی mahogany” می گویند. رنگ ابسیدین ناشی از ناخالصی های آهن می باشد.

ابسیدین در چه رنگ هایی یافت می شود؟

سیاه متداول ترین رنگ ابسیدین می باشد. با این حال، می تواند سیاه مایل به قهوه ای، خرمایی یا سبز نیز باشد. به ندرت ابسیدین می تواند آبی، قرمز، نارنجی یا زرد باشد. تعداد خیلی کمی از نمونه های ابسیدین تقریباً بی رنگ می باشند. تصور می شود که رنگ ها عمدتاً بوسیله عناصر کم‌ مقدار یا اینکلوژن ها ایجاد می گردند.

جهت مطالعه ادامه مطلب و سفارش دستبند مورد علاقه خود کلیک کنید