کابل فندکی ماشین A140 لایکا

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/31 14:41 · خواندن 2 دقیقه

کابل فندکی ماشین A140 لایکا، دستگاه‌های ارتباطی مانند تلفن نیز به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. آنها دستگاه‌های چندمنظوره هستند که نه‌تنها برای ارتباطات بلکه برای مقاصد سرگرمی نیز استفاده می‌شوند. آنها برای افرادی که به طور مداوم در حال حرکت هستند و در خارج از منزل کار می‌کنند بسیار مفید هستند. اگر گوشی موبایل کم‌مصرف دارید که خیلی سریع شارژ را از دست می‌دهد، می‌تواند هنگام سفر مشکل ایجاد کند. پس بهتر است یک شارژر فندکی همراه خود داشته باشید.

ویگی های کابل فندکی ماشین A140 لایکا

  • یک پشتیبان برای یک باتری یا شارژ در وسیله نقلیه
  • فقط با باتری هایی که قابلیت شارژ مجدد دارند قابل استفاده می باشد.
    طول: 2 متر
کابل فندک

کابل فندک

نحوه استفاده از شارژر فندکی

شارژر فندکی از دو بخش تشکیل شده است. یک بخش که داخل سوکت فندکی خودرو قرار می‌گیرد و یک بخش دیگر که به تعدادی پورت USB یا Type-C مجهز است. وقتی شارژر فندکی را به سوکت مربوطه وصل می‌کنید، این دستگاه انرژی مورد نیاز شما را از باتری خودرو دریافت می‌کند. سپس کافیست با استفاده از یک کابل، گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود را به درگاه آن وصل کنید تا عملیات شارژ شروع شود.

هنگام خرید شارژر فندکی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

شارژرهای فندکی مدت‌هاست که وارد بازار شده‌اند و کاربر می‌تواند با اتصال آن‌ها به داخل سوکت فندک اتومبیل خود، وسایل الکترونیکی مثل گوشی و یا برای شارژ لایکا و یا تمامی لوازم الکترونیکی را شارژ کند؛ اما طی همین چند سال اخیر، به لطف تولیدکنندگان لوازم جانبی بزرگی مثل انکر، این نوع از شارژرها پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. اکنون طیف گسترده‌ای از شارژرهای فندکی در نسخه‌های سیمی و بی‌سیم وارد بازار شده‌اند که به شما اجازه می‌دهند نه تنها گوشی و تبلت، بلکه حتی لپ تاپ‌ها را نیز داخل اتومبیل خود شارژ کنید.