خرید درب ویلایی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/27 15:35 · خواندن 6 دقیقه

درب های ویلا اکثرا از جنس آهن و چوب گاهی هم از تلفیق آهن و چوب تولید می شوند. به همین خاطر می توان گفت درب ویلا از متریال مختلفی تولید می شوند. برای آنکه درب مناسبی را برای ویلا انتخاب کرد باید به معماری و شکل ساختمان ویلا توجه داشته باشید . چرا که شناخت این موارد به انتخاب درست درب ویلا کمک می کند. خرید درب ویلایی در مدل های جدید سال با بهترین قیمت و کیفیت عالی توسط آهن فراز تولید می گردد.

این درب ها همانطور که مشخص می باشد از ابزار آلاتی  بسیار با کیفیت و آهنی استفاده شده اند. خرید درب ویلایی فرفورژه دارای طراحی بسیار خاص و شیک می باشد و مهندسین و طراحان از سطح دنیا این نمونه از درب ها را طراحی کرده اند. امروزه این نمونه از درب ها به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند دارای طرفدارای زیادی می باشند. از ویژگی های این درب ها می توان به زیبایی، استحکام، و امنیت بالای آن اشاره کرد. دربهای ویلایی به صورت تک لنگه و دو لنگه تولید می شوند که این موضوع  تغییری در مدل آنها به وجود نخواهد آورد. درب های آهنی برای ویلاها، ساختمانهای مرتفع باشکوه و تالارهای پذیرایی با هر ابعاد و اندازه ای قابل سفارش می باشد .

خرید درب ویلایی ساده

به عنوان یکی از دربهای ویلایی آهنی به شمار می رود که دارای انواع مختلفی می باشد این نوع از دربها اغلب برای درب ورودی ویلا یا واحد های مسکونی استفاده می شود و در مدل های مختلفی چوب و فلزی کاربرد دارد.

یکی از مدل های درب های ویلایی، درب ساده می باشد. این مدل از درب ها در ویلاهای قدیمی و یا ویلاهای خارج از شهرک ها استفاده می شود. به دلیل آنکه از متریال ارزان تر و ساده تری در ساخت این درب ها استفاده می کنند و از چهار چوب و فریم ساده و سبک تهیه می شوند به همین دلیل از نظر قیمت مقرون به صرفه تر می باشد.

درب ویلایی فرفوروژه

درب فرفوروژه از مدل های درب های آهنی می باشند که با ظرافت خاصی تولید شده اند و به دو مدل کلاسیک و مدرن ساخته می شوند. این مدل از درب ها یکی از با دوام ترین درب هایی می باشد که از نظر امنیت و ایمنی حساب می آید. درب های ویلایی فرفورژه با توجه به سلیقه و انتخاب مشتری تولید می شوند. به همین خاطر این مدل از درب ها بسیار پر فروش می باشند چرا که مدل ، طرح ورنگ دلخواه مشتری انجام می شود. که این موارد جز مزایای این درب ها می باشد.

درب ویلایی لوکس

این درب ها همانطور که مشخص می باشد از ابزار آلاتی  بسیار با کیفیت و لوکس استفاده شده اند. درب لوکس دارای طراحی بسیار خاص و شیک می باشد و مهندسین و طراحان از سطح دنیا این نمونه از درب ها را طراحی کرده اند. امروزه این نمونه از درب ها به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند دارای طرفدارای زیادی می باشند. از ویژگی های این درب ها می توان به زیبایی، استحکام، و امنیت بالای آن اشاره کرد. درب های ویلایی به صورت تک لنگه و دو لنگه تولید می شوند که این موضوع  تغییری در مدل آنها به وجود نخواهد آورد. درب های لوکس برای ویلاها، ساختمانهای مرتفع باشکوه و تالارهای پذیرایی با هر ابعاد و اندازه ای قابل سفارش می باشد .

درب فرفورژه 01

متریال درب ویلایی

درب های ویلایی آهنی اکثرا از جنس آهن و چوب گاهی هم از تلفیق آهن و چوب تولید می شوند. به همین خاطر می توان گفت درب ویلا از متریال مختلفی تولید شده اند. برای آنکه درب مناسبی را برای ویلا انتخاب کرد باید به معماری و شکل ساختمان ویلا توجه داشت . چرا که شناخت این موارد به انتخاب درست درب ویلا کمک می کند.

انواع درب ویلایی 

 بسته به نوع سفارش می توان تمام چوب یا ترکیبی از چوب و شیشه یا ترکیبی از چوب و فلز و یا هر سه اینها باشد و جنس به کار رفته در تولید این دربها بسته به بودجه سازنده یا کارفرما می تواند از چوب روسی و یا راش باشد.

  • دربهای ویلا مدرن
  • دربهای تمام چوب
  • دربهای ترموود
  • درب فلزی ورودی ویلا
  • دربهای حیاطی
  • درب های فرفروژه
  • دربهای نرده ای
  • دربهای استیل

درب لوکس 01

قیمت درب ویلایی

با توجه به مطالب بالا می توان گفت قیمت گذاری در مورد انواع درب های ویلا بر اساس سایز، مدل ، متریال استفاده شده در ساخت در ، نوع جنس چوبی که به کار رفته شده است و جنس فلزات و ضخامت فلزاتی که برای درب های فلزی  به کار رفته شده است انجام می گیرد و همچنین جنس دستگیره و ابزار یراقی که در این درب ها مورد استفاده قرار گرفته اند بستگی دارد