دستبند protection plus (محافظ)

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/24 10:12 · خواندن 2 دقیقه

دستبند آمیتیست خالص، دستبند محافظ

دستبند محافظ پلاس ساخته شده از سنگ های آمیتیست جواهری (high quality) و رز کوارتز برزیلی که هر کدام از این سنگ ها رنگ جذاب خاص خود را دارند. در این دستبند نخ بافت چرمی از جنس بسیار مرغوب از لابه‌لای تمام سنگ ها به صورت دو ردیف بافت گذر کرده و بافت بسیار محکم و بادوامی دارد. قفل این دستبند به حالت کشویی قابل تنظیم میباشد و در دو سایز زنونه و مردونه قابل سفارش هست.

آمیتیست سنگ حفاظت از انرژی منفی

نام آمیتیست برگرفته از واژه یونانی amethystos که در ریشه به معنای “ضد مستی” می باشد. در واقع تصور می شد که چنانچه فردی آن را چه به عنوان گردنبند یا دستبند حمل کند دچار مستی نمی شود! شاید این اعتقاد بخاطر رنگ شرابی این سنگ باشد.

حتی در زمان روم و یونان باستان، اشراف زادگان و سیاستمدارن بدلیل خواص سنگ آمیتیست در این مورد یک قطعه از آن را درون لیوان شراب خود می گذاشتند. برخی نیز رنگ جام خود را بدین منظور از جنس این کانی ساخته و یا به این نشانه لیوان را به رنگ بنفش در می آوردند.

این جواهر یکی از مـحـبـوب تـرین و جـذاب ترین سـنـگ هـای قیمتی بوده و القا کننده ی آرامش محافظت کننده ی ذهن و روح در برابر انرژی های منفی است. آمیتیست با تقویت تمرکز و کـمـک بـه رشـد مـعـنـوی، سـبـب تـوسـعـه ی شهود و الهام در فرد می شود. همچنین تفکر و اشتیاق به سوی سطوح بالاتر معنوی را افزایش می دهد.
قدرت معنوی و تاثیرات تسکین دهنده ی آن،موجب شده که یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین سنگها برای انجام مدیتیشن باشد.

سنگ آمیتیست

آمیتیست سنگ ماه تولد چه کسانی است؟

  • این گوهر سنگ ماه تولد بهمن است و از معدود سنگهایی است که به طور خاص برای مردان باعث می شود تا به جذب زنان به آنها کمک کند. در برخی فرهنگ ها این گوهر را سنگ روز چهارشنبه می دانند.
  • دستبند محافظ پلاس داخل جعبه خود یک کارت مشخصات دارد که توضیح مختصری از خواص سنگ ها در آن نوشته شده است. امروزه استفاده دختران و پسران جوان از زیور آلات سنگی نشان از این دارد که روز به روز مردم با انرژی سنگ ها بیشتر آشنا میشوند و اکسسوری های سنگی گزینه مناسبی هستند تا انرژی آنها در طول روز همراهمان باشند.جنس چرم این دستبند سنگی از بهترین متریال موجود در دنیا میباشد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید