انواع خدمات شرکت های تبلیغاتی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/20 15:20 · خواندن 6 دقیقه

جهت مشاوره تماس بگیرید

خدمات شرکت های تبلیغاتی

شرکت های تبلیغاتی و طراحی لوگو امروزه به دلیل محبوبیت یافتن تبلیغات در میان مردم و همه نوع کسب و کار، در سطح جهان بسیار گسترده شده اند. تبلیغات ارزش خود را در میان همگان به دست آورده است. به طوری که بدون تبلیغات رشد بسیار آرامی خواهند داشت به نسبت مجموعه ای که از تبلیغات برای شناساندن خود استفاده می کنند. این شرکت های تبلیغاتی خدمات تخصصی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند. مثلا:

  • برنامه ریزی تبلیغاتی،
  • توسعه برنامه های بازاریابی،
  • مدیریت،
  • اجرای برنامه ها برای مشتریان.

فهرست

  1. ویژگی های شرکت تبلیغاتی
  2. وظایف شرکت های تبلیغاتی
  3. چگونه شرکت تبلیغاتی را انتخاب کنیم؟
  4. انواع شرکت های تبلیغاتی
  5. سوالات متداول خدمات شرکت های تبلیغاتی

 

 بازاریابی و تبلیغات یک برند در یک حوزه روندی طولانی نیاز دارد. البته علاوه بر زمان، افراد متخصص در حوزه تبلیغات و بازاریابی باید همراهی کنند. این شرکت ها کوچک ترین خدمات تبلیغاتی تا خدمات گسترده و تخصصی در زمینه بازاریابی را به صورت مستقل انجام می دهد.

درست است که شرکت های تبلیغاتی  زیادی هستند در تمام نقاط جهان که مشغول به ارائه خدمات در حوزه بازار یابی هستند ولی تمام این موسسات قادر نمی باشند به درستی تقاضا های مشتریان خود بر را به طور کامل برآورده سازند. چرا که یک شرکت تبلیغاتی برای به درستی ارائه دادن خدمات بازاریابی و تبلیغاتی می بایست ویژگی های منحصر به فرد و مسئولیت پذیری بالایی داشته باشد.

ویژگی های شرکت تبلیغاتی

  • داشتن کارمندانی متخصص و حرفه ای در زمینه فعالیت خود
  • قدرت ارائه خدماتی در تمام حوزه ها
  • داشتن افراد متخصص برای هر حوزه
  • داشتن برنامه برای فعالیت در فضای مجازی و همچنین استقرار در آن
  • برقراری ارتباطی موثر با مشتری های جدید و قدیمی
  • به منظور اطمینان بخشی در همه دوره های زمانی می بایست خروجی های موثر در رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت ارائه دهند.
  • فعالیت مستمر داشتن در دنیای آنلاین
  • ایجاد ارزش های بالا در برابر پول هزینه شده
تبلیغات

وظایف شرکت های تبلیغاتی

ایده پردازی

از ابتدایی ترین وظایف شرکت های تبلیغاتی ایده پردازی می باشد. این ایده طی مراحلی با توجه به نظر مشتری و سنجش ایده های مختلف و آزمون و خطا، شکل می گیرد.

طراحی و اجرای انواع تبلیغات

شرکت های تبلیغاتی باید بتوانند به طراحی و اجرای انواع تبلیغات چاپی، رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی را طرح ریزی و اجرا نمایند تا بتوانند به درستی توجه عمومی را به سمت برند یا محصول تبلیغاتی جلب نمایند. این نوع تبلیغات نیاز به برنامه ریزی و تعیین استراتژی های اصولی دارد و شرکت تبلیغاتی وظیفه دارد مدیریت و اجرای تمامی این برنامه ریزی ها و استراتژی ها را بر عهده گیرد.

تعیین زمان و مکان مناسب برای تبلیغ

تعیین زمان و مکان ارائه یک تبلیغ نیز بر عهده شرکت های تبلیغاتی است. تبلیغ های متفاوت در زمان خاص و در صورتی که در مکان مناسبی دیده شوند می توانند بازدهی و بازخورد بیشتری داشته باشند؛ از همین رو متخصصین بازاریابی باید این زمان ها و پلتفرم های مناسب را شناسایی کرده و از آن ها به درستی استفاده نمایند.

اجرای کمپین

طراحی و اجرای انواع کمپین های بازاریابی نیز از وظایف مهم شرکت های تبلیغاتی می باشد. کمپین تبلیغاتی، متشکل از چند نوع فعالیت مختلف است. که این فعالیت ها در عین تفاوت به صورت یکپارچه و همزمان، یک پیام تبلیغاتی را به مخاطبین هدف می رسانند. طراحی و اجرای همه کمپین ها باید توسط افراد متخصص انجام پذیرد .

یکپارچه سازی برند

خدمات برندینگ و یکپارچه سازی برند دارای سلسله مراتب خاصی بوده که رعایت کردن آن می تواند کمک زیادی به موفقیت در برندسازی ککند . این مراحل عبارت اند از:

  • تحقیقات، مطالعه و ارزیابی برند
  • تدوین برنامه ای جامع جهت زیرساخت برند
  • هویت دیداری، شنیداری، کلامی و هویت رفتاری سازمانی برند
  • جایگاه سازی برند

خدمات محتوا

محتوا از اهمیت بالایی در کسب و کارها برخوردار است. چرا که بخش اعظم جذب مشتری در بازاریابی، توسط محتوای هدفمند و ارزشمند انجام می پذیرد. بنابراین یک شرکـت تبلیغاتی موفق می بایست محتوایی ارزشمند طبق نیاز مشتری و بازار، متناسب با انواع مناسبت ها، برنامه های تلویزیونی، انیمیشن ها و غیره ارائه دهد. در واقع پیام یک برند یا یک کمپین تبلیغاتی از طریق محتوا به مخاطب منتقل می شود و رسانه های تبلیغاتی تنها نقش یک ابزار انتقال را برعهده دارند.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.