فوتبال دستی مدل S11

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/20 12:48 · خواندن 5 دقیقه

بازی فوتبال دستی مدل s11 : این بازی شامل استفاده از چهره هایی است که روی میله های چرخان سوار شده اند تا توپ را به سمت دروازه حریف بکشند. فوتبال دستی ها می توانند از نظر اندازه متفاوت باشند ، اما یک دستگاه معمولی حدود 120 سانتی متر (4 فوت) طول و 61 سانتی متر (2 فوت) عرض دارد. این بازی معمولاً شامل هشت ردیف مردانه فوم است که از جنس پلاستیک ، فلز ، چوبی و یا بعضی اوقات فیبر کربن است که روی میله های فلزی افقی سوار شده است.

هر تیم از یک یا دو بازیکن انسانی تشکیل شده که  چهار ردیف مردان مسخره را کنترل می کند ، بازیکنان میله ها را کنترل می کنند تا چهره ها را کنترل کنند ، از آن ها برای نگه داشتن توپ ، عبور یا ضربه زدن استفاده می کنند. بازی ها وقتی شروع می شوند که توپ از طریق یک سوراخ در کنار میز قرار گیرد یا به سادگی با دست در مرکز زمین قرار گیرد.

داستان شکل گیری فوتبال دستی

ریشه های فوتبال دستی به سال 1921 بر می گردد ، زمانی که هارولد سیرلز تورنتون از انگلستان این بازی را به ثبت رساند (ثبت اختراع بریتانیا شماره 205991 درخواست تاریخ 14 اکتبر 1921 و پذیرش 1 نوامبر 1923). او این بازی را به دلیل محبوبیت فوتبال در اروپا در اسپانیا اختراع کرد که به سرعت در حال گسترش بود هارولد تصمیم گرفت یک بازی بسازد که مردم بتوانند در خانه های خود بازی کنند. از آنجا که بسیاری از زبانها در سراسر جهان ورزش واقعی را چیزی شبیه کلمه فوتبال می نامند ، هارولد تصمیم گرفت که خالق جدید خود را “Foosball” بنامد.

مزایا و مشخصات فوتبال دستی

بازی فوتبال دستی شهرت خود را در سراسر جهان به دست آورده است. آنقدر محبوبیت پیدا کرده است که اکنون در سطح حرفه ای بازی می شود. برخی از افراد این بازی را در خانه خود دوست دارند انجام دهند. این افراد می توانند با داشتن یک فوتبال دستی مدل s11 از این بازی لذت ببرند. برخی دیگر بصورت حرفه ای در یک لیگ قهرمانان حرفه ای شرکت می کنند.

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود فوتبال در سراسر جهان مشهور باشد. فوزبال معروف ترین بازی است. این یکی از دلایل معروفیت فوتبال روی میز است.از طرف دیگر، بازی فوتبال دستی مزایا زیادی برای سلامتی و بدن شما دارد.

بازی خانوادگی

Foosball یک بازی کاملاً خانوادگی است. محدودیت سنی یا نوع محدودیت دیگری در بازی وجود ندارد. اگر شما یک خانواده 5-6 نفری دارید، بهترین انتخاب برای خانواده شما است. می توان آن را در وقت آزاد خود در عصر یا بعدازظهر به وسیله  فوتبال دستی مدل s11 بازی کرد. چشمگیرترین واقعیت این است که کل خانواده می توانند آن را با هم بازی کنند. نیازی به استراحت دادن به هیچ یک از اعضا نیست. این یک بازی عالی برای خانواده ها است. برای اطلاع از دیگر فواید و مزایا بازی با فوتبال دستی مدل s11 ، ادامه مقاله را نیز بخوانید.

فوتبال-دستی-چیست

 

مهارت رقابتی را افزایش می دهد

هر تیم تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام خواهد داد.طبیعی است که شما می خواهید تیم خود را برنده کنید.تیم دیگر نیز همین را می خواهد.به همین دلیل ، بازیکنان تمام تلاش خود را در بازی انجام می دهند و مهارت های رقابتی بازیکن از این طریق افزایش می یابد.این به آنها کمک می کند تا در بازی و هم چنین در زندگی خود حرفه ای تر از قبل شوند.

در هر کجا می توان فوتبال دستی مدل s11 را بازی کرد

چند بازی وجود دارد که شما قادر به بازی با آن در هر مکان هستید.مهم نیست که باغ یا حیاط یا داخل خانه باشد ، بازی فوتبال و ایرهاکی را می توان در هر کجا انجام داد.تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که میز را در مکان مورد نظر خود بیاورید.شخص می تواند این میز ها را حمل کند ، بنابراین می توانید در هر مکانی که می خواهید میز را قرار دهید.این یک نسخه قابل حمل از بازی foosball است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب هیجان انگیز کلیک کنید.