راهنمای تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/20 11:40 · خواندن 8 دقیقه


 

جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید 09146484992

راهنمای تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی

تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی، در حال حاضر به علت اینکه دستگاه های تقلبی به تعداد بالا وارد بازار می شوند، اینکه شما بتوانید دستگاه تصفیه اصل خریداری نمایید خیلی مهم می باشد. برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب در این حوزه به صورت جهانی فعالیت می نمایند. دقت داشته باشید که ایران جز کشورهایی می باشد. که کیفیت آب آشامیدنی در آن بالا نیست و همچنین املاح خیلی زیادی دارد. به همین علت عده زیادی علاقمند به استفاده از دستگاه تصفیه آب هستند. برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب دستگاه هایی را تولید می کنند که شما میتوانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. در این بخش میخواهیم شما را با برخی از این دستگاه ها آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

معتبرترین برندهای تصفیه آب تایوانی در ایران

در حال حاضر برندهای بسیاری در زمینه تصفیه آب خانگی فعالیت می کنند. که بیشتر آن ها جزو برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب محسوب می شود. در این حال می توان گفت که با ورود دستگاه های تصفیه آب به منازل و همچنین تکامل تکنولوژیکی آن ها باعث شده است که در طی سال های اخیر انواع بیشتری از این دستگاه ها به بازار وارد شود. دقت داشته باشید که فرایندی که در این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد معمولا فرآیندهای اسمزی است. اسمز به عنوان یک فرایند طبیعی شناخته شده است که در طبیعت هم قابل مشاهده است.

این فرایند باعث می شود که آب از غلظت پایین به بالا برود و در هنگام جذب نیز در ریشه گیاهان دیده می شود. فرآیند اسمز معکوس فرایندی است که در برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب مشاهده می شود. این فرایند با اعمال فشار به مایع غلیظ که با یک پمپ فشار بالا انجام می گیرد مایع با فشار را با فیلترهای نیمه تراوا و گذرا ایجاد خواهد کرد که تاثیر بسزایی در بهبود شوری آب در مناطق لوله کشی شده دارد.

در برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب با استفاده از فرایند اسمز معکوس در حقیقت آلاینده های بیشتری فیلتر می شود و همین هم به همراه بالا بردن تعداد فیلترها موجب می گردد که کیفیت آب تا حد زیادی بالا برود. این سیستم در 99 درصد از موارد موجب می شود که املاح و آلاینده هایی که باعث سختی آب شده اند از بین بروند و آبی بسیار با کیفیت را به چرخه وارد می نماید. این دستگاه ها که به عنوان دستگاه هایی با برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب شناخته می شوند تحت لیسانس کشور آمریکا و در کشور تایوان ساخته می شوند و دارای استانداردهای جهانی در این زمینه هستند.

دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی

• سافت واتر

یکی از انواع دستگاه های تصفیه آب که به عنوان یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب شناخته شده است دستگاه های تصفیه آب سافت واتر است. این دستگاهها که به عنوان آب شیرین کننده شناخته می شود در حقیقت دارای فیلترهای شش مرحله ای است که محصول کارخانه سافت واتر است. این دستگاه ساخته کشور تایوان است که به جرات می توان گفت یکی از بهترین ها در زمینه دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می آید.

چه از نظر کیفیت و چه از نظر برند به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است. شما میتوانید این دستگاه را یک جایگزین مناسب به جای آب معدنی داشته باشید. دقت داشته باشید که این دستگاه هم از روش و تکنولوژی اسمز معکوس استفاده می کند که PH آب را تنظیم می نماید و شما میتوانید آبی سالم و گوارا داشته باشید.

• سی سی کا

برند سی سی کا یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب شناخته شده است که همچنین از قدیمی ترین مارک های دستگاه تصفیه آب هم به حساب می آید. دقت کنید که قدرت حذف کلیه ناخالصی ها هم در این دستگاه وجود دارد که باعث حذف نیترات و همچنین سختی آب می شود. دستگاه های برقی که با برق 24 ولت در این حوزه ایجاد شده اند. خاصیت آنتی باکتریال دارند. دقت داشته باشید که این دستگاه همراه با کلیه لوازم نصب و همچنین شیرهای برداشت به شما ارائه خواهد شد.

آنچه که بایستی بدانید این است که دستگاه های تصفیه آب سی سی کا دارای استانداردهای گوناگون جهانی می باشد که با پشتیبانی مادام العمر به شما داده خواهد شد. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب انواع دستگاه های تصفیه آب را به شما ارائه می دهند. از این رو می توان گفت که خرید این دستگاه ها در واقع یک مسئله حساس است که بایستی به آن دقت کنید. خرید دستگاه خوب تصفیه آب موجب می شود که شما بتوانید آبی با کیفیت داشته باشید.

• آکواپرو، تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی

یکی دیگر از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب، آکواپرو است. این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران شناخته شده است که با کیفیت برتر و همچنین برندی معتبر در ایران فعالیت می نماید. ساخت کشور تایوان است و تحت لیسانس آمریکا تولید می گردد. این دستگاه را میتوانید با مخزن چهار لیتری خریداری نمایید که همراه با شیر اهرمی به شما ارائه می گردد.

در بین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب، دستگاه آکواپرو در حقیقت دارای مشخصات بسیاری است. این دستگاه دارای پوسترهای پمپ است که بدون صدا و لرزش هستند. همچنین این دستگاه توانایی حذف کلیه ناخالصی ها را نیز دارد و نیترات و نیتریت آب را از بین خواهد برد. این دستگاه با دارا بودن قابلیت آب شیرین کن در مناطقی که مشکلاتی مانند شوری آب وجود دارد به شما کمک خواهد کرد که بتوانید به راحتی به آب شیرین دسترسی داشته باشید.

دقت داشته باشید که این دستگاه در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و فضای زیادی از آن را اشغال نخواهد کرد. شما میتوانید همچنین از شیرهای فانتزی در این زمینه استفاده نمایید و زیبایی خانه خود را نیز افزایش دهید. این دستگاه دارای قابلیت ممبران است که به صورت 13 لایه تولید می شود. این فیلترهای تصفیه آب بعنوان بهترین نوع فیلترها در آمریکا شناخته شده اند که به شما امکان نوشیدن یک آب سالم و گوارا را خواهند داد.

دستگاه تصفیه آب اصل و تقلبی

مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال

دستگاه هایی که توسط برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تولید می شوند در حقیقت تصفیه آب اورجینال هستند. دستگاه هایی همانند دستگاه های سافت واتر و دیگر دستگاه هایی که نام برده شد حتما بایستی بصورت اورجینال خریداری شوند. دقت داشته باشید که این نوع دستگاه ها در مقایسه با تک اورینگ بصورت بهتر و قوی تر آب بندی می شوند. و در این حوزه هیچ نگرانی بابت خرابی های هوزینگ وجود ندارد. همچنین میتوان گفت که دستگاه تصفیه آب اورجینال همراه با یک شیر آب مدرن و با روکش کروم ارائه می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید