دستگیره درب مزدا 3

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/20 11:08 · خواندن 2 دقیقه

دستگیره درب مزدا 3، در سیستم درب کیلس، راننده برای باز نمودن و همچنین قفل کردن درب های خودرو نیاز به فشردن دکمه کنترل از راه دور ندارد. این سیستم پیشرفته به کمک یک کلید یا کارت هوشمند عمل می کند. بدین صورت که کلید(سوئیچ) باید در دست، کیف دستی و جیب راننده باشد. با نزدیک شدن راننده به خودرو(حدود یک متری) این کلید توسط گیرنده های حساس خودرو شناسایی می شود. و درب خودرو باز می شود.

البته توجه داشته باشید که راننده باید کلید(سوئیچ) را به همراه خود داشته باشد. چرا که شناسایی کلید توسط گیرنده های خودرو ضروری است. زمانی که راننده دستگیره درب خودرو را می گیرد. و یا زمانی که دکمه صندوق عقب خودرو را فشار می دهد. قفل ها به صورت کاملا اتوماتیک باز می شوند. توجه داشته باشید زمانی که راننده خودرو خود را پارک کرده و می خواهد خودرو خود را ترک کند،نیازی نیست که دکمه قفل روی ریموت را فشار دهد. چرا که با لمس درب خودرو، و یا فقط با دور شدن از خودرو، درب های خودرو به طور اتوماتیک قفل می شود.

اعتماد شما اعتبار ماست

  • ارائه خدمات و فروش لوازم یدکی مزدا
  • سال ها رقابت در بازار قطعات یدکی
  • اصالت، سرعت و پشتیبانی لوازم یدکی
  • ارسال به سراسر کشور در اسرع وقت با کمترین هزینه

چرا باید از قطعات اصلی استفاده کرد؟

مهم نیست که خودرو شما کدام یک از مزدا می باشد، مزدا، مزدا نیو، مزدا 323 و ...

شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی مزدا 3 را جایگزین قطعه معیوب کنید و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

قطعات اصلی تحت نظارت و کنترل کیفیت این شرکت تولید شده و همچنین رعایت کلیه استاندارد ها و ضوابط مربوطه باعث شده تا قطعات اصلی مزدا به طور دقیق با قطعه جایگزین منطبق باشد.

برای خرید لوازم یدکی مزدا 3 کلیک کنید.