اسپیرال فرمون خودرو تویوتا کرولا

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/19 11:51 · خواندن 2 دقیقه

اسپیرال فرمون تویوتا کرولا corolla، مجموعه‌ ای از سیم‌ ها و کابل‌ ها می باشد که درون محفظه‌ ای دوناتی شکل و داخل غربیلک فرمان آن جای گرفته‌ اند؛ بخشی از اسپیرال به غربیلک فرمان متصل شده و سمت دیگر آن با ستون فرمان در ارتباط است. گاهی اوقات از این قطعه با نام ساعتی فرمان، کابل‌ اسپیرال، فنر ساعتی فرمان، ساعت ایربگ و ... هم نام می برند. البته اسپیرال فرمان در واقع یک فنر نیست، اما به دلیل شکل خاص کابل‌ های درونی آن در برخی کشورها به این نام (Clockspring Spiral) نیز مشهور شده است.

چرا باید از قطعه اصلی اسپیرال فرمون خودرو تویوتا کرولا استفاده کرد؟

استفاده از قطعه غیر اصل اسپیرال فرمون خودرو تویوتا نه تنها ممکن است موجب کاهش عملکرد خودروی شما خواهد شد. بلکه باعث لغو گارنتی خودروی شما از شرکت مربوطه شود. پس برای اطمینان از اصل بودن کالا، قطعه مورد نظرتان را از فروشگاه تویوتا یدک خریداری نمایید.

مهم نیست که خودرو تویوتا کرولا شما در چه سالی تولید شده باشد. فروشگاه تویوتا یدک، قطعه اورجینال اسپیرال فرمون خودرو تویوتا کرولا برای تمام مدل های تولید شده در سال های 2006، 2007، 2008، 2009، 2010، 2011، 2012 و 2013 را برای ارائه به شما عزیزان فراهم نموده است.

همچنین قطعات اصلی سایر خودرو های شرکت تویوتا نظیر کمری، پرادو، راو4، هایلوکس، لندکروز و کرولا موجود است. شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی خریداری شده از تویوتا یدک را جایگزین قطعه معیوب کنید. و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

شما عزیزان می توانید برای مشاهده سریع سایر محصولات تویوتا از جمله لنت ترمز عقب پرادو، رینگ موتور لندکروز و … بر روی لینک کلیک کنید.