لوستر کلاسیک در منزل

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/17 12:47 · خواندن 6 دقیقه

جهت ثبت سفاش تماس بگیرید

خرید لوستر کلاسیک

در زمان خرید لوستر اولین سوالی که به ذهن مشتری می رسد این است که لوستر کلاسیک را با چه رنگ ها و المان هایی در منزل می توان ست کرد. در ابتدا باید مشخص کنید لوستری که خریداری می کنید برای کدام قسمت خانه است و  میزان نوری که لازم دارید به وسیله لوستر تامین شود تا چه حدی است. برای مثال در بیشتر اتاق های غذاخوری از لوسترها استفاده می شود، در نتیجه می توان از لوسترها برای ایجاد ظاهری زیبا در هر اتاقی مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب و پاسیو استفاده کرد. لوسترهای کلاسیک دارای لامپ های متعدد هستند، اغلب از جنس موادی مانند کریستال، شیشه، چینی، استیل و یا برنج هستند و به شکل و طرح های سنتی تولید می شوند

لوسترهای کلاسیک عموما یاد آور طراحی سنتی و رایج هستند. و شما با دکوراسیون کلاسیک می توانید فضای زیبایی را به وجود آورید. اما امروزه لوسترهای کلاسیک تنوع زیادی پیدا کرده اند و در انواع مختلف تولید می شوند، که همین باعث شده از لوستر کلاسیک بتوان در بعضی طرح های غیر کلاسیک نیز استفاده کرد. تمایل به اصالت باعث شده امروزه همچنان لوسترهای کلاسیک پرطرفدار ترین نوع لوستر در ایران باشد. لوستر های پر شکوه کلاسیک می توانند چشمان هر بیننده ای را مسحور خود کنند، از این جهت با وجود طرح های مدرن و متنوع، همچنان بیشترین فروش در بازار لوستر به لوستر کلاسیک مربوط می شود .

ست-کردن-لوستر-کلاسیک

برخی کشور ها مانند فرانسه و ایتالیا لوستر های بسیار زیبایی از گذشته تولید می کردند که این لوستر ها و این طرح ها امروزه در میان افرادی که دنبال اصالت می گردند بسیار پر طرفدار می باشد . درواقع شاید بتوان این لوستر ها را کلاسیک ترین و قدیمی ترین انواع لوستر نام برد.

محیط پذیرایی باید نوری گسترده داشته باشد، تا تمام محیط را روشن کند. به همین دلیل در پذیرایی لوستر در مرکز سقف نصب می‌ شود. و قسمت اصلی تامین نور را بر عهده دارد. در پذیرایی از لوسترهای سقفی و  لوستر شاخه ای استفاده می‌کنند که از بالاترین نقطه، نور را به همه جا برساند. ابعاد لوستر و تعداد شاخه‌ های آن با توجه به متراژ فضا متفاوت است. اگر سقف منزل‌ تان کوتاه است، لوسترهای سقفی که به سقف می‌ چسبند و اگر سقفی بلند دارید، لوسترهای شاخه ای که توسط زنجیر از سقف آویزان هستند، خریداری کنید.

ست کردن لوستر کلاسیک بستگی به سلیقه و ترکیب رنگ محیط زندگی شما دارد. از مزیت های لوستر کلاسیک این است که به راحتی با انواع مختلف سبک دکوراسیون ست می شود. برای ست کردن لوستر کلاسیک در پذیرایی بهتر است لوستر را با فرش و مبلمان پذیرایی ست کنید .

انواع لوستر کلاسیک

برای شروع ، شما می توانید یک یا چند وسیله مهم را به عنوان معیار قرار دهید. و بعد هم متناسب با آن ها دست به انتخاب سایر وسایلی بزنید که با آن هماهنگ و متناسب هستند. توصیه ما این است که از مبلمان شروع کنید. انتخاب مبلمان مناسب می تواند معیار خوبی برای تعیین و طراحی دکوراسیون منزل شما به حساب آید.

لوستر های کلاسیک مدرن

از تاثیر لوستر های کلاسیک در فضا های مدرن صنعتی نباید غافل شد. اینکه شما استفاده از لوستر های کلاسیک را ملزم به دکوراسیون سنتی و کلاسیک کنید، کاری معمول است. زیبایی که لوسترهای کلاسیک در فضای مدرن ایجاد میکنند، یک تضاد وصف ناپذیر می‌آفریند که گرمای حاصل از آن در دل سردی دکوراسیون صنعتی، خودنمایی میکند. یک درخشندگی فوق العاده که میتواند فضایی متفاوت و دوستداشتنی را خلق کند.

لوستر کلاسیک مناسب چه فضایی است؟

لوسترهای سبک کلاسیک یکی از قدیمی ترین سبک های لوستر برای دکوراسیون هستند که به سال های بسیار دور باز می گردند. تمام کاخ ها و خانه های سلطنتی امپراطوری، پادشاهی از گذشته تا به امروز الهام گرفته از سبک های گوناگون دکوراسیون کلاسیک می باشند که به همین سبب از لوستر های کلاسیک یا به عبارت دیگر لــوستر های سلطنتی به عنوان منبع روشنائی این سبک دکوراسیون ها به کار برده می شوند. این سبک لوستر های کلاسیک زیبایی و پر زرق و برق بودن را به تمامی تجهیزات مورد استفاده منتقل خواهد کرد.

به بیان دیگر از لوستر کلاسیک برای انواع محیط های داخلی که به این سبک و همچنین سلطنتی نزدیک است، استفاده می کنند. برای مثال می توانید در بخش اتاق خواب، راهرو، پذیرایی و آشپزخانه از این لوسترها استفاده نمائید.

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.