کاربرد ظروف کاغذی در زندگی روزمره

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/17 09:21 · خواندن 2 دقیقه

لیوان کاغذی

کاربرد ظروف کاغذی در زندگی روزمره در حال گسترش می باشد. اما دلیل آن چیست و این لیوان ها چه ویژگی هایی دارند. که آن ها را مناسب استفاده در انواع مکان ها و مواد غذایی مختلف کرده است؟

لیوانِ کاغذی سفارشی برای فست فود

در صنعت فست فود همه چیز باید در سریع ترین زمان ممکن آماده شود. در ابتدا تنها تصور ما از فست فود غذایی است که وجود دارد اما ظروفی که برای آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. نیز اهمیت دارند و باید سالم باشند. لیوان کاغذی که برای سیب زمینی و یا نوشابه استفاده می شود بسیار مهم است. این ظروف یکبار مصرف کاربرد زیادی دارند.

دستگاه لیوان کاغذی    

کاربرد لیوان کاغذی

ظروف کاغذی از قدیم الایام در میان چینیان رواج داشت. اما از قرن بیستم به بعد شکل امروزی تری را به خود گرفته است. می توان گفت بنیانگذار ساخت لیوان کاغذی پروفسور آلوین داویسُن بوده است. وی با اعتراض به استفاده از لیوان مشترک در مدارس و مکان عمومی که زمینه ساز بیماری های مختلفی است. مردم را آگاه کرد. در نتیجه تولید گسترده و انبوه لیوان کاغذی در طرح ها و شکل های گوناگون آغاز شد.

به تدریج لیوان های شیشه ای جای خود را به لیوان های کاغذی دادند. و در مراکز عمومی همچون بیمارستان، مدارس، قطارها و… قابل استفاده قرار گرفتند. اقتصادی بودن و نشکن بودن این لیوان ها در مقایسه با لیوان های شیشه ای دلیل دیگر گسترش سریع آن میان مردم بود. برای ساخت لیوان کاغذی نمی توان از هر جنس کاغذی استفاده کرد. چرا که این لیوان کاغذی در معرض نوشیدنی ها و خوراکی های سرد، گرم و حتی اسیدی قرار خواهد گرفت. بنابراین باید مقاومت کافی در برابر این شرایط را داشته باشد.\

برای ورود به سایت دستگاه تولید لیوان کاغذی کلیک کنید.