درب فلزی برش CNC در تهران

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/17 09:03 · خواندن 8 دقیقه

برای مشاوره کلیک کنید 09142464756

تکنولوژی درب فلزی با برش سی ان سی (CNC) در تهران چیست؟

امروزه سرعت و کیفیت، اولویت های فرایند تولید هستند. از این رو اکثر تولیدکنندگان از ابزارآلات روز جهان در کنار نیروی خبره و کارآمد بهره می گیرند. دستگاه CNC از جمله تکنولوژی هایی می باشد که نقش بسزایی در صنعت تولید دارد. منظور از درب فلزی CNC در تهران طراحی هایی است که بوسیله دستگاه های برش ریز یا CNC بر روی چوب و یا فلز ایجاد و حکاکی می شود که طرح مورد نظر به شکل فرو رفتگی بر روی سطح قرار می گیرد.

اما شاید برایتان سوال باشد که دستگاه CNC چیست و طرح های حاصل از آن به چه صورت ایجاد می گردند ؟ انوع مدل درب CNC دارای چه ویژگی هایی هستند؟ آیا درب CNC  از لحاظ کیفیت با سایر درب ها متفاوت است ؟ پس با ما همراه باشید تا با تکنولوژی CNC در تهران آشنا شوید.

فهرست ها

درب فلزی برش CNC

درب فلزی برش CNC در تهران در واقعیت دربی می باشد که با استفاده از تکنولوژی cnc ساخته می شود. و در بازار با این عنوان فروخته می شود حال سوال اینجاست دستگاه cnc چیست؟ این دستگاه در واقع یک دستگاه حک و برش می باشد که برنامه های داده شده را می تواند بخواند و بر اساس آن برنامه ها حک یا برش را روی چوب یا فلز انجام دهد.

درب cnc بسیار سریع ساخته می شود، برای ساخت این درب ها اگر متخصصات تبریزمتال بخواهند حک هایی که روی آن قرار گرفته است را با دست انجام دهند به زمانی بیش ۳ برابر نیاز دارند . این تکنولوژی علاوه بر بالا بردن سرعت تولید توانسته است روی قیمت نیز بسیار تاثیر گذار باشد.

درب سی ان سی بسیار ارزان تر از درب هایی می باشد که حک های آن به صورت دستی انجام شده است و به همین دلیل است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند از این درب ها برای اتاق ها و ساختمان های خود استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که درب فلزی برش CNC در تهران در حالت اولیه خام و بی رنگ هستند که با توجه به سلیقه خریدار رنگ می شود.

انواع درب CNC:

امروزه گروه صنعتی تبریزمتال با بهره گیری از ماشین های مختلف و کارآمد، امکان تولید و ساخت درب فلزی برش CNC در تهران با تنوع بالا در طرح و جنس را دارد. همین موضوع باعث شده هیچگونه محدودیتی برای استفاده از طرح های سی ان سی برای درب های داخلی، سرویس بهداشتی،  پارکینگ و … وجود نداشته باشد.

انواع درب های سی ان سی به شرح زیر می باشند:

درب چوبی CNC

طرح های درب چوبی CNC زیبایی به محیط می بخشند. بدیهی است که امکان بهره گیری از هر طرحی وجود دارد. نکته قابل توجه در برخی از طرح های ویژه، ضخامت پنل درب می باشد. بنابراین در صورتی که قصد استفاده از طرح های برجسته دارید، نیاز به یک درب با ساختار تمام چوب خواهید داشت.

درب-CNC-چوبی-e1627982345435

درب فلزی طرح سی ان سی

درب های فلزی برش CNC در تهران یکی از بهترین گزینه ها برای بکارگیری سی ان سی می باشند. دستگاه مخصوص برای انواع فلز، قابلیت ایجاد نقوش متنوع و زیبایی را با استفاده از مته دارد تا به متریال بی روح فلز ، زیبایی ببخشد. طراحی بر روی پنل های فلزی انواع درب های ویلایی و یا حیاط امکان پذیر می باشد.

درب طرح CNC پی وی سی

ایجاد نقوش cnc بر روی درب های پی وی سی اندکی محدودیت دارد. اغلب خطوط ساده و کم عمق بر روی این درب ها کار می شود.

درب فلزی برش CNC در تهران

درب های برش خورده فلزی توسط دستگاه لیرز CNC در تهران به عنوان درب های پارکینگ و ویلا بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در این روش دستگاه CNC دارای مته نمی باشد، بلکه با استفاده از پرتوی لیزر متمرکز شده، بر روی صفحات فلزی، طرح CNC درب مورد نظر اجرا می گردد. این روش برای حکاکی های ظریف مناسب تر است.

شما عزیزان می توانید جهت سفارش درب فلزی برش CNC در تهران با شرکت تبریزمتال تماس بگیرید تا با بهترین درجه کیفیت و تنوع بسیار آن را در اختیار داشته باشید.

درب لولایی دو لنگه فلزی

درب فلزی لولایی دو لنگه بسته به عرض و ارتفاع کاربرد های متفاوتی دارد. درب فلزی متال در عرض های کم به عنوان دررب لابی و ورودی لابی ساختمان به کار می رود. و در عرض های زیاد به عنوان درب پارکینگ و درب ماشین رو قابل استفاده است. اتصال درب فلزی لولایی دو لنگه متال به چارچوب فلزی بسته به عرض و ارتفاع درب با دو یا سه لولا سه پارچه و یا لولای بلبرینگی انجام گردیده است.

درب لولایی یک و نیم لنگه فلزی

درب فلزی یک و نیم لنگه لولایی برای درب ورودی ساختمان از پارکینگ و یا درب ورودی ساختمان از حیاط مورد استفاده می باشد. هر لنگه این درب بوسیله دو لولای سه پارچه به چهارچوب آهنی خود متصل می باشد.

درب لیزری ریلی و درب کشویی فلزی در تهران

ساختار درب فلزی ریلی خیلی شبیه به درب لولایی است ولی مکانیسم باز شدن درب آهنی ریلی متفاوت است. درب فلزی ریلی و درب فلزی کشویی بر روی یک ریل مستحکم حرکت می نمایند. وزن درب بر روی پاشنه پایینی ریل های درب می باشد و ریل بالا نقش هدایتگر درب را بر عهده دارد.

درب ریلی تلسکوپی

درب فلزی ریلی تلسکوپی دارای چند ریل در کف چهارچوب و بالای چهارچوب فلزی میباشد. هر قظعه از درب تلسکوپی بر روی ریل مجزا حرکت می کند. و ریل هدایتگر نیز برای هر قطعه از درب فلزی ریلی تلسکوپی بصورت مجزا در نظر گرفته می گردد. دربهای ریلی تلسکوپی می توانند از دو تا 5 قطعه متحرک تشکیل شوند. در طراحی و تولید درب فلزی ریلی تلسکوپی متال امکان برقی کردن درب فلزی ریلی تلسکوپی نیز فراهم گردیده است. بسته به نوع درب از یک یا دو موتور برقی جهت باز و بسته کردن این درب فلزی استفاده می شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید