کراپ مشکی ایفل کد 5150

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/14 12:37 · خواندن 3 دقیقه

لباس کراپ به چه لباسی گفته می شود؟

امروزه بانوان خوش سلیقه از لباس کراپ برای استایل کردن یک تیپ جذاب استفاده می کنند. کراپ به آن ها یک تیپ زیبا و دخترانه می دهد. امروزه کراپ های فانتزی و ورزشی محبوبیت خاصی یافته است که در طرح های متنوع طراحی و عرصه می گردند. بدین روش، افراد با سلیقه های مختلف به راحتی می توانند کراپ های مورد نیاز خود را تهیه کرده و با انواع لباس های خود ست کند. کراپ ها در انواع مجلسی، فانتزی، ورزشی، اسپرت و راحتی وجود دارند. در این مقاله علاوه بر معرفی محصولی زیبا از فروشگاه آنامکث به نام کراپ مشکی ایفل کد 5150 به بررسی لباس کراپ می پردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

درباره تاریخچه کراپ بصورت مختصر می توان گفت که استفاده از این مدل لباس‌ های کوتاه در جنگ جهانی دوم به دلیل کمبود پارچه رواج بسیار زیادی داشت. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری را در ارتباط با لباس کراپ خواهیم داد.

[caption id="attachment_3196" align="aligncenter" width="600"]کراپ فانتزی ایفل کراپ فانتزی ایفل: جهت مشاهده این محصول جذاب کلیک کنید.[/caption]

کراپ چیست؟

به طور کلی کراپ به لباسی گفته می شود که نیم تنه بالایی را می پوشاند و بخشی از شکم یا پهلو ها را شامل نمی شود. کراپ ها در زبان عامیانه نیم تنه نیز گفته می شود. کراپ ها انواع متفاوتی دارند لباس کراپ؛ یک لباس فانتزی یک تکه، متناسب با فرم بدن، با ویژگی تنگ و چسبان بودن است. از لباس های کراپ می توان به عنوان لباس روزمره و تیشرت استفاده کرد. این نوع لباس ممکن است دارای آستین و بندهای شانه و یقه های مختلف باشد. مجموعه آنا مکث تولید کننده انواع کراپ مجلسی برای نمونه، کراپ مشکی ایفل کد 5150 می باشد.

چند نکته درباره پوشیدن لباس کراپ

  • بهتر است لباس کراپ را با لباسی بپوشید که زیاد جذب نباشد و نمای آن حفظ شود.
  • افرادی که دارای اضافه وزن هستند بهتر است از رنگ های تیره استففاده کنند.
  • حتما به همراه لباس کراپ کفش پاشنه بلند بپوشید تا اندام شما را بهتر نمایان کند.
  • به همراه لباس کراپ از زیورآلات ساده و محدود استفاده کنید.

عزیزان جهت مطالعه ادامه این مطلب جذاب کلیک کنید.