ماسک

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/14 12:09 · خواندن 2 دقیقه

ماسک سه لایه یا فیس ماسک پزشکی ، یک ماسک یکبار مصرف برای محافظت فرد در مقابل محیط است که بر روی بینی و دهان قرار می گیرد که به طور معمول دارای یک ، دو و یا سه لایه پارچه ای تخت یا پلاستیکی است و بوسیله یک کش نرم به دور گوش حلقه می شود. جنس  سه لایه معمولاً از کاغذ یا پارچه پنبه ای است.

تجهیزات دندانپزشکی

ماسک یکبار مصرف

mask صورت یکبار مصرف سه لایه دارای حلقه های گوش الاستیک برای راحتی و انعطاف بیشتر هستند. لایه داخلی از بافت بسیار نرم تشکیل شده است. که بدون رنگدانه و نرم هستند. غشای فیلتر در لایه میانی از مواد استاندارد ایمنی ساخته شده است.

این وسیله ی یکبار مصرف می تواند از فرد پوشنده در برابر استنشاق باکتری‌ها، میکروب‌ها یا ویروس‌ها محافظت کنند. به این معنی که می‌توانند به پیشگیری از بیماری‌های عفونی کمک کنند. mask های سه‌لایه حداکثر محافظت را در هنگام استفاده توسط عموم مردم برای تقویت کنترل بیماری و محدود کردن قرار گرفتن در معرض آن ارائه می‌کنند که نسبت به انوع دیگر پارچه ای دولایه موثرتر دارند.

استفاده از این وسیله زمانی که احساس خوبی ندارید هرگز بد نیست. فرض کنید وقتی مریض هستید از نوع یکبار مصرف استفاده می کنید. در این صورت، می‌توانید با دانستن اینکه دیگران را از گسترش بیماری محافظت کرده‌اید، احساس راحتی کنید.

این mask ها لایه‌های محافظتی متعددی دارند که به شما کمک می‌کند از ذرات هوا، آلاینده‌ها و آلرژن‌ها در امان بمانید. ماسک های 3 لایه ای حتی از شما در برابر آلرژن های حیوانات خانگی محافظت می کند. این ماسک های سبک، به عنوان یک مانع عمل می کنند و از انتشار میکروب های ناشی از سرفه و عطسه جلوگیری می کنند.

اطلاعات بیشتر در رابطه با mask

ماسک های سه لایه با ضخامت های متفاوت و با قابلیت های مختلف و در عین حال به منظور تنفس راحت تر حین انجام فعالیت کاری یا روزانه طراحی و تولید می شوند. این ماسک های سه لایه جهت جلوگیری از نفوذ ذرات معلق موجود در هوا از قبیل میکروب ها (ویروس ها و باکتری ها) به داخل دهان یا بینی مورد استفاده قرار می گیرند. فیس ماسک ها یا ماسک های سه لایه معمولاً از افرادی که در معرض مواجه با بزاق و یا ترشحات تنفسی دیگران هستند، کمک می نماید.

برای مشاهده ی لیست مواد مصرفی دندانپزشکی کلیک کنید.