دستبند سیارات منظومه شمسی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1403/04/30 13:50 · خواندن 3 دقیقه

دستبند سیارات منظومه شمسی

دستبند منظومه شمسی یکی از زیباترین دستبند های گروه مایندآپ مارکت است که از مهره های سنگی برای نشان دادن سیارات منظومه شمسی استفاده می کند . هر سیاره با یک سنگ ارگانیک خاص نشان داده می شود که با رنگ یا خواص مرتبط با آن سیاره مطابقت دارد . به عنوان مثال ، سیاره عطارد ممکن است با یک سنگ عقیق زرد نشان داده شود ، در حالی که سیاره زهره ممکن است با یک سنگ فیروزه سبز نشان داده شود . دستبند های منظومه شمسی با سنگ های ارگانیک محبوب هستند زیرا روشی پر مفهوم برای نشان دادن علاقه شما به فضا هستند . در این ادامه لیستی از سنگ های ارگانیک که برای نشان دادن هر سیاره در منظومه شمسی استفاده می شود را خواهیم آورد ، این ها فقط چند پیشنهاد هستند و شما می توانید از هر سنگی که دوست دارید استفاده کنید . مهم ترین چیز این است که از پوشیدن دستبند خود لذت ببرید و معنایی برای شما داشته باشد :

  • عطارد : عقیق زرد ، جاسپر قرمز
  • زهره : فیروزه ، مالاکیت
  • زمین : لاجورد ، جاسپر سبز
  • مریخ : عقیق قرمز ، جاسپر قهوه ای
  • مشتری : عقیق
  • زحل : آمتیست ، لابرادوریت
  • اورانوس : فیروزه ، آکوامارین
  • نپتون : لاجورد ، سودولیت

خواص دستبند با سنگ ارگانیگ

مزایای ادعایی دستبند های سنگی مثل دستبند سیارات منظومه با سنگ های ارگانیک اغلب بر اساس باور های سنتی یا متافیزیکی است که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است . این باور ها بر این ایده استوار است که هر سنگ دارای ارتعاشات انرژی منحصر به فردی است که می تواند بر جنبه های مختلف سلامت جسمی ، روحی و عاطفی فرد تأثیر بگذارد . با این حال ، هیچ مطالعه علمی برای اثبات وجود این ارتعاشات انرژی یا تأثیر آن ها بر بدن انسان انجام نشده است . برخی از افراد معتقدند که دستبند های سنگی می توانند مزایای زیادی برایشان داشته باشد که از آن جمله می توان به کاهش استرس و اضطراب ، بهبود خلق و خو ، افزایش سطح انرژی ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، کاهش درد ، بهبود خواب و جذب عشق و ثروت اشاره کرد .

[caption id="attachment_60457" align="aligncenter" width="1192"]دستبند منظومه شمسی دستبند منظومه شمسی[/caption]

سیاره های منظومه شمسی

منظومه شمسی هشت سیاره به نام های تیر ( عطارد ) ، ناهید ( زهره ) ، زمین ، بهرام ( مریخ ) ، هرمز ( مشتری ) ، کیوان ( زحل ) ، اورانوس و نپتون دارد و پنج سیاره کوتوله تا الان شناخته‌ شده که سرس ، پلوتون ، هائومیا ، ماکی‌ماکی و اریس نام داردند . چهار سیارهٔ نخست ، سیاره‌ های درونی یا زمین‌ سان هستند و بیشتر از جنس سنگ اند و از چهار سیاره دیگر یا سیاره‌ های بیرونی ، مشتری و زحل غول‌ های گازی هستند و بیشتر از گاز های هیدروژن و هلیوم ساخته شده‌ اند و اورانوس و نپتون غول‌ های یخی می باشند . افزون‌ بر این اجرام ، منظومه شمسی دربرگیرنده اجرام دیگری از جمله قمر ، سیارک‌ ، شهاب‌ واره‌ ، شهاب‌ ، شهاب‌ سنگ‌ و دنباله‌ دارهاست . این منظومه هم چنین دارای مناطق خاصی از جمله کمربند سیارک‌ ، کمربند کویپر و دیسک پراکنده ( سامانه خورشیدی ) می باشد .