لوستر سقفی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1403/04/21 15:22 · خواندن 3 دقیقه

لوستر سقفی

لوستر سقفی نوعی روشنایی هست که از سقف آویزان می شود و معمولاً در اتاق های بزرگ مانند پذیرایی ، اتاق های غذاخوری و سالن ها استفاده می شوند . لوسترها در شکل ، اندازه و سبک های مختلفی موجودند و می توانند نقطه کانونی یک اتاق باشند . هنگام انتخاب لوستر سقفی ، مهم است که اندازه اتاق ، سبک دکوراسیون و نیازهای روشنایی خود را در نظر بگیرید . هم چنین باید ارتفاع سقف و فاصله لوستر از کف را در نظر بگیرید . لوستر نباید خیلی پایین باشد تا رفت و آمد را مختل کند ، اما نباید خیلی بالا هم باشد تا دسترسی به آن برای تعویض لامپ ها دشوار باشد . لوستر های سقفی می توانند افزودنی زیبا و کاربردی برای هر خانه باشند . با انتخاب لوستر مناسب ، می توانید فضایی گرم و دعوت کننده در خانه خود ایجاد کنید .

لوستر سقفی ال ای دی

در لوسترهای سقفی LED از لامپ های LED به جای لامپ های سنتی استفاده می کنند . زیرا این لامپ کارآمد ، با دوام و سازگار تر با محیط زیست نسبت به لامپ های سنتی هستند و هم چنین گرمای کمتری تولید می کنند . لوسترهای سقفی ال ای دی در سبک های مختلفی موجود هستند و با هر دکوراسیونی مطابقت دارند و می توانند به زیبایی هر اتاقی بیافزایند که شما عزیزان به راحتی می توانید آن را از فروشگاه مرکز لوستر تهیه نمایید . مزیت های زیادی برای استفاده از لوسترهای سقفی ال ای دی وجود دارد ، از جمله :

  • کارایی : لامپ های LED تا 80 درصد از لامپ های رشته ای سنتی کارآمد ترند .
  • طول عمر : این نوع لامپ ها به طور متوسط ​​25 برابر بیشتر از لامپ های رشته ای سنتی عمر می کنند و نیازی به تعویض زود به زود آن ها ندارید .
  • سازگاری با محیط زیست : لامپ های LED حاوی مواد خطرناکی مانند جیوه نیستند و قابل بازیافت می باشند .
  • تولید حرارت کم : لامپ های LED گرمای کمتری می کنند ، که می تواند باعث گرم نشدن خانه شما شود .
  • قابلیت تنظیم رنگ : بسیاری از لوسترهای سقفی ال ای دی دارای قابلیت تنظیم رنگ هستند که به شما امکان می دهد رنگ نور را از گرم تا سرد تنظیم کنید .

لوستر سقفی ریسه ای

ای نوع از لوستر های سقفی از زنجیرهای بلند کریستال ، شیشه یا مهره ساخته شده اند و معمولاً در اتاق های بلند مانند راهرو ، راه پله و سالن ها استفاده می شوند . لوستر های سقفی ریسه ای می توانند ظاهری مجلل و چشم نواز به یک اتاق بدهند . انواع مختلفی از لوسترهای سقفی ریسه ای وجود دارد . لوسترهای کریستالی ریسه ای ساخته شده از کریستال هستند یا شیشه . و اغلب ظاهری ظریف و مجلل دارند . آن ها معمولاً برای مناسبت های رسمی یا در خانه هایی با دکوراسیون سنتی استفاده می شوند . هنگام انتخاب لوستر سقفی ریسه ای ، مهم است که اندازه اتاق ، سبک دکوراسیون و نیازهای روشنایی خود را در نظر بگیرید . لوستر های سقفی ریسه ای می توانند افزودنی زیبا و چشم نواز برای هر خانه باشند . با انتخاب لوستر مناسب ، می توانید فضایی گرم و دعوت کننده در خانه خود ایجاد کنید . لامپ های لوسترهای سقفی ریسه ای معمولاً شفاف هستند ، اما می توانید لوستری با لامپ های رنگی پیدا کنید . رنگی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز های شما باشد . طول ریسه ها روی لوستر سقفی ریسه ای متفاوت است . لوستری را با طول ریسه ای انتخاب کنید که متناسب با ارتفاع سقف شما باشد .