خرید النگو طلا پهن

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/09/18 16:26 · خواندن 4 دقیقه


 

خرید النگو طلا پهن زنانه

النگو پهن یکی از جذاب ترین و زیبا ترین انواع النگو می باشد. این مدل النگو در اندازه ها و سایز های پهن ساخته می شود. به زیبایی دست بانوان می افزاید. در این متن بیشتر با این نوع طلا و جواهرات آشنا خواهیم شد.

تاریخچه طلا

اگر بخواهیم در مورد اولین سابقه‌ سکه‌ طلا برای شما صحبت کنیم بایستی گفت که در دوره‌ ی هخامنشی سکه‌ طلا برای اولین بار در دنیا ضرب شد. نام این سکه داریک بود. در دوران ساسانیان نیز طلا به مقدار زیادی در ایران وجود داشته به صورتی که ظروف و دیگر اشیاء مردمان طبقه‌ مرفه از طلا و یا نقره ساخته می‌ شدند.

فلز طلا، فلزی چکش خوار می باشد، از این رو جهت تولید جواهراتی مانند گوشواره، النگو طلا پهن زنانه، دستبند پهن طلا، گردنبند و … به کار می رود.  تولید النگو طلا در ایران شاخه‌ های بسیاری دارد که هر یک از آن ها روش‌ های تولید، ساخت و طراحی مختص خود را دارند. از جمله شاخه‌ های تولید النگو طلا در ایران میتوان به النگو طلا آینه ای، تک پوش طلا طرح هخامنشی، النگو طلا هندی، النگو طلا پهن زنانه، النگو کلکته پهن و دیگر انواع النگو طلا اشاره نمود.

النگو های طلا در موارد بسیاری با همدیگر متفاوت‌ هستند، از جمله این موارد می‌ توان به طرح روی النگو، مراحل ساخت اولیه‌ النگو، پهنای النگو، وزن النگو طلا و… اشاره نمود. در حقیقت هر مدل النگویی که ساخته می‌ شود دارای روش خاص و طراحی مختص خود است.

النگو طلای پهن

در حال حاضر به سراغ النگو پهن می رویم. که یکی از موارد مهم در انتخاب و یا طراحی النگوی طلا میباشد، بایستی بگوییم که پهنای النگو می‌ تواند در سایز های مختلف باشد. اغلب از عرض دو الی سه میلی متر آغاز شده و حتی تا مرز چهار الی پنج سانتی‌ متر هم تولید می‌ گردند. البته به النگو طلا چهار سانتی و پنج سانتی، النگو تک پوش طلا نیز می گویند.

النگو طلا پهن یکی از زیورآلات بسیار با ارزش برای بانوان ایرانی به شما می رود. خیلی از خانم‌ ها النگو را جایگزین دستبند می‌ نمایند. بنابراین به دلیل نداشتن قفل، احتمال گم شدن آن بسیار کم می باشد.

یکی از مزایای مهم النگو طلا پهن، علاوه بر اینکه در مجالس و مهمانی‌ ها مورد استفاده قرار داده می شود. به طور روزمره قابل استفاده می‌ باشد. النگو طلا پهن، یکی از شیک‌ ترین زیورآلات می باشد که از محبوبیت زیادی برخوردار است. در حال حاضر طراحان و سازندگان النگو طلا، با طرح‌ های متنوع بر محبوبیت و زیبایی آن می‌ افزایند.

النگو طلا زنانه

در حال حاضر در طراحی های النگو طلا پهن سعی شده است. که از اشکال هندسی با تکرار و تداومی خاص در کنار همدیگر به صورت منظم در کل النگو استفاده شود. بنابراین تجربه نشان داده است که استفاده از این نوع سبک طراحی علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده و سلیقه‌ ی بانوان و دختران جوان نیز بیشتر به سمت و سوی این نوع طراحی‌ها کشیده می‌شود.

در واقع نوع طراحی، نوع تراشکاری و همچنین میزان کیفیت آبکاری النگو طلا پهن زنانه نیز بسیار مهم است. زیرا تمامی موارد گفته شده به میزان بسیار بالایی در کیفیت و زیبایی النگو طلا نقش مهمی ایفا کرده و تاثیر فراوانی دارد.

زمانی که در طراحی یک النگو از اشکال جذاب و ساده استفاده شود و تراشکاری آن با دقت و تبحر فراوان و بوسیله افرادی انجام شود که مهارت بالایی در این حوزه دارند، مسلما النگو طلا پهن باکیفیت تر و زیباتری خواهیم داشت. آبکاری النگو پهن در حقیقت همین رنگ و لعاب النگوی تولیدی می باشد. هنگامی که شما به ویترین مغازه‌ ی طلا فروشی نگاه می‌ نمایید. می‌ توانید براقیت و زیبایی یک النگو را به خوبی درک و مشاهده نمایید.

خرید النگو پهن

النگو پهن

تولید النگو پهن

جهت تولید یک مدل النگوی پهن طلا که همواره زیبایی و جلای خاصی را از آن خود کرده باشد بایستی فاکتور های زیادی را رعایت نمود. وزن مناسب یک النگو میتواند از موارد مهم در خرید النگو باشد. بنابراین انتخاب میزان وزن یک النگو با توجه به پهنای عرض النگو بایستی به گونه‌ ای باشد که وزن النگو نه خیلی سنگین باشد که از توانایی خرید مشتری خارج باشد و نه به قدری سبک باشد که با کوچک ترین ضربه آسیب ببیند و یا بشکند.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید