لوازم یدکی تویوتا کمری در شیراز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/07 11:19 · خواندن 2 دقیقه

مزیت استفاده ازلوازم یدکی تویوتا کمری در شیراز و قطعات اصلی بالا بردن عمر مفید خودرو و کاهش میزان استهلاک در مقایسه با قطعات غیر اصلی است که متاسفانه به تعداد زیاد، در جعبه های متفرقه و با قیمت پائین عرضه می گردد. از مهمترین فاکتور های قطعات اصلی خودرو، کنترل کیفیت قطعات تولید شده توسط کمپانی تویوتا کمری می باشد که متاسفانه در تولید قطعات متفرقه رعایت نمی گردد.لذا جهت حصول اطمینان مشتریان محترم و ارائه لوازم یدکی و قطعات اصلی تویوتا کمری در شیراز، فروشگاه تویوتا کمری یدک فروش اینترنتی قطعات اصلی کلیه خودرو های شرکت تویوتا کمری را فراهم نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت قطعه مورد نظر را انتخاب و سپس جهت دریاف مشاوره و سفارش با واحد فروش محصولات تماس بگیرید.

انواع لوازم یدکی تویوتا کمری در شیراز

به طور کلی، لوازم یدکی تویوتا کمری در شیراز در دسته‌ بندی‌ های قطعات موتوری، گیربکس، جلوبندی، بدنه و برق خودرو عرضه می‌ شوند. موتور در هر خودرویی قلب تپنده محسوب میشود. از جمله لوازم یدکی موتوری تویوتا کمری می‌ توان به پیستون، سر سیلندر، شاتون، یاتاقان اشاره کرد. گیربکس یکی از اصلی‌ ترین اجزای خودرو می باشد که نیروی محرکه موتور را به چرخ‌ ها منتقل میکند. کلاچ، پمپ دنده و دیفرانسیل از قطعات اصلی گیربکس محسوب می‌ شوند.

لوازم جلوبندی به آن دسته از قطعات بخش زیرین جلوی خودرو اطلاق میشود که وظیفه کنترل را بر عهده دارند. سیستم فرمان، تعلیق، کمک‌ فنر و سیبک  از جمله قطعات جلوبندی محسوب می‌ شوند. همچنین، درب، شیشه، سپر، گلگیر و ستون جزء لوازم یدکی بدنه خودرو هستند. یکی دیگر از بخش‌ های مهم خودرو سیستم برق‌ رسانی آن است. باتری اصلی‌ ترین قطعه در سیستم برق خودرو است.

برای ورود به سایت کلیک کنید.