خرید لوازم خانگی در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/09/11 15:47 · خواندن 4 دقیقه

جهت ثبت سفارش با ما در تماس باشید ۰۴۱۳۳۳۰۰۶۹۰

همه چیز درباره خرید لوازم خانگی در تبریز

اگر قصد تعمیرات خرید لوازم خانگی در تبریز را دارید و یا اینکه میخواهید در این حوزه فعالیت نمایید و دنبال یک مطلب خوب میگردید تا بتوانید در آن جا این حرفه را بیاموزید با ما همراه باشید.

به لوازم و دستگاه های موجود در هرخانه که از نیازمندی های روز محسوب می شود. و موجب شده تا انجام کارها راحت تر شود را لوازم خانگی می گویند. در حقیقت خرید لوازم خانگی در تبریز به ما این امکان را میدهد تا با آسایش بالاتری کارهای روزمره خود را انجام دهیم. برای مثال در بهداشت و تغذیه عمومی را با تحول شگرفی رو به رو نموده است. مواردی از لوازم خانگی همانند: یخچال، فریزر، چرخ گوشت، مایکروفر، مایکروویو، گاز، آبگرمکن، کولر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، رخت خشک کن، جاروبرقی، اتو، تلویزیون و…

لوازم خانگی بزرگ

لوازم خانگی بزرگ، همچنین به عنوان کالاهای سفید شناخته می شود، شامل سیستم های تهویه، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کابین خشک کن لباس، یخچال و فریزر، اجاق آشپزخانه، آبگرمکن، ماکروویو و اجاق گازهای القایی و …..

کالاهای سفید اغلب سفید رنگ هستند، و خیلی از آن ها هنوز هم هستند. به همین علت به آنها کالاهای سفید گفته می شود.

لوازم خانگی کوچک

لوازم خانگی کوچک به صورت معمول ماشین های الکتریکی خانگی کوچکی هستند، همچنین خیلی مفید و راحت حمل و نصب شده است.

البته بسیاری از آن ها در طبقه بندی لوازم آشپزخانه نیز شامل می گردند. تعدادی از آن ها عبارت هستند از: آبمیوه گیر، همزمن های برقی، چرخ گوشت، قهوه ساز ها و چای سازها، سرخ کن برقی، آسیاب کن و مخلوط کن های برقی، خردکن ها و غذاساز ها، کتری های برقی، ساندویچ ساز ها، پلوپزها، تسترها و هود های آشپزخانه

دسته دیگر از خرید لوازم خانگی در تبریز کوچک شامل لوازم الکترونیکی خانگی همانند: دوربین های فیلمبرداری، دوربین های دیجیتال، ساعت ها، ساعت های زنگ دار، کامپیوتر، کنسولهای بازی های ویدئویی، دستگاههای تلویزیون، دستگاه پخش ویدئویی، سینما خانگی و دستگاه های پخش صوت، تلفن ها و…. هستند. این وسایل به عنوان “کالاهای قهوه ای” طبقه بندی می شوند. البته نامگذاری این وسایل به کالاهای قهوه ای به دلیل این بوده است که از قبل بعضی از این محصولات بخش یا همه ی قطعات آن ها با چوب ساخته میشد البته امروز این نامگذاری کمی غیر قابل هضم تلقی می شود.

لوازم خانگی در تبریز

خرید لوازم خانگی هوشمند در تبریز به صورت اقساطی

لوازم هوشمندی که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر است:

اجاق گاز هوشمند

 دارای قابلیت تنظیم گرم کردن غذا،زمان آشپزی، تغییر درجه حرارت، حالت پخت و پز و…

آرام پز

ارام پز های هوشمند را می توان با استفاده از اپلیکیشن ساخته شده جهت استفاده راحت تر کنترل کرد. این وسیله دارای ویژگی های خیلی کارآمدی می باشد مانند کنترل درجه حرارات، تایمرها و برنامه ریزی جهت پخت غذا.

یخچال و فریزر

هوشمندی یخچال و فریزر باعث شده تا حتی اقلام موجود در یخچال راتشخیص دهد و تاریخ انقضای موادی که در آن وجود دارد را اعلام کند. عملکردها واطلاعاتی که از طریق این یخچال فریزرها جمع آوری می شود با ا استفاده از بارکد یا سیستم RFID به تلفن همراه گزارش می دهد. درواقع مزیت خوب این دستگاه هوشمند برقراری اتصال به wi fi می باشد. همچنین دارای ال سی دی بزرگ چند اینچی می باشد.

ماشین لباسشویی خشک کن

امکان کنترل از راه دور برای شستشو، سرعت ماشین ودمای شستشو دارد.

ماشین ظرفشویی

لوازم خانگی کنترل از راه دور و دریافت آلارم های دور شستشو و فعال یا غیر فعال کردن ماشین در هرکجای دنیا.

 نوشیدنی ساز هوشمند

میتوان با اپلیکیشن میزان مناسب هر آبمیوه را وزن نموده و نوشیدنی متعادل را می سازد.

 جا تخم مرغی هوشمند

در آن 14 تخم مرغ جای می گیرد، ساختار ساده ای دارد و دارای چراغ ال ای دی می باشد که با استفاده از آن قدیمی ترین تخم مرغ موجود در آن را نمایش می دهد قبل از اینکه خراب شود مورد استفاده قرار گیرد. همچنین تعداد تخم مرغ های مانده در یخچال را نمایش میدهد.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید