دستبند طوفان (STORM)

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/09/05 16:16 · خواندن 3 دقیقه

سنگ جاسپر، دستبند طوفان

دستبند طوفان، سنگ جاسپر از انواع کلسدونی می باشد. رنگ آن اغلب قهوه ای است. اما در سایه های خاکستری، آبی، سفید، بنفش، صورتی، قرمز، نارنجی و زرد نیز مشاهده می شود. نام جاسپر به معنای سنگ خالدار می باشد. و از لاتین “iaspidem” یا “jaspre” فرانسوی قدیم گرفته شده است. لکه ها بر اثر وجود مواد معدنی، خاکستر یا رسوب در ساختار بلور ایجاد می شوند. سنگ جاسپر در کل دنیا پیدا می شود. ولی بیشتر نمونه ها از هند یا استرالیا می آیند.

چاکرا ها و جاسپر

سنگ جاسپر دارای تنوع و رنگ های گوناگونی است. این سنگ یکی از موثرترین سنگ های چاکرا است. به این دلیل که قادر است هر یک از چاکراها را متعادل، فعال و پاکسازی کند. به نوبه خود، اجازه می دهد انرژی آزادانه از قاعده ستون فقرات به سوی تاج سرازیر شود. جاسپر بسیار قدرتمند می باشد. بنابراین به منظور کار با چاکرای پایه و انرژی کندالینی انتخاب خوبی می باشد.

با مدیتیشن چاکرا با این چاکرا آغاز کنید. و یک قطعه سنگ جاسپر قرمز را در بخش پشتی یا استخوان شرمگاهی خود حرکت دهید. تجسم انرژی سنگ وارد چاکرای پایه و پاک سازی بقایا و انرژی راکد، اجازه می دهد. تا دیسک آزادانه بچرخد. از انرژی پاک به کار ببرید. احساسات و ارتعاشاتی را که نمی خواهید آزاد کنید.

انواع سنگ جاسپر

انواع گوناگونی از جاسپر وجود دارد. که تعداد آن ها خیلی زیاد است. و نمی توان آن ها را در این جا به تفصیل ذکر نمود. با این حال بعضی از گونه های رایج تر عبارتند از عقیق جاسپر، باسانیت، سنگ جاسپر بیگس ، جاسپر برشچی، سنگ جاسپر پلنگی و ریبون جاسپر “Agate Jasper, Basanite, Biggs Jasper, Brecciated Jasper, Leopard Jasper, and Ribbon Jasper”. تفاوت بین انواع سنگ در حد زیادی به ظاهر کریستال اشاره دارد. و بر خواص متافیزیکی سنگ ها موثر نمی باشد.

پاکسازی و شارژ جاسپر

جاسپر یک سنگ محکم می باشد که می توان با خیال راحت با یک شوینده ملایم و آب گرم آن را تمیز نمود. از آن جا که جاسپر جذب ارتعاشات منفی را دارد، ممکن است لازم باشد آن را به صورت مکرر تمیز کنید. کریستال های خود را با مدیتیشن یا ایجاد ماندالا با کریستال های دیگر شارژ کنید. و روزانه از آن به منظور تایید مجدد هر نیت یا هدفی که می خواهید به آن برسید به کار ببرید.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید