آر اف فرکشنال در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/08/28 11:54 · خواندن 6 دقیقه

آر اف فرکشنال در تبریز

روش آر اف فراکشنال یکی از روش‌ های غیرتهاجمی در حوزه جوانسازی پوست است که تحولات عظیمی در این حوزه به وجود آورده است. این روش از امواج رادیویی استفاده می‌ کند. وقتی این امواج به بافت پوست نفوذ می کنند و جابجا می‌ شوند، گرما تولید می‌ کنند که این تولید گرما تغییرات اساسی در پوست ایجاد می‌ کند. آراف فراکشنال همچنین با حروف اختصاری MRF شناخته می‌ شود. خوشبختانه متد آر اف فرکشنال در تبریز موجود می باشد.

کلینیک زیبائی دکتر رامین نبی زاده ارائه دهنده به روز ترین متد های زیبایی در شهر تبریز می باشد. در این کلینیک شما می توانید زیر نظر مجرب ترین پزشکان خدمات آر اف فرکشنال در تبریز را دریافت کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۴۱۳۳۲۹۸۰۱۸

آیا آر اف فراکشنال در تبریز باعث جوانسازی پوست می شود؟

به همراه بالا رفتن سن، فرآیند پیری بافت‌ ها و سلول‌ ها نیز اتفاق می افتد. اما از آن جایی که پوست انسان به عنوان بافتی آشکار و قابل مشاهده‌ است، اثرات پیری در این بافت با وضوح بیشتری نمایان می‌ شود و هر روز می‌ توان آن را مشاهده کرد. علاوه بر این، پوست به عنوان سد اولیه دفاعی بدن در برابر آسیب‌ های فیزیکی و شیمیایی محیطی و داخلی محسوب می‌ شود، بنابراین روزانه در معرض این نوع آسیب‌ ها قرار می‌ گیرد و این باعث می‌ شود تغییرات ظاهری مانند چین و چروک، لکه‌ ها و خشکی در پوست بیشتر شود.

قسمت‌ هایی از پوست که باعث استحکام آن می‌ شوند، از رشته‌ هایی به نام کلاژن و الاستین تشکیل شده‌ اند. این رشته‌ ها در فرآیند پیری و آسیب‌ های محیطی قابلیت‌ های خود را از دست می‌ دهند و طول آن ها افزایش می‌ یابد. این موضوع باعث شل و ضعیف شدن پوست می‌ شود و عوارض ظاهری مانند ایجاد شلی، چین و چروک در پوست را به همراه دارد. برای بازسازی کلاژن، نیاز است که کلاژن‌ های قدیمی تخریب شده و کلاژن‌ های جدید تولید شوند.

تنوعی در انواع کلاژن‌ ها وجود دارد که هر نوع آن در دمای خاصی تخریب می‌ شود. بنابراین، برای بازسازی کلاژن، باید انرژی گرمایی را به صورت هدفمند به عمقی از پوست انتقال دهیم که در آن کلاژن قرار دارد تا به بافت‌ های اطراف کمترین آسیب وارد شود. دستگاه‌های RF یا به عبارت دیگر رادیوفرکوئنسی در این زمینه به کار می‌ روند. این دستگاه‌ ها با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی، که یک طیف از نور هستند، گرما را ایجاد می‌ کنند. با این حال، زمانی که گرما به صورت غیر انتخابی ایجاد می‌ شد، کار آیی آن ها محدود بود و عوارض داشتند.

آر اف فرکشنال در تبریز

با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از روش فراکشنال آر.اف مطرح شد. این روش از عبارت  قطعه‌ بندی الهام گرفته شده است. به این صورت که در روش آر اف فرکشنال در تبریز، بافت پوست به طور قطعه‌ بندی شده تغییر داده می شود. به طوری که هر قطعه از بافت پوست جداگانه گرم می‌ شود. در نتیجه، در هر قطعه که گرما ایجاد می‌ شود، کلاژن‌ های قدیمی تخریب و بازسازی می‌ شوند، در حالی که قسمت‌ های اطراف فرصت دارند برای خنک شدن و ترمیم.

روش های انجام آر اف فرکشنال در تبریز

در این قسمت از مقاله آر اف فرکشنال در تبریز توصیه می کنیم در روز درمان، بانوان با پوست تمیز و بدون آرایش و آقایان با صورت اصلاح شده مراجعه کنند. ناحیه درمان با استفاده از کرم‌ های بی حسی موضعی پوشانده خواهد شد. سپس پس از ۳۰ الی ۲۰ دقیقه، پوست محل درمان شسته و ضد عفونی می‌ شود. مدت زمان جلسه درمانی آر اف فرکشنال در تبریز حدوداً ۲۵ الی ۱۰ دقیقه می‌ باشد. قبل از شروع درمان آر اف فرکشنال در تبریز، هر فردی باید یک سری ابزار و تجهیزات مخصوص خریداری کند.

هر سری یا تیپ دستگاه برای جلوگیری از انتقال بیماری تنها برای استفاده توسط یک فرد قابل استفاده است و استفاده از آن برای شخص دیگر حتی نزدیکان مراجعه کننده ممنوع است. پس از درمان، می‌ توان با استفاده از کیسه یخ، پوست را خنک و آرام کرد. استفاده از کرم ترمیم پوست پس از استفاده از کیسه یخ، به کاهش سریع‌ تر التهاب پوست کمک می‌ کند.

آر اف فراکشنال سوزنی

در روش آر اف فراکشنال سوزنی، امواج رادیویی به لایه‌ های میانی و زیرین پوست با سرعت بسیار بالا وارد می‌ شوند. این روش آر اف فرکشنال در تبریز باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می‌ شود و در نتیجه منجر به شفاف شدن پوست، تنگ شدن منافذ باز پوست، و سفت شدن صورت می‌ گردد. به علاوه، این روش به جوانسازی پوست کمک می‌ کند.

تفاوت آر اف فراکشنال سوزنی با آر اف های معمولی

آر اف فراکشنال معمولی

در روش آر اف معمولی (غیر سوزنی)، جوانسازی پوست صورت به طور آرام و تدریجی اتفاق می‌افتد و پزشک ممکن است نیاز داشته باشد تعداد جلسات درمانی برای رسیدن به نتایج مطلوب درمان چین و چروک، شلی و افتادگی صورت را افزایش دهد (تا حدود ۸ تا ۱۰ جلسه). همچنین، هر جلسه زمان زیادی برای انجام لیزر نیاز دارد (حدود ۱ ساعت) تا به نتیجه مطلوب درمانی برسد.

آر اف فراکشنال سوزنی

در روش آر اف فراکشنال سوزنی، تعداد جلسات درمانی به طور قابل توجهی کاهش می‌ یابد. (تنها ۳ تا ۴ جلسه برای درمان کافی است). در این روش آر اف فرکشنال در تبریز، تعدادی سوزن به‌طور همزمان و با حالت بسیار آرام و بدون درد وارد پوست می‌ شوند و سپس به مدت بسیار کوتاهی (تقریباً یک دهم ثانیه)، امواج رادیوفرکانس مستقیم به زیر پوست وارد می‌ شوند.

آر اف فرکشنال در تبریز

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.