خودرو بر تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/08/22 17:21 · خواندن 6 دقیقه


 

امداد جاده ای چه چیزی را پوشش می دهد؟

خودروبر تبریز خدمات زیادی را به شما ارائه می نماید. مهم ترین خدماتی که شما میتوانید از حمل خودرو تبریز، امداد خودرو تبریز و سایر امداد خودرو ها دریافت کنید عبارتند از:

سوریس پنچری لاستیک

یکی از خدمات خودروبر تبریز کمک به شما در حوزه پنچری لاستیک می باشد. اگر در شهر یا خارج از شهر دچار مشکل شده اید، میتوانید جهت تعویض لاستیک پنچر شده خود از امداد خودرو کمک بخواهید.

خدمات یدک کش در تبریز

این احتمال وجود دارد که خودروی شما دچار مشکلی شده باشد که با امداد کنار جاده ای به آسانی رفع نشود. در این صورت چطور میتوانید مشکل را رفع کنید؟ یدک کش تبریز خودروی شما را تا اولین تعمیر گاه قابل قبول یا تعمیرگاه های خود حمل می نماید. در این صورت است که شما میتوانید به آسانی جهت رفع مشکل خودروی خود اطمینان حاصل نمایید. اگر سوخت خودرو هم تمام شده باشد میتوانید جهت سوخت رسانی کمک بخواهید. در غیر این صورت تا اولین پمپ بنزین یدک کشی خواهید شد.

سرویس های مکانیکی خودرو

یکی از دسته خدماتی که میتوانید از امداد خودرو تبریز دریافت نمایید، مربوط به سرویس های مکانیکی خودرو می باشد. برای مثال اگر درب خودروی شما قفل شده است و دچار مشکل شده اید میتوانید از امداد خودرو در حوزه رفع این مشکل کمک بخواهید. ممکن است باتری خودروی شما دچار مشکل شده باشد، در این صورت میتوانید برای شارژ باتری از سرویس مکانیکی امداد خودرو رزن استفاده نمایید.

سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امداد خودرو کشور: 

در جست و جوی امداد خودرو در موتورهای جستجو مانند گوگل مواظب افراد سود جو باشید. بعضی از وب سایت های اینترنتی معتبر نبوده و امداد رسانی از سوی افراد وابسته به این سایت ها صرفا به منظور سود جویی و دریافت مبالغ چندین برابری می باشد. از این رو به هنگام مراجعه امدادگر به محل برچسب کیو آر کد موجود بر روی خودروی امدادگر توجه نمایید. و با اسکن این کیو آر کد با توجه به سایت استعلام امدادگران ایران از صحت مشخصات فردی و خودروی امدادگر مربوطه مطمئن شوید.

خدمات خودرو بر تبریز

قیمت امداد خودرو بر تبریز

سایر مناطق تحت پوشش خودروبر تبریز

قابلیت امداد خودرو مطمئن و ایمن

امداد خودرو باید دارای قدرت و نیروی کششی زیادی برای بلند کردن و انتقال ماشین خراب شده را داشته باشد. همچنین شاسی امدادخودرو بایستی توان حمل و کشیدن سایر خودروها را نیز داشته باشد. در استان آذربایجان شرقی معمولا خودروهایی همانند وانت نیسان توانایی یدک‌ کشی مناسب دارند. و به همین علت خیلی پرکاربرد می باشد. تجهیزات لازم برای یدک کش ها شامل: زنجیر اتصال و میله مهار یا کشش خودرو می باشد. با توجه به اینکه تجهیزات یدک کش در زیر خودروی خراب شده قرار دارد لذا ضروری است تا از لاستیک محافظ در زیر بدنه استفاده گردد تا بدنه خودروی حمل شده آسیب نبیند.

تمام حقوق برای خودروبر البرز است. توسعه و طراحی سایت در تبریز وب سایت، بهینه سازی و سئو سایت در تبریز سئو

 

 

خدمات امداد خودرو از زمانی که شما خرابی و نیاز به تعمیر را در خودروی خود احساس می نمایید و تا زمانی که خودروی شما رفع عیب شود ادامه می یابد. در حقیقت امداد خودرو جهت رفع عیب خودروی شما ارسال می گردد و در حالی که خودروی شما نیاز به تعمیرات سطحی داشته باشد، تمامی خدمات بوسیله کارشناس انجام می گیرد. و اگر خودروی شما نیاز به قطعه جدیدی نداشته باشد. قطعا این کار بوسیله امداد خودرو انجام داده خواهد شد.

اهداف تعمیر خودرو در محل چیست؟

در حقیقت زمانی که امدادگران و امداد خودرو خدمات تعمیر در محل را ارائه می نماید قصد دارد به چه اهدافی برسد؟ تعمیر خودرو در محل به منظور اهداف زیر انجام می گیرد:

  • افزایش رضایت مندی مشتریان
  • جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان
  • تکریم مشتریان
  • پیشتازی در امر خدمات پس از فروش
  • ارائه خدمات لوکس
  • افزایش درآمد
  • جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی بوسیله مشتریان
  • خدمات سرویس دوره ای
  • ایجاد تنوع در خدمات سیار
  • تعمیرات خودرو شامل تعویض باطری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل، سنسور روغن و…

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید