هند اسپید چهارنفره

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/08/21 11:31 · خواندن 4 دقیقه

هند اسپید چهارنفره

گیم ها از متنوع ترین محصولات شهربازی هستند. گیم های شهربازی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که بازی های رومیزی دسته ای از آن هاست. بازی های رومیزی خود دسته بزرگی از دستگاه های شهربازی هستند و طرفداران پر و پا قرصی دارند چرا که میزان تحرک در این بازی ها کمی بیشتر از دیگر دستگاه هاست. برای مثال هند اسپید ها، بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی بخشی از گیم های رومیزی هستند. هــند اسـپید در قیاس با بقیه این محصولات جدید تر و مدرن تر هستند. هند اسپید چهارنفره از دستگاه های محبوب موجود در فان سیدا می باشد.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: 09124262217

هند اسپید چیست؟

هند اسپید چهارنفره در واقع بازی سرعت عمل دست هست در این بازی کلید هایی به صورت تصادفی روشن و خاموش می شوند و بازیکن باید کلید هایی را که روشن می شوند را بزنند. و امتیاز مربوطه را دریافت کننده و اگر کلید ها را اشتباه بزنند امتیاز معکوس به آن ها داده می شود و در واقع از بازیکن امتیاز کسر می شود و در آخر هر بازیکنی که تعداد بیشتری کلید های روشن را زده باشد، برنده بازی خواهد بود. همچنین بازیکن ها می توانند سرعت و عمل دست خود را با دستگاه هند اسپید چهارنفره به چالش بکشند.

هند اسپید چهارنفره

هند اسپید به طور خلاصه بازی نور و حرکت است. بازیکن در هنگام بازی با هند اسپید باید تلاش کند تا کلید هایی را که روشن می شوند را به وسیله ضربه خاموش کند. پس کلید های بزرگ این بازی باید ضد ضربه ساخته شده باشند. این بازی عموما دو نفره و در برخی مدل ها چهار نفره است. هر بازیکن بر روی میز هند اسپید چهارنفره یک نمایشگر از نوع LED دارد تا مجموع امتیازات خود را ببیند و قطعا برنده کسی ست که امتیاز بیشتری را کسب کند.

در این بازی مهارت‌ های گوناگون مورد ارزیابی قرار می گیرد که مهم ترین آن‌ ها سرعت واکنش می باشد. در دو طرف دستگاه رقبا می‌ ایستند و با روشن شدن هر لامپ باید آن را لمس کنند. پس از پایان مدت بازی هر کسی که ماکزیمم ضربه درست را وارد آورده باشد برنده بازی است. البته این بازی به شکل تک نفره هم قابل بازی کردن می باشد. دو نوع سرعتی و حافظه‌ ای دارد که می‌ توان یکی از آن‌ ها را انتخاب کرد. این بازی را می‌ توان در شهربازی‌ ها، خانه بازی کودکان و مراکز تجاری-تفریحی قرار داد. البته به دلیل جنس پلکسی و استفاده از برق نباید در محیط باز و در معرض آفتاب و رطوبت قرار گیرد.

نحوه استفاده و کارکرد هند اسپید چهارنفره

طرز کارکرد دستگاه هند اسپید چهارنفره به این صورت است که مسئول دستگاه با ریموت کنترل مربوطه تعداد ضربه و زمان بازی را تنظیم کرده و سپس توسط ریموت کنترل، هند اسپید را استارت و بازی شروع می شود. هشت عدد دکمه مقابل هر بازیکن وجود دارد که با شروع شدن بازی تعدادی از دکمه ها روشن می شوند که در هر ثانیه دکمه های روشن، رَندومی (دَرهَم) تغییر می کنند. و بازیکن ها باید خیلی سریع دکمه های روشن هند اسپید مقابل خود را فشار دهند.

بابت هر فشار صحیح یک امتیاز به نمایشگر هر بازیکن اضافه و بابت هر فشار اشتباه بر روی دکمه های خاموش، یک امتیاز از بازیکن کسر خواهد شد. این رویه و روال تا به اتمام رسیدن زمان بازی ادامه پیدا می کند و بازیکنی که تعداد امتیاز بیشتری کسب کرده به عنوان برنده توسط خود دستگاه به زبان فارسی بصورت اتوماتیک اعلام خواهد شد. برای دستگاه های هند اسپید چهارنفره امکان بازی کردن به صورت گروهی (دو به دو) نیز امکان پذیر است.

جهت مطالعه ادامه این مطلب و مشاهده محصول کلیک کنید.