خرید کفش اسپرت مردانه

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/08/11 11:05 · خواندن 5 دقیقه

کفش اسپرت مردانه در مدل‌ ها و ویژگی های گوناگون تولید می‌ شوند. و اکثر افراد باید بر اساس نیازی که دارند نسبت به خرید کفش اسپرت مردانه  اقدام می نمایند. رایج‌ ترین و پرمخاطب‌ ترین نوع کفش‌ های اسپرت، کفش‌ های مناسب پیاده‌ روی و دویدن هستند که شما برای اکثر فعالیت‌ های روزمره‌ تان که نیاز به راه رفتن دارد می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید. در این مقاله خرید کفش اسپرت مردانه از فروشگاه کفش آذرپلاس به بررسی برخی از ویژگی های کفش اسپرت مردانه خواهیم پرداخت تا در زمان خرید بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

تناسب قوس کفش با فرم پا ها

علی رغم ویژگی‌ های مشترک پا در بین تمام افراد معمولی مانند تعداد انگشتان، داشتن پاشنه، پنجه و قوزک، پای هر یک از افراد فرم و حالت مخصوص به خود را دارد که بهتر است سراغ کفشی بروید که از فرم پایتان به بهترین  حالت پشتیبانی کند.

ظاهر کفش اسپرت مردانه

انتخاب کفش‌ های اسپرت مردانه یکی از جا هایی است که توجه به بعد ظاهری جنبه بسیار مهمی به خود می‌ گیرد، زیرا از این کفش‌ ها در مواقعی استفاده می‌ شود که نیاز به انرژی و انگیزه بالایی دارید و از طرفی محدودیت‌ های موقعیت‌ های رسمی را هم ندارید. لذا می‌ توانید با انتخاب طرح‌ ها و رنگ‌ های شاد استایل های زیبا و متفاوتی را امتحان کنید.

کفش مردانه اسپورت

قابلیت ارتجاعی کفش اسپرت مردانه

کفش‌ های اسپرت مردانه  مخصوص پیاده روی و دویدن، نرمی و قابلیت ارتجاعی بالایی دارند. تا بتوان از آن‌ ها بدون احساس خشکی و سفتی در هنگام قدم برداشتن در فعالیت‌ های مختلف استفاده کرد. برای سنجش میزان خاصیت ارتجاعی و انعطاف کفش، پاشنه را درون دستانتان نگه بدارید. و پنجه پا را خم نمائید یا پا ها را درون کفش کرده و پنجه پا را خم کنید.  با این کار معلوم می شود که آیا کفش این امکان را به شما می بخشد. که پنجه پایتان را به میزان وقتی که کفش در پای شما نیست خم کنید؟ در صورت دارا بودن این ویژگی، کفش دارای خاصیت ارتجاعی کافی بوده و مناسب برای پیاده روی و دویدن می باشد. در غیر این صورت با پیاده روی‌ با آن کفش ممکن است دچار دردهایی در نواحی عضلات پشت ساق پا نواحی آشیل پا شوید.

وزن کفش اسپرت مردانه

در میان ویژگی های کفش اسپرت مردانه ، وزن مشخصه بسیار مهمی است. با توجه به این که قرار است شما با این محصول به پیاده‌ روی یا دویدن و بالا و پایین پریدن بپردازید نیاز به محصولی دارید که با یکی دو ساعت فعالیت شما را خسته نکند پس باید وزن کمی هم دارا باشد. برای اینکه وزن کفش پایین باشد باید اجزای سازنده آن وزن پایینی داشته باشد، برای مثال از زیره‌ های رایج در کفش‌ های اسپرت مردانه که وزن کمی دارند استفاده شود. مانند زیره‌ های (EVA) . این زیره ها که علاوه بر وزن پایین انعطاف خوبی داشته و ماندگاری بالایی هم دارد و به مخاطبان محصولی با طول عمر خوب ارائه می‌ دهد.

تنفس پذیر بودن کفش

از دیگر ویژگی های کفش اسپرت مردانه که وجودش در کفش‌ های اسپرت بسیار مهم بوده و باید در زمان خرید کفش اسپرت مردانه، قابلیت عبور هواست. ویژگی که اگر قرار باشد فقط در یک مدل از انواع کفش‌ ها وجود داشته باشد آن مدل، به جهت فعالیت‌ های بسیار و نیاز به تنفس بافت‌ های پوست کفش‌ های اسپرت است. پوشیدن کفش‌ های اسپرت مردانه با بالا رفتن فعالیت‌ های بدن عجین بوده و بر همه ثابت شده است که در آن مدتی که سوخت‌ و‌ ساز بدن بسیار بالا رفته و گردش خون زیاد می‌شود و مواد غیر مفید بدن در قالب قطرات تعریق از منافذ پوست دفع و خارج می‌ شود.

قد مناسب کفش

معمولا در کفش‌ هایی که مناسب پیاده روی ی باشند رویه کفش‌ ها کمی کوتاه‌ تر از سایر کفش‌ ها است تا به پاشنه پا امکانن فعالیت بیشتری را دهد. علاوه بر آن قد مچ کفش‌ ها بهتر است کمی بالاتر باشد تا در هنگام پیاده‌ روی بتواند از ساق پا به خوبی پشتیبانی نماید.

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.