انواع مدل های لباس زیر های زنانه

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/07/29 16:08 · خواندن 10 دقیقه

شناخت انواع لباس زیر های زنانه

شاید اغراق آمیز باشد ولی لباس زیر زنانه مناسب تاثیر مستقیم و بسیاری بر سلامت فرد دارد. چون در صورتی که لباس زیر برای مثال سوتینی که تهیه کرده اید، کیفیت مناسب و مطلوبی ندارد یا اینکه از مواد اولیه اورجینال به تولید نرسیده باشد، می تواند آسیب های جبران ناپذیری به بدن وارد آورد. لباس زیر های زنانه امروزه در انواع مدل های مختلف تولید می شوند. طوری که صنعت لباس زیر، هر روزه اقدام به طراحی انواع لباس زیر های جدید و جذاب می کند. به دلیل گستردگی مدل های لباس زیر زنانه، ما در این مقاله به بررسی انواع مدل های لباس زیر زنانه می پردازیم. با سایت لباس زیر زنانه آنامکث تا انتها همراه باشید.

از معروف ترین و پرکاربرد ترین نوع مدل های لباس زیر زنانه می توان شورت و سوتین را دانست. مدل های لباس زیر زنانه در انواع گوناگون و با رنگ های متفاوت و زیاد در بازار وجود دارند. خانم ها می توانند لباس زیر مناسب را با توجه به سایز خود تهیه نمایند.

بر خلاف امروز، در زمان های قدیم لباس های زیر زنانه تنوع زیادب نداشتند. ولی حالا در بازار به آسانی می توان لباس های زیر را در طرح های گوناگون دید.

اسامی انواع مدل های لباس زیر زنانه و دخترانه

همانطور که گفته شد مدل های لباس زیر زنانه دارای انواع گوناگون هستند. این مدل های لباس زیر زنانه در 3 دسته، تقسیم بندی شده اند:

  1. انواع شورت 
  2. ست لباس زیر
  3. لباس خواب

گونه اول لباس زیر: انواع مدل های شورت زنانه

 

شورت فانتزی کنزو کد 1553

شورت مخمل برند MAX

شورت مخمل برند MAX

انواع شورت زنانه که از دسته مدل های لباس زیر های زنانه می باشد، در رنگ‌ بندی، مدل و کاربرد های گوناگونی وجود دارد. هر کدام از این مدل های شورت با هدف مشخصی تولید می گردند. که مهم‌ ترین آن کمک به داشتن بهداشت ناحیه تناسلی و پوشش این ناحیه می باشد. اما از آن جهتی که شورت نیز مانند سوتین نقش اساسی در تحریک همسر و داشتن رابطه جنسی لذت بخش دارد، مدل‌ های گوناگونی نیز برای این منظور تولید گشته اند. شما عزیزان می توانید با مراجعه با فروشگاه لباس زیر آنامکث از انواع مدل های لباس زیر های زنانه دیدن نمائید.

شورت بندی

هنوز شورت زنانه‌ ای به جذابیت شورت بندی دیده نشده است، از شورت بندی می توان آن را زیر بلوز، شلوار، دامن مدادی و پیراهن استفاده کرد. شورت به دلیل نداشتن خط لباس رسمی و کمی تنگ خود را بهتر نشان می دهد.

شورت فانتزی

برخلاف تصور بسیاری از مردم، توجه به طرح، رنگ و ظاهر لباس زیر برای روحیه خانم ها خیلی اهمیت دارد و در واقع بانوان باید بدانند که با پوشیدن لباس زیر زیبا و جذاب در واقع به خود ارزش و احترام می گذارند. از گزینه هایی که به راحتی می توان از آن در جهت ایجاد تنوع در لباس ها استفاده کرد، شورت های فانتزی زنانه می باشد. همان طور که از نام آن قابل برداشت است، رنگ ها و طرح ها و حتی برش های روی لباس کاملا خلاقانه و فانتزی بوده و قطعا نقش بسیار مهمی در شاد کردن روحیه بازی خواهد کرد.

شورت لامبادا

شورت لامبادا یکی از موارد پر طرفدار دختران و خانم های جوان می باشد. با توجه به اینکه مدل های لباس زیر لامبادا درز ندارند، در نتیجه می توان از آن ها با لباس مجلسی، شلوار و شورت پوشید. جنس این شورت غالبا کشدار می باشد و به جهت داشتن تنواع بالا می توان به راحتی با توجه به شرایط مورد نیاز آن را یافت.

شورت توری و سوتین

طبق بررسی های انجام شده شورت و سوتین توری محبوب ترین و پرکاربردترین مدل در بین انواع مدل ها هستند. البته این شورت و سوتین بیشتر در دسته سوتین های فانتزی قرار می گیرند.

ست دانتل مژه ای میسا کد 7151

ست فانتزی کد 3067

ست فانتزی شورت و سوتین ژینا کد 3030

 

 

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.