درب عقب چپ تویوتا کرولا

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/01/05 12:09 · خواندن 3 دقیقه

درب عقب چپ تویوتا تویوتا کرولا خام تولید شرکتی، مناسب برای خودرو تویوتا کرولا corolla است. این قطعه جزو لوازم یدکی مهم خودرو می باشد. وظیفه اصلی دربها، فراهم کردن امکان ورود و خروج به داخل یا خارج خودرو تویوتا کرولا است. این قطعه در قسمت عقبی خودرو در سمت چپ ( شاگرد ) قرار می گیرد.

درب عقب از آهن ساخته می شود تا در مقابل ضربه، مقاومت لازم را داشته باشد. این قطعه بدون رنگ شدگی و خام می باشد. نداشتن رنگ و خام بودن درب، این امکان را فراهم می آورد که آن را بر اساس نیاز و متناسب با رنگ خودرو رنگ آمیزی نمایید. درب در خودرو دارای جایگاه مهمی می باشد و نقش قابل توجهی در حچپ و حفاظت از وسایل موجود در خودرو تویوتا کرولا دارد؛ به عبارت دیگر، درب عقب چپ تویوتا کرولا، محافظ قسمت داخلی خودرو و سرنشینان آن و نیز واسطه ای برای سوار یا پیاده شدن افراد می باشد. از نکات مهم در مورد این قطعه، نداشتن تاب و موج و همچنین رنگ پذیری مناسب هنگام رنگ کردن است. این قطعه، راحت و آسان باز و بسته می شود و در برابر فشار مقاوم می باشد.

 

چرا باید از قطعه اصلی درب عقب چپ خودرو تویوتا تویوتا corolla استفاده کرد؟

استفاده از قطعه غیر اصل درب عقب چپ خودرو تویوتا نه تنها ممکن است موجب کاهش عملکرد خودروی شما خواهد شد. بلکه باعث لغو گارنتی خودروی شما از شرکت مربوطه شود. پس برای اطمینان از اصل بودن کالا، قطعه مورد نظرتان را از فروشگاه تویوتا یدک خریداری نمایید.

مهم نیست که خودرو تویوتا تویوتا کرولا شما در چه سالی تولید شده باشد. فروشگاه تویوتا یدک، قطعه اورجینال درب عقب چپ خودرو تویوتا کرولا برای تمام مدل های تولید شده در سال های 2006، 2007، 2008، 2009، 2010، 2011، 2012 و 2013 را برای ارائه به شما عزیزان فراهم نموده است.

همچنین قطعات اصلی سایر خودرو های شرکت تویوتا نظیر لندکروز، پرادو، کمری، هایلوکس، تویوتا کرولا موجود است. شما می‌ توانید با خیال آسوده قطعه اصلی خریداری شده از تویوتا یدک را جایگزین قطعه معیوب کنید. و از عملکرد صحیح آن اطمینان کامل داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

شما عزیزان می توانید برای مشاهده سریع سایر محصولات تویوتا از جمله لنت ترمز عقب پرادو، رینگ موتور لندکروز و … بر روی لینک کلیک کنید.