فروش دستگاه لیوان کاغذی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/07/13 12:53 · خواندن 9 دقیقه

اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. لیوان های کاغذی بر اساس مواد اولیه مصرفی شامل دو دسته دابل و سینگل هستند. معمولاً برای مصرف نوشیدنی های داغ می بایست از نوع سینگل استفاده شود و برای هر دو مورد یعنی هم داغ و هم خنک، نیاز به لیوان های دابل است.

با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید اقدام به تولید لیوان کاغذی در دسته بندی های مختلفی نمایید. البته که ظرفیت ها متفاوت هستند. مثلاً ظرفیت لیوان ها به صورت 4،5،6،7، الی 32 تقسیم بندی می شود و این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می شود که هر اونس شامل 28/34 خواهد بود. برای تولید لیوان کاغذی می بایست دستگاه خوبی وجود داشته باشد.

استفاده از لیوان های کاغذی در بسیاری از ادارات و سازمان ها دیده می شود. وقتی بهترین دستگاه لیوان کاغذی را خریداری کنید حداقل 50 عدد لیوان در هر دقیقه تولید می شود. شما می توانید سرت تولید را تنظیم نمایید.

تهیه و خرید دستگاه لیوان کاغذی بر اساس کیفیت و سرعت در نظر گرفته می شود. اولین چیزی که در خرید این محصول باید به آن دقت کنید ضمانت کالا است! بله دستگاهی که می خرید باید از نظر ضمانت در وضعیت کاملاً قابل قبولی وجود داشته باشد در غیر این صورت اگر قطعه ای خراب باشد و یا عملکرد درستی نداشته باشد، عملاً پول خود را از دست داده اید.

سود تولید لیوان کاغذی چقدر است؟

این روزها استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی و لیوان کاغذی جایگزین استفاده از ظروف دیگر شده و در تمام مراسم ها و محافل به یکی از اقلام ضروری تبدیل شده است. مقرون به صرفه بودن و بی ضرر بودن محصولات یکبار مصرف کاغذی برای محیط زیست از علل اصلی این استقبال به شمار می آیند. شما با خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی و تامین مواد اولیه ی آن که به سادگی امکان پذیر است می توانید منبع درآمد خوبی برای خود بسازید و قسمت انبوهی از بازار مصرف کنندگان لیوان کاغذی را در اختیار بگیرید.

برای محاسبه ی میزان سود تولید لیوان کاغذی باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت. قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی، قیمت مواد اولیه تولید لیوان کاغذی، تعداد اوپراتور مورد نیاز برای دستگاه، فضای مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی و هزینه های جانبی دیگر از جمله این پارامترها هستند.

با توجه به بازار و مشتریان هدف این محصول می توان گفت میزان سود تولید لیوان کاغذی در مقایسه با هزینه ی خرید دستگاه و قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید لیوان کاغذی سود قابل توجهی ست و در مدت زمانی کوتاه با مدیریت هزینه های تولید می توان به عنوان منبع درآمدی خوب به این شغل تکیه کنید. از مزیت های راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی قابلیت استفاده از برق تکفاز خانگی و میزان فضای مورد نیاز برای قرار دادن دستگاه و تولید محصولات است.

درآمد و مزایای تولید لیوان کاغذی

اگر به عنوان یک کارآفرین یا علاقه مند به حوزه ی تولید به دنبال فرصتی کم دردسر و بدون نیاز به سرمایه ی اولیه ی بالا هستید، ایجاد کسب و کار تولید لیوان کاغذی در کمترین فضای ممکن و بدون نیاز به دریافت مجوزهای پردردسر می تواند بهترین شغل برای شما باشد.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی برای افراد با هر بودجه ای مناسب بوده و شرایط خرید این دستگاه از ایران لیوان شرایطی ویژه است. همچنین درآمد دستگاه تولید لیوان کاغذی در ماه می تواند به سرعت هزینه های راه اندازی و تولید را جبران کرده و سود چشمگیری برای شما به ارمغان بیاورد.

برای آشنایی با مشخصات انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی با فناوری های متفاوت و ظرفیت تولید متنوع، دستگاه کوچک تولید لیوان یکبار مصرف و دستگاه های تولید لیوان کاغذی خانگی با امکانات متفاوت می توانید از طریق سایت ایران لیوان به آدرس https://iranlivan.com/ یا تماس با کارشناسان ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید و کسب و کار پرسود خود را آغاز کنید.

فروش دستگاه لیوان کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی شات – شرکت تولید دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی اقساطی – دستگاه لیوان کاغذی ایرانی – دستگاه لیوان کاغذی ارزان قیمت – دستگاه لیوان کاغذی استوک – دستگاه لیوان کاغذی اتوماتیک – دستگاه لیوان کاغذی با قیمت – بهترین دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه بسته بندی لیوان کاغذی – بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی سرعت بالا – دستگاه تولید لیوان کاغذی با چاپ اختصاصی – دستگاه تولید لیوان کاغذی سرعت بالا – بهترین مارک دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه برش کاغذ لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی پرسرعت – دستگاه پرس لیوان کاغذی – دستگاه پک لیوان کاغذی – دستگاه پلمپ لیوان کاغذی – پیشرفته ترین دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه پرسرعت تولید لیوان کاغذی

قیمت دستگاه لیوان کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی تبریز – قيمت دستگاه توليد ليوان كاغذي – قیمت دستگاه لیوان کاغذی در تبریز – دستگاه تولید لیوان کاغذی در منزل – دستگاه تولیدی لیوان کاغذی  – دستگاه لیوان کاغذی جدید – دستگاه لیوان کاغذی دو جداره – دستگاه تولید لیوان کاغذی دو جداره – قیمت دستگاه لیوان کاغذی جدید – جدیدترین دستگاه تولید لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی خانگی – دستگاه لیوان کاغذی خارجی – دستگاه تولید لیوان کاغذی خانگی – خرید دستگاه لیوان کاغذی – خريد دستگاه ليوان كاغذي – دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی خانگی – خرید دستگاه ساخت لیوان کاغذی – خرید دستگاه چاپ لیوان کاغذی – خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی استوک – دستگاه ساخت لیوان کاغذی یکبار مصرف – سود دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه ساخت ليوان كاغذي

بهترین دستگاه لیوان کاغذی

دستگاه لیوان کاغذی دوجداره – دستگاه لیوان کاغذی دستی – دستگاه لیوان کاغذی دست دوم – دستگاه لیوان کاغذی در اصفهان – دستگاه لیوان کاغذی در منزل – دستگاه لیوان کاغذی در تبریز – دستگاه چاپ روی لیوان کاغذی – راه اندازی دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه چاپ عکس روی لیوان کاغذی – دستگاه لیوان کاغذی در رشت – فروش دستگاه لیوان کاغذی – راهنمای خرید دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه چاپ طرح روی لیوان کاغذی – دستگاه چاپ بر روی لیوان کاغذی – قیمت به روز دستگاه لیوان کاغذی – دستگاه لیوان زنی کاغذی – قیمت دستگاه لیوان زنی کاغذی – دستگاه تولید لیوان کاغذی زنجان – دستگاه لیوان کاغذی ساز – دستگاه لیوان کاغذی سازی – قیمت دستگاه لیوان کاغذی ساز – دستگاه ماشین لیوان سازی کاغذی – دستگاه ساخت لیوان کاغذی قیمت – قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی در سال ۱۴۰۰

سود تولید لیوان کاغذی

The profit of paper cup production

با دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. در تمام لیوان بهره خالصی دارد که بین 40 تا 50 تومان می باشد. اگر به طور میانگین، روزانه 30 هزار تعداد لیوان تولید کنید. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود.

لازم به یادآوری می باشد که از سود حاصل فوق هزینه مرتبط به کرایه، برق و هزینه های اجاره جایگاه را هم در نظر بگیرید.

مواد اولیه تولید لیوان کاغذی

مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی و کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد. که این مواد اولیه  در کشورمان ایران  توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی با هویت های زیر انجام می دهند.

  • پارس پک
  • راشا
  • رویال
  • و…

این کاغذ های تولید شده  در سایزها و ابعاد های گوناگون لیوان کاغذی  ابتدا برش می دهند و بعد از آن مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند. که این کار معمولا استروک گفته می شود.

  • مدل های نقش شده روی این استروک ها، از الگو های عمومی می باشد که با توجه به دوران مراسم یعنی تاریخ و مناسبت های مختلف گوناگون می باشند.
  • جهت چاپ این شکل های مخصوص که در طرح های تبلغاتی از جمله سازمان، شرکت، رستوران، هتل و زمینه های دیگر فعالیت می کنند می توانید با کارگاه های (کارخانه ها) زیر هماهنگ شوید.
  • این استروک لیوان کاغذی که در تعداد پالت 106 هزاری به فروش می روند.
  • قیمت های هر استروک با توجه به اندازه لیوان کاغذی متنوع هستند.
  • در صورت قصد خرید و اطلاع از قیمت استروک حتما توسط کارگاه های فوق (کارخانه ) در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

تولید لیوان کاغذیدستگاه لیوان کاغذی ایران لیوان

جدیدترین دستگاه لیوان کاغذی

در جدید ترین سبک از دستگاه لیوان کاغذی از روال جالبی استفاده کرده اند. مثلاً اینکه در داخل دستگاه آپشنی طراحی شده که سبب می شود لیوان های خراب و یا لیوان هایی که طراحی ظاهری نامناسبی دارند شناسایی و جداسازی شوند. این تکنولوژی باعث می شود که دستگاه کاربرد دقیق و صحیح خود را داشته و به واسطه آن هر نوع اشتباه در تولید به حداقل برسد. بررسی ها اینطور مشخص می کند که دستگاه هایی که از نظر تولید به دو بخش تقسیم شده اند معمولاً چنین مکانیزمی دارند.

موضوع دیگر اجرای سیستم اتوماتیک برای این دستگاه ها می باشد به طوری که هدایت لیوان ها به داخل دستگاه به سادگی و به صورت خودکار انجام می گیرد و نیاز به دخالت دست نیست. سیستم های جدیدی که برای این دستگاه ها اجرا شده است سبب می شود که میزان فعالیت آن حرفه ای تر صورت گیرد.