چیدمان بوفه و ویترین در دکوراسیون

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/07/13 12:26 · خواندن 6 دقیقه

بوفه و ویترین در دکوراسیون

انتخاب بوفه و ویترین مناسب برای دکوراسیون داخلی به اندازه انتخاب میز ناهارخوری مهم است. چرا که این دو مبلمان سال ها در کنار هم قرار گرفته اند و یکدیگر را تکمیل می نمایند. در زمان های قدیم برای به نمایش گذاشتن عناصر دکوری از دیوارها و کمدهای بزرگ استفاده می نمودند و با گذر زمان انواع بوفه و ویترین جایگزین آنها شد. امروزه بوفه و ویترین ها دو کار اصلی را به طور همزمان در کنار یکدیگر انجام می دهند اولی برای نگهداری ظروف و عناصر کوچک و دیگری تزیین فضای داخلی اتاق نشیمن. در زمان انتخاب بوفه و ویترین خانه باید دقت نمایید تا با دکوراسیون خانه هماهنگ شوند. به دلیل اهمیتی که انواع بوفه و ویترین در ظاهر خانه و محل مورد نظر شما دارد، در این مقاله از فروشگاه مبل آروند به بررسی آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع بوفه و ویترین

امروزه در بازار مدل های متنوعی از بوفه و ویترین مطابق با سلیقه و هر دکوراسیونی موجود می باشد. هر شخصی می تواند با توجه به اندازه اتاق نشیمن خود یک مدل بوفه انتخاب نماید. به این نکته باید توجه کنید که هنگام چیدمان اتاق نشیمن بوفه و ویترین باید بر اساس اندازه فضا و اشیای موجود در آن انتخاب شوند. یک بوفه و ویترین فقط به معنای یک مبلمان زیبا نیست بلکه باید به کاربرد آنها نیز توجه نمایید. هر بوفه دارای ویژگی های عملکردی مختلفی است و کمک می کند تا بدانید که برای چه چیزی به آن نیاز دارید.

بوفه و ویترین گوشه

یکی از مدل های بوفه و ویترین که این روزها بسیار پرطرفدار هستند بوفه و ویترین هایی است که در گوشه اتاق قرار می گیرند. این مدل ها از نظر اندازه متوسط بوده و فضای کمی را اشغال می کنند. این مدل بوفه ها معمولا دارای شکل نیم دایره ای هستند و در گوشه اتاق قرار می گیرند.

ویترین انگلیسی 

ویترین انگلیسی: جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.

بوفه و ویترین هایی با ۳ یا ۴ در شیشه ای

نمونه دیگر بوفه و ویترین هایی با ۳ یا ۴ در شیشه ای هستند که معمولا در طولانی ترین دیوار خانه قرار می گیرند. از آنجایی که این نوع بوفه ها به طور واضح قابل مشاهده هستند افراد معمولا تمامی عناصری که دوست دارند بیشتر دیده شوند، همانند ظروف عتیقه، مجسمه و ظروف چینی را درون آن قرار می دهند.

بوفه و ویترین های باریک

بوفه و ویترین های باریک کاملا چشمگیر هستند و از آنها به عنوان مکانی برای نگهداری وسایلی که فقط از یک طرف قابل دید و مشاهده هستند استفاده می شود. این بوفه ها اغلب باریک و دارای دو در می باشند.

بوفه و ویترین های نصب بر روی دیوار

نمونه دیگر از بوفه ها طوری طراحی شده اند که بر روی دیوار و در بالای مبلمان نصب می شوند. این بوفه ها به دکوراسیون و فضای داخلی خانه زیبایی خاصی می بخشند.اما نکته ای که در زمان خرید این بوفه ها باید توجه کنید این است که  آنها باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند که تحمل عناصر دکوری سنگین را داشته باشند.

بوفه و ویترین های مدولار

بوفه و ویترین های مدولار اجازه می دهند خودتان فضای داخلی اتاق را متناسب با سلیقه خود دکور کنید. آن ها از چند تکه جدا از هم تشکیل شده اند که به راحتی می توانید با توجه به دکوراسیون و فضای داخلی آن ها را قرار دهید.

بوفه و ویترین هایی از جنس چوب

انواع بوفه و ویترین هایی که از جنس چوب هستند به عنوان ماده ای سنتی و با دوام در تولید ویترین است که از قدیم تا به حال در صنعت مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد. رایج ترین چوبی که در این وسیله ها استفاده می شود چوب گردو می باشد. این چوب ظرافت خاصی به بوفه ها و ویترین ها می بخشند. اکثر بوفه ها از چوب های مختلف ساخته می شوند به همین دلیل در زمان خرید باید بوفه ای را انتخاب کنید که چوب آن با میز ناهارخوری مطابقت داشته باشد. اگر تطبیق رنگ برایتان کار دشواری است، سعی کنید به دنبال رنگ متضاد یا مکمل با آن باشید.

بوفه و ویترین هایی از جنس ام دی اف

در صنعت ویترین و بوفه سازی نباید مشتقات آرایه های چوبی را نادیده بگیریم. به عنوان مثال ام دی اف با فشرده شدن کوچکترین تراشه های چوب...

جهت مطالعه ادامه این مطلب کلیک کنید.