لاغری موضعی در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/07/10 15:15 · خواندن 6 دقیقه

روش های لاغری موضعی در تبریز

امروزه با توجه به شرایط نامطلوب سلامت جسمانی و روحی از جمله افسردگی، نداشتن مهارت در روابطهای فردی، کم تحرکی، تغذیه ناسالم در جامعه بروز بیماریهای روحی، فلبی عروقی، گوارشی و … افزایش یافته است. داشتن عادات نامطلوب غذایی و نداشتن تحرک و ورزش و نشاط کافی در زندگی روزمره منجر به اختلالات متابولیک مثل چاقی و نداشتن اندامی متناسب و در نتیجه ایجاد بیماریهای مختلف است. امروزه متخصصین و پزشکان کلینیک لاغری برای حل این مشکل که در برخی از افراد به معضلی غیرقابل حل بدل شده، راهکار های نو و به روزی را پدید آوردند و بدین وسیله افراد را یک قدم به رویای خود یعنی تناسب اندام نزدیک گردند. کلینیک زیبائی دکتر نبی زاده ارائه دهنده خدمات لاغری موضعی در تبریز است که در این مقاله به بررسی این روش می پردازیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید: ۰۴۱۳۳۲۹۸۰۱۸

چگونه لاغر شویم؟

امروزه روش‌ های جدید و جالبی برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری موضعی در تبریز و دیگر شهر های ایران وجود دارند که در گذشته به ذهن انسان نمی‌ رسید. این روش‌ ها در کلینیک های زیبائی و مراکزی که در زمینه پوست فعالیت دارند، ارائه می‌ شوند و به افراد کمک می‌ کنند تا تناسب اندام خود را به دست آورند. علاوه بر روش‌ های سنتی و رایج مانند ورزش و رژیم غذایی، امروزه افراد برای رسیدن به تناسب اندام مورد نظر حتی به روش‌ های جراحی نیز روی می‌ آورند و هزینه‌ ها و مشکلاتی را نیز در این راستا تحمل می‌ کنند.

بسیاری از افراد پس از امتحان روش‌ های معمول مانند ورزش و رژیم غذایی و عدم دستیابی به نتایج مطلوب، به سمت راهکار هایی می‌روند که ممکن است با عوارضی همراه باشد.

متخصصین در این زمینه روش‌ های متنوعی برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام ابداع کرده‌ اند. این روش‌ ها با هدف کاهش چربی اضافه و سلولیت در بدن انسان طراحی شده‌ اند و با استفاده از درمان‌ های موضعی، فرد را به تناسب اندام مطلوب می‌ رسانند.

امروزه انواع مختلفی از این روش‌ ها در کلینیک‌ تخصصی زیبایی و تناسب اندام در تبریز موجود است. با بررسی شرایط بدنی فرد و میزان چربی اضافه و سلولیت موجود در بدن او، متخصصین در این زمینه دستگاهی را برای دست یابیی به لاغری موضعی در تبریز پیشنهاد می‌ دهند که نتیجه‌ ای ایده‌ آل را به همراه داشته باشد.

روش‌ های درمان چاقی و لاغری موضعی در تبریز

متد های درمان چاقی و رفع چربی‌های موضعی، باتوجه به تأثیر آن‌ها روی سلول‌های چربی، به دوگروه تقسیم می‌شوند:

  1. تأثیر بر کاهش اندازه سلول‌های چربی (بدون تغییر تعداد سلول‌های چربی)، مثل رژیم‌های لاغری، ورزش، اعمال جراحی کاهش وزن (bariatric) نظیر کاهش حجم معده (بالون، حلقه یا gastric band) و عمل اسلیو (sleeve gastrectomy) و کاهش طول روده‌ها مثل عمل بای‌پس و....
  2.  تأثیر بر کاهش تعداد سلول‌های چربی مثل عمل لیپوساکشن، لیپولیزبا RّّF، لیزرلیپولیز و....
    کاهش حجم سلول های چربی در اثر کاهش وزن

اگر فقط تعداد سلول‌های چربی را به عنوان عامل استعداد چاقی در نظر بگیریم، روش‌های گروه اول به عنوان روش‌های قابل برگشت و روش‌های گروه دوم به عنوان روش‌های غیرقابل برگشت تلقی می‌شوند.

درمان لاغری موضعی در تبریز و به چاقی موضعی در سال‌ های اخیر پیشرفت‌ های چشمگیری داشته است. به جای استفاده از روش‌ های جراحی تهاجمی و پرعارضه مانند لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی، روش‌ های غیرتهاجمی و موثری مانند RF و اولتراسوند محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌ اند. درمان چاقی با در نظر گرفتن ریسک عمل جراحی، درد و عوارض پس از عمل به دو گروه تهاجمی و غیر تهاجمی تقسیم می‌ شود.

روش کویتیشن در کلینیک لاغری

دستگاه لاغری کویتیشن یکی از روش های لاغری موضعی در تبریز است که از تکنیکی مشابه با تکنیک سونوگرافی استفاده می‌ کند، به این صورت که با استفاده از امواج اولتراسوند، سلول‌ های چربی را به وسیله مولکول‌ های آب در هم شکست می‌ دهد. وقتی امواج اولتراسوند با مولکول‌ های آب برخورد می‌ کنند، حباب‌ های ریز در آب تشکیل می‌ شوند و این فرایند را کویتیشن می‌ نامند. بنابراین، دستگاه لاغری موضعی در تبریز که از کویتیشن با استفاده از امواج اولتراسوند استفاده می کنند، حباب‌ های ریزی را در اطراف سلول‌ های چربی ایجاد می‌ کند که باعث لرزش و فوران درون آن ها می‌ شود.

لاغری موضعی در تبریز به روش کویتیشن  

لاغری موضعی در تبریز به روش کویتیشن

با شکستن پیوند میان سلول‌ های چربی، سلول‌ های چربی به هم گسسته و چربی درون سلولی و آب درون سلولی از طریق سیستم لنفاوی و ادرار از بدن دفع می‌ شوند. این دستگاه باعث تبدیل چربی درون سلولی (تری‌گلیسیرید) به گلیسرول و اسید های چرب آزاد می‌ شود، که با ورود گلیسرول به خون، به عنوان سوخت و ساز استفاده می‌ شود.

دستگاه لاغری موضعی در تبریز به روش کویتیشن برای چه قسمت هایی مناسب می باشد؟

  1. زانو های داخلی
  2. ناحیه سینه
  3. بالای بازو
  4. باسن
  5. پهلو ها
  6. شکم

جهت مطالعه ادامه این مطلب و آشنایی با دیگر روش های لاغری موضعی کلیک کنید.