توتال استیشن سندینگ ARC5 PRO

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/07/06 13:20 · خواندن 3 دقیقه

توتال استیشن سندینگ ARC5

توتال استیشن سندینگ ARC5 PRO، با دقت 2 ثانیه و بزرگنمایی عدسی 30 برابر عرضه می‌ شود. این توتال استیشن توسط شرکت Sanding تولید می‌ شود، که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات نقشه برداری است. لنز با کیفیت آن باعث ایجاد تصویر شفاف و واضحی می‌ شود. این توتال استیشن از سیستم حرکتی قفلی برخوردار است، که دقت و قطعیت بالایی در نشانه گذاری فراهم می‌ کند.

بزرگترین امتیاز قوت این توتال استیشن، قابلیت فاصله‌ سنج الکترونیکی (EDM) آن است. این قابلیت شامل سه حالت منشور، صفحه تارگت و لیزر می‌ شود، و در هر سه حالت، سرعت و دقت بسیار مناسبی دارد.

قابلیت اندازه‌ گیری بیشترین فاصله با استفاده از حالت منشور تا 5000 متر امکان‌ پذیر است، در حالی که در سایر حالت‌ ها، توتال استیشن قادر به اندازه‌ گیری فاصله‌های 1000 متری است. این اندازه‌ گیری با دقت عالی و قابل قبول انجام خواهد شد.

ویژگی های توتال استیشن سندینگ ARC5

  1. دقت دستگاه 2 ثانیه
  2. 1500i متر لیزر
  3. دو طرف کیبورد
  4. پشتیبانی از کارت حافظه SD

معنای لغوی توتال استیشن

توتال استیشن (به انگلیسی: total station) یا TST ( توتال استیشن 772R PLUS) یک دستگاه نوری است که در نقشه برداری مدرن برای برداشت جزییات، پیاده کردن دقیق عوارض بر روی زمین، نقشه برداری صنعتی، مشاهدات محل وقوع حادثه توسط اداره پلیس، بازجویان محل جنایت، کسانی که به طور آزاد صحنه جنایت را باسازی می کنند و شرکت های بیمه مورد استفاده قرار می گیرد. توتال استیشن ترکیبی از تئودولیت الکترونیکی (transit)، فاصله یاب الکترونیکی (EDM) و نرم افزار قابل اجرا در یک کامپیوتر خارجی است.

TST = Total Station Theodolite

EDM = Electronic Distance Measurement

یک شخص می تواند توسط توتال استیشن زوایا و فواصل بین محل دستگاه و نقاطی که باید برداشت شوند را تعیین کند. به کمک روش مثلث بندی، زوایا و فواصل می توانند برای محاسبه مختصات موقعیت های حقیقی (X،Y،Z مسطحاتی و ارتفاعی) نقاط برداشت شده و یا موقعیت دستگاه از نقاط مشخص، در حالت مطلق مورد استفاده قرار گیرند. داده ها می توانند از توتال به کامپیوتر انتقال داده شوند و نرم افزار کاربردی، نقشه محل نقشه برداری شده را ترسیم می کند.

توتال-استیشن-سندینگ-ARC5