امداد خودرو تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/07/01 11:18 · خواندن 3 دقیقه

از چه عواملی برای محاسبه هزینه حمل و نقل خودرو در تبریز استفاده می شود؟

هزینه امداد خودرو تبریز به مسافت، نوع خودرو و ارزش آن (برای ارزش بیمه نامه)، استفاده از وینچ بالابر، شرایط آب و هوای جاده ای و … بستگی خواهد داشت. تیم خودرو بر و خودروبر تبریز دارای کارت سلامت راننده، کارت رانندگان حرفه ای، کارت هوشمند رانندگان دولتی می باشند.

هنگام رزرو سرویس حمل و نقل خودرو، تاریخ حمل و نقل اغلب نقش به سزایی در هزینه حمل و نقل خودرو را دارد. بهترین سناریو، رزرو امداد خودرو با خودرو بر تا حد امکان قبل از روز انتقال می باشد.

همچنین بیشترین موردی که در هزینه امداد خودرو باعث افزایش قیمت می شود مسافت است، توجه به این نکته مهم است که قیمت حمل و نقل بین المللی خودرو با حمل و نقل خودروی داخلی متفاوت باشد.

حمل اتومبیل با جرثقیل نیازمند رعایت استانداردهایی می باشد که در صورت عدم توجه به آن ها ممکن است در هنگام انتقال خودرو آسیبی به بدنه ماشین وارد شود و خسارات بیشتری به بار آورد. لذا رعایت این نکات در هنگام جابجایی اتومبیل امری مهم است که همه افراد بکسل خودرو در تبریز باید با آن آشنا باشند. حمل ماشین با جرثقیل در اتوبان ها و بزرگراه ها تا نزدیک ترین محل برای تعمیر خودرو آسیب دیده، توسط خودرو بر انجام می گردد.

سوالات متداول

امداد خودرو به چه طریقی انجام می گردد؟

امداد خودرو به وسیله خودروبر کفی، تریلی خودروبر و یدک کش امکان پذیر می باشد، امدادگران در امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی با در اختیار داشتن وسایل نقلیه استاندارد، مجهز و آماده خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

آیا ماشین بیمه و بارنامه می گردد؟

کلیه سرویس های برون شهری حمل ماشین تبریز، بیمه و بارنامه دولتی معتبر می شوند.

امداد خودرو به چه صورت می باشد؟

امداد خودرو تبریز به شهرستان به طور ایمن و با خودرو بر های مخصوص انجام می گردد.

توصیه های مهم امداد خودرو پل سنگی

  1. حتما ابزار و وسایل مهم و کاربردی را در خودرو به همراه داشته باشید.
  2. هرگز هنگام گرم بودن و یا روشن بودن موتور، درب رادیاتور خودرو را باز نکنید، زیرا در صورت انجام این کار، سیستم رادیاتور برخیاز خودرو ها،  نیاز به هواگیری مجدد خواهد داشت. همچنین به خاطر بالا بودن دمای آب احتمال سوختگی برای شما نیز وجود دارد.
  3. حتما از سالم بودن چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ قبل از شروع مسافرت اطمینان داشته باشید.
  4. توصیه اصلی امداد خودرو تبریز، این است که نسبت به همراه داشتن گوشی تلفن هوشمند همراه و پاوربانک (یا شارژر همراه) در سفرهای درون و بیرون شهری توجه داشته باشید تا در زمان بروز مشکل بتوانید از طریق اینترنت و اتصال به وب سایت تخصصی امداد خودرو کانون جهانگردی، با اطمینان از خدمات امداد خودروهای کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نمایندگی استان آذربایجان شرقی برخوردار شوید.
  5. در سطوح لغزنده جاده، هنگام بالا بودن سرعت از تعویض ناگهانی به دنده های سنگین خودداری نمایید.
  6. در جاده های شلوغ و پر ترافیک فاصله ایمنی با خودروهای جلویی را رعایت کنید.
  7. از عملکرد و کارایی سیستم ترمز و دستی خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل نمایید.
  8. در صورت استفاده از داروهایی که هوشیاری شما را کاهش می دهند اکیدا از رانندگی خودداری کنید.