فروش مخزن استیل

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/06/18 12:10 · خواندن 9 دقیقه

بیش از صد سال از استفاده مخازن استیل ضد زنگ در صنایع غذایی می گذرد و با توسعه صنایع غذایی و لبنی، استفاده از مخازن استیل بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. گروه صنعتی سازه مخزن، اقدام به طراحی و ساخت مخازن استیل در ظرفیت های متفاوت با کاربردهای متنوع با بهترین متریال موجود در بازار کرده است. که هر نوع آن، کاربرد متفاوتی دارد و بسته به نیاز کارفرما، سفارش طراحی و اجرا می شود. فروش مخزن استیل در انواع مختلف قابل ارائه در گروه صنعتی سازه مخزن به شرح زیر می باشد.

  • مخزن استیل تک جداره
  • مخزن استیل دوجداره
  • مخزن استیل سه جداره (پروسس تانک)

از لحاظ شکل ظاهری مخازن استیل دارای دسته بندی زیر هستند:

  • مکعبی
  • هرمی
  • کروی
  • مخروطی

بیشترین درخواست و تیراژ تولید مربوط به مخازن استوانه ای می باشد. در صورت لزوم اشکال دیگر محصول توسط گروه صنعتی سازه مخزن، طراحی و ساخته می شود.

همچنین فروش مخزن استیل در انواع تک جداره و دو جداره در ظرفیت های زیر قابل تولید و ارائه توسط گروه صنعتی سازه مخزن می باشد:

  • مخزن استیل ۵۰۰ لیتری
  • مخزن استیل ۱۰۰۰ لیتری
  • مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری
  • مخزن استیل ۳۰۰۰ لیتری
  • مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری
  • مخزن استیل۱۰۰۰۰ لیتری
  • مخزن استیل ۱۵۰۰۰ لیتری
  • مخزن استیل ۲۰۰۰۰ لیتری

خرید و فروش مخزن استیل

خرید و فروش مخزن استیل پیشتر با مشاوره گرفتن از شرکت های مشاور فنی و یا مراجعه به کارگاه های تولیدی انجام می شد. ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و قدرت بالای اینترنت در انتقال اطلاعات این امکان برای تولید کنندگان و خریداران بوجود آمده است تا بدون واسطه با یکدیگر در ارتباط باشند. شما در دنیای امروز براحتی می توانید با یک سرچ ساده در گوگل شرکت های معتبر تولید کننده را پیدا کنید و بدون واسطه و بصورت مستقیم اقدام به خرید و فروش مخزن استیل مورد نظر خود نمایید. معمولا در خرید و فروش مخزن استیل و بطور کلی تمامی تجهیزات صنعتی مشتری ها اقدام به استعلام قیمت از شرکت های مختلف می کنند و در نهایت ارزان ترین قیمت ممکن را ملاک خرید خود قرار می دهند ولی ما باید یادآور شویم که مخزن استیل یک دستگاه ارزان نیست و معمولا هم برای نگهداری مواد اولیه و محصولات گران قیمت و مهم استفاده می شود. پس هم به دلیل اهمیت محصولی که قرار است در مخزن استیل نگهداری شود و هم به دلیل قیمت بالای خود مخزنِ استیل خریداران باید توجه کنند تا بهترین خرید ممکن را انجام دهند و فقط به قیمت پایین پیشنهادی یک شرکت توجه نکنند. قبلا به پارامتر های تاثیرگذار در کیفیت فروش مخزن استیل اشاره کردیم و نیازی به تکرار دوباره آن نیست اما باید متذکر شویم که قیمت مخزن استیل هم مانند دیگر تجهیزات صنعتی مقداری مشخص دارد و اگر خارج از عرف آن ( خیلی بالاتر و خیلی پایین تر ) با قیمتی مواجه شدید حتما به صحت اطلاعات ارائه شده توسط آن شرکت شک کنید و اقدام به تحقیق بیشتر نمایید. پارامتر هایی مانند ضخامت ورق، وزن مخزن، شکل مخزن، نوع جوشکاری، کیفیت تولید و در نهایت گارانتی و خدمات پس از فروشی که برای فروش مخزن استیل ارائه می شود میزان ارزش گذاری واقعی آن را تعیین می کند. گروه صنعتی سازه مخزن آمادگی ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید مخزن استیل را برای تمامی هموطنان مان دارد و از هیچ کوششی در جهت منفعت و آسودگی خیال خریداران مخزنِ استیل دریغ نمی نماید.

مخزن استیل - سازه مخزن

قیمت مخزن استیل

قیمت مخزن استیل از چند پارامتر کلی تشکیل می شود، که به صورت مختصر در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد. شاید شما نیز زمانی برای فروش مخزن استیل اقدام و از شرکت های مختلف قیمت مخزن استیل را استعلام نموده اید حتما با قیمت های مختلفی مواجه شده اید و گاهاً به دلیل وجود اختلاف قیمت های زیاد متعجب گردیده اید. اما دلیل این اختلاف قیمت چیست ؟ آیا مخزنِ استیلی را باید بخریم که گران تر است یا به قیمت های ارزان رجوع کنیم؟ و سوالات بسیار زیاد دیگری که هر فردی که برای خرید مخزن اقدام نموده است برایش پیش می آید. در ابتدا باید ببینیم که چه مسائلی قیمت مخزن استیل را کاهش یا افزایش می دهد. و پارامتر های تاثیرگذار در قیمت مخزنِ استیل آیا در کیفیت آن نیز تاثیر گذار هستند یا خیر. مهمترین بخش از قیمت مخزن استیل هزینه ورق استیل است در واقع می توان گفت ۶۰ تا ۷۰ درصد قیمتی که ما برای مخزنِ استیل پرداخت می کنیم هزینه ورق استیل است حال اگر ضخامت یک مخزن افزایش یابد وزن آن نیز افزایش یافته و در نهایت قیمت مخزن بالا خواهد رفت از طرفی نوع ورق نیز تاثیر بسیار زیادی در قیمت مخزنِ استیل دارد. مخزنی که با ورق ۳۱۶ ساخته می شود به مراتب گرانتر از مخزنی است که با ورق ۳۰۴ ساخته خواهد شد(حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد). هر چه یک مخزن استیل تخصصی تر باشد و در تولید آن نیازمند به استفاده از ورقی با ویژگی های خاص باشیم حتما قیمت محصول نهایی نیز افزایش خواهد یافت. پس در خرید مخزن استیل صرفاً به ظرفیت آن توجه نکنید ضخامت ودر نتیجه وزن ورق یکی از اصلی ترین پارامتر ها در تعیین قیمت مخزنِ استیل است. البته کیفیت و کشور سازنده ورق استیل نیز یک امر تاثیر گذار در قیمت مخزنِ استیل است. مثلا قیمت هر کیلو از ورق استیل هندی ۲ تا ۳ هزار تومان ارزان تر از نمونه های کره و تایوان است که دلیل آن نیز با کیفیت تر بودن ورق های استیل این کشورهاست. کم کربن بودن ورق استیل نیز در قیمت آن بی تاثیر نیست. ورق های استیل L یا همان ( Low Carbon )  مقدار کمی گران تر از نمونه های معمولی هستند  ما به خریداران توصیه می کنیم که برای خرید مخزن مورد نظر خود حتما با شرکت سازنده توافق کنند که از ورق کد دار برای تولید مخزن استیل استفاده شود تا مشخصاتی مانند ضخامت، کشور سازنده و نوع استیل بر روی ورق حک شده باشد.

تولید مخزن استیل

تولید مخزن استیل بسته به نوع و شکل مخزن می تواند ساده یا بسیار فنی و مهندسی باشد. به صورت کلی کار با فلز و ساخت تجهیزات فلزی امری تکنیکال و بسیار فنی است که مستلزم داشتن تخصص و دانش کافی در زمینه مهندسی مکانیک و مهندسی متالوژی مواد است. تولید مخزن استیل به دلیل گرانی متریال استیل و همچنین استفاده های تخصصی که از مخازن استیل می شود بسیار حساس می باشد. این مخازن در بسیاری از شرکت ها جهت نگهداری مواد اولیه بسیار گران قیمت استفاده می شوند و یا در کارخانجات مواد شیمیایی و دارویی از مخزن استیل ۳۱۶ برای نگهداری اسیدهای بسیار قوی استفاده می شود که نشت یا هر گونه مشکل در مخزن می تواند خسارات مالی و حتی جانی بسیار سنگینی را برای خریدار به بار آورد. پروسه تولید مخزن استیل و به طور کلی انواع مخازن دارای یک چارچوب کلی است. مخزن ابتدا توسط مهندسین سازه مخزن مکانیک و طراح، طبق نیاز های خریدار و بر اساس بایدها و نباید های مشخص شده توسط خریدار طراحی می شود و سپس با تایید کارفرما به خط تولید ارسال می شود. ساخت مخزن توسط تکنسین های فنی با برش ورق های استیل کلید می خورد و سپس با دستگاه های پرس و نورد به شکل دلخواه در می آید در نهایت با توجه به نوع جوشکاری که طراح مشخص کرده است ورق ها به هم متصل می شوند و یک مخزن ساخته می شود. تمامی این مراحل بصورت یک نقشه راه تحت عنوان ( wps ) نوشته می شود و جوشکار ها و تکنسین های شرکت موضف به رعایت استاندارد ها و نکات ارائه شده در ( wps ) هستند. پس از ساخت، انجام تست و پولیش کاری آخرین قسمت کار بر روی مخزن است قبل از اینکه به کارفرما تحویل داده شود. البته این روش تولید در کارخانه های معتبر است و شما نباید از کارگاه های کوچک انتظار انجام تست و طراحی داشته باشید. در صنعت و بویژه در تولید مخزن استیل تلفیق علم مهندسی روز با تجربه تکنسین های چیره دست همیشه ترکیبی پر انرژی و اصولی محسوب شده و نتایج خوش آیندی داشته است ما برآنیم که در صنعت کشورمان هر چند کوچک اما نقشی تاثیر گذار و ماندگار داشته باشیم و این امر ممکن نخواهد شد مگر با استفاده از دانش مهندسین جوان و تجربه تکنسین های با سابقه سازه مخزن می باشد.