آموزش آنلاین موسیقی در تبریز

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/06/16 12:05 · خواندن 7 دقیقه


 

آموزش آنلاین موسیقی در تبریز

آیا آموزش موسیقی آنلاین موسیقی در تبریز امکان پذیر است؟ این اولین سئوالی است که هنرجویان موسیقی امروزی معمولاً مطرح می‌کنند. در جهان امروز، با پیشرفت سرعت اینترنت و تکنولوژی، فرصت‌های جذاب برای استفاده از ابزارهایی مانند لپتاپ و گوشی‌های هوشمند برای آموزش موسیقی نیز فراهم شده است. در دنیای امروز، رشد سریع در انتقال دانش و مهارت‌ها به حدی است که یکی از روش‌های مورد علاقه و مدرن برای انتقال فرهنگ و هنر موسیقی، آموزش آنلاین موسیقی از طریق اینترنت و از بین بردن محدودیت‌های جغرافیایی و زمانی است.

مزایای آموزش آنلاین موسیقی در تبریز

دسترسی

کلاس های مجازی باعث کمک به افراد خجالتی می شود تا بدون هیچ گونه نگرانی، موسیقی خود را در محیط آرام خانه خود بیاموزند و در نتیجه در کلاس درس احساس راحتی نمی کنند.

هزینه

دروس از پیش ضبط شده یا درس‌های متنی به این معنا است که معلم برای یاد دادن به شما مجبور نیست حضور داشته باشد و درس در هر زمان در دسترس شماست. برای معلم، این بدان معناست که درس‌ها می‌توانند به صورت شبانه روزی در دسترس باشند، حتی اگر خودشان در جلسه یا در تماس تصویری با شما نباشند.

در نتیجه، آنها می‌توانند هزینه کمتری بابت هر درس بگیرند و شما نیز در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید و هزینه کمتری بابت ثبت نام پرداخت می‌کنید. همه برنده هستند! همچنین، هزینه‌ای برای رفت و آمد و خرید بلیط و غیره نیز صرف نمی‌کنید و این پول‌ها برایتان ذخیره می‌شود.

انعطاف پذیری

یکی دیگر از مزایای بزرگ دوره‌های آنلاین موسیقی، در دسترس بودن آنها است. به جای این که مجبور شوید سفر خود را برای حضور در یک کلاس حضوری برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید به سادگی با روشن کردن رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود، در هر زمان و هر کجا که هستید به درس‌های موسیقی خود دسترسی پیدا کنید. این یک راه حل ایده‌آل برای افراد مشغول در همه جا است. همچنین، در صورت غیبت از جلسه‌ای، به راحتی می‌توانید به کلاس‌های ضبط شده جلسات قبل دسترسی پیدا کنید و هیچ مبحثی را از دست ندهید.

آموزش آنلاین

خودگام بودن

مزیت اصلی کلاس‌های مجازی موسیقی، این واقعیت است که می‌توانید با سرعت دلخواه خود پیش بروید. این مورد همیشه صادق نیست، اما اکثر درس‌های آنلاین موسیقی به شما این انعطاف را می‌دهند تا با برنامه متخصصانه زندگی خودتان دوره‌ها را پیش ببرید. هنگامی که وقت دارید، ثبت‌نام کنید، تمرین‌ها را با سرعت دلخواه خود انجام دهید و سپس وقتی آماده شدید، در آزمون آنلاین موسیقی شرکت کنید و مدرک آنلاین بگیرید.

بسترهای کلاس مجازی استرس ناشی از یادگیری موسیقی را از بین می‌برند و این امر باعث می‌شود افراد در هر سطحی بتوانند از جایی که امکانش را دارند به کلاس متصل شده و از مباحث استفاده کنند. همچنین، می‌توانند تصویر خود را در گروه‌های مجزا به اشتراک بگذارند، تا در کلاس مجازی فقط برای استاد قابل مشاهده باشد و سایرین آنها را نبینند، و بدون هیچ خجالتی به نواختن بپردازند.

آیا آموزش آنلاین موسیقی اشکالاتی دارد؟

انگیزه

بزرگترین عیب درس‌های آنلاین موسیقی، کاهش انگیزه است. مگر اینکه شما یک دانش‌آموز با انگیزه بالا باشید، ممکن است به دلیل عدم حضور در کلاس‌های حضوری و عدم دیدن دوستانتان، انگیزه‌تان تمام شده و به سادگی دروس خود را نادیده بگیرید. برای بهره‌مندی بیشتر از دوره‌های آنلاین، باید متمرکز و متعادل باشید. اساتید باید یادشان باشد که یک دوره موسیقی خوب، همه چیز را جالب نگه می‌دارد و با سرعت مناسبی حرکت می‌کند تا به شاگردان در ادامه مسیر کمک کند.

بدون راهنمایی فیزیکی

برای بسیاری از افراد، حضور یک راهنمای فیزیکی و فردی ماهر در کنار آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. این حضور به طرز صحیح قرار دادن بدن، تنظیم درست دست در هنگام نواختن ساز و کمک به اصلاح عادات نادرست و غیره کمک می‌کند. هرچند می‌توان با دقت به تصویر استاد در کلاس‌های مجازی، روش درست کار با ابزارها و سازهای موسیقی را یادگرفت، اما این انتخابی است و بعضی افراد ترجیح می‌دهند حضور فیزیکی استاد را تجربه کنند.

آموزش آنلاین موسیقی مناسب چه کسانی است؟

  • به علت مشغله‌های روزمره و مشکلات ترافیک و رفت و آمد، از دست کلاس‌های خود محروم می‌شوید.
  • به عنوان یک دانشجوی شهرستان، قادر به حضور در کلاس‌های زنده با استاد خود نیستید.
  • برای شرکت در کلاس‌های ساز در شهرستان‌های دیگر، با هزینه و زحمت رفت و آمد بسیاری مواجه هستید.
  • در مسافرت‌های طولانی، نمی‌توانید به کلاس‌های موسیقی خود بپیوندید.
  • ترافیک، آلودگی هوا و مسائل مربوط به رفت و آمد به آموزشگاه موسیقی، برای شما دشواری‌هایی ایجاد کرده است.
  • به عنوان یک دانش‌آموز، رفتن به کلاس موسیقی به تازگی مشکل برای شما شده است.
  • رساندن فرزندانتان به کلاس‌های حضوری با مشکلاتی همراه است.

آموزش موسیقی در تبریز

آموزش آنلاین پیانو در تبریز

پیانو، سازی قدیمی با طرفداران فراوان است. این ساز صفحه کلیددار معروفترین ساز بین سازهای صفحه کلیددار است. صدای پیانو زمانی به وجود می‌آید که چکش‌ها به سیم‌های فلزی درون جعبه چوبی برخورد می‌کنند. پیانو دارای ۸ اکتاو است و دامنه صوتی بالاتری نسبت به سایر سازهای معمولی دارد. این ساز در سال ۱۷۰۰ میلادی توسط بارتولومئو کریستافوری در ایتالیا اختراع شد.

نام این ساز در ابتدا “گراوی چمبالو کل پیانو افورته” بود که از دو قسمت “پیانو” به معنای ملایم و “فورته” به معنای صدای بلند تشکیل شده بود. پیانو انواع مختلفی دارد اما پرکاربردترین نوع آن پیانوی گرند است که در ایران با نام پیانوی رویال شناخته می‌شود. همچنین پیانوهای دیواری، الکتریک، چهارگوش و اسپینت نیز وجود دارند. آموزش آنلاین پیانو نیز یکی از درس‌های آنلاین موسیقی در آکادمی موسیقی نارون است و برای تمامی سنین در سطوح مختلف ارائه می‌شود.

آموزش آنلاین گیتار

گیتار، یکی از زیباترین سازها است که با استفاده از پیک یا انگشتان نواخته می‌شود. با تولید صدا در جهت ارتعاش سیم‌های آن، به دسته‌ی سازهای کوردوفون یا زه‌صدا تعلق دارد. گیتار علاوه بر تاریخچه‌ی قدیمی خود، همراه با تحولات موسیقی غربی، پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده و به همین دلیل در دنیای موسیقی جایگاه ویژه‌ای دارد. گوناگونی گیتار نیز بستگی به نوع بدنه‌ی آن دارد، همچنین مدل‌های آکوستیک، کلاسیک، الکتروآکوستیک و جاز و بلوز از انواع رایج گیتارها هستند. آموزش آنلاین گیتار، یکی از درس‌های آنلاین موسیقی است که در آموزشگاه نارون ارائه می‌شود و برای تمامی سطوح از مبتدی تا پیشرفته و برای تمامی سنین قابل دسترسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط کلاس‌ها، با ما تماس بگیرید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید