خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/06/13 10:36 · خواندن 9 دقیقه

اگر به فکر خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی هستید در ابتدا باید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. لیوان های کاغذی بر اساس مواد اولیه مصرفی شامل دو دسته دابل و سینگل هستند. معمولاً برای مصرف نوشیدنی های داغ می بایست از نوع سینگل استفاده شود و برای هر دو مورد یعنی هم داغ و هم خنک، نیاز به لیوان های دابل است.

با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی می توانید اقدام به تولید لیوان کاغذی در دسته بندی های مختلفی نمایید. البته که ظرفیت ها متفاوت هستند. مثلاً ظرفیت لیوان ها به صورت 4،5،6،7، الی 32 تقسیم بندی می شود و این موضوع بر اساس هر اونس سنجیده می شود که هر اونس شامل 28/34 خواهد بود. برای تولید لیوان کاغذی می بایست دستگاه خوبی وجود داشته باشد.

استفاده از لیوان های کاغذی در بسیاری از ادارات و سازمان ها دیده می شود. وقتی بهترین دستگاه لیوان کاغذی را خریداری کنید حداقل 50 عدد لیوان در هر دقیقه تولید می شود. شما می توانید سرت تولید را تنظیم نمایید.

تهیه و خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی بر اساس کیفیت و سرعت در نظر گرفته می شود. اولین چیزی که در خرید این محصول باید به آن دقت کنید ضمانت کالا است! بله دستگاهی که می خرید باید از نظر ضمانت در وضعیت کاملاً قابل قبولی وجود داشته باشد در غیر این صورت اگر قطعه ای خراب باشد و یا عملکرد درستی نداشته باشد، عملاً پول خود را از دست داده اید.

بررسی لیوان کاغذی از لحاظ جنس کاغذ

لیوان های کاغذی در دو نوع گلاسه یا همان براق و مات تولید می شود.

لیوان کاغذی های مات به صورتی است که نور را انعکاس نمی دهد ولی لیوان کاغذی های گلاسه به صورت براق بوده و طرح های روی آن به صورتی است که انگار روی آن یک لایه نازک از ماده ای بازتابنده نور قرار گرفته است.

از لحاظ کیفیت این دو جنس تفاوت خاصی ندارند و انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه مخاطب دارد.

اما با توجه به جلوه ایجاد شده برای تصاویر چاپ شده روی کاغذ گلاسه، نوع کاغذ لیوانی براق یا همان گاغذ لیوانی گلاسه، طرف داران بیشتری دارد.

لیوان کاغذی مات و براق

مقایسه لیوان کاغذی مات وبراق(گلاسه)

لیوان کاغذی بر اساس اندازه و سایز

لیوان کاغذی ها دارای اندازه های متنوع می باشد

90 سی سی
120 سی سی
180 سی سی
220 سی سی
360 سی سی
هر کدام از این اندازه ها کاربردهای خود را دارد.

لیوان کاغذی سایز 90 سی سی

لیوان کاغذی 90 سی سی سایز کوچک لیوان های کاغذی می باشد که به لیوان شات و قهوه مشهور می باشد. لیوان های کاغذی 90 سی سی بیشتر دارای طرح عمومی قهوه بوده و در اکثر مکان ها برای صرف نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. فروش لیوان کاغذی 90 سی سی یکبار مصرف در بسته بندی 50 تایی و کارت 80, 4000 هزار عددی صورت می گیرد.

لیوان کاغذی 90 سی سیلیوان کاغذی 90 سی سی

لیوان کاغذی سایز 120 سی سی

لیوان کاغذی 120 سی سی از کاغذ پلی اتیلن که دارای ویژگی ضدآبی هست, تولید شده است. بنابراین لیوان های کاغذی برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. لیوان کاغذی 120 سی سی به لیوان دوبل اسپرسو نیز معروف می باشد که در سلفون 50 تایی و در کارتن 2000 هزار تایی بسته بندی می شود. چاپ اختصاصی این لیوان کاغذی نیز با طرح های دلخواه صورت می گیرد.

لیوان کاغذی 120 سی سیلیوان کاغذی 120 سی سی

لیوان کاغذی سایز 180 سی سی

لیوان کاغذی با حجم 180 سی سی، یکی دیگر از سایزهای پر فروش لیوان کاغذی است. از ویژگی های دیگر لیوان کاغذی با حجم 180 سی سی این مورد است که اغلب از کاغذ لمینته شده تهیه شده است که حاوی پوششی از جنس شفاف است تا از نشت مایع ممانعت کند. همچنین، به دلیل حجم مناسب و قابلیت نگهداری و حمل آسان، این لیوان‌ها برای کاربردهای مختلف و یا بیرون بر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیوان کاغذی 180 سی سی لیوان کاغذی 180 سی سی

لیوان کاغذی سایز 220 سی سی

اما سایز بعدی لیوان کاغذی که در میان سایزهای مختلف این محصولات بیشترین استفاده و بیشترین محبوبیت را در بین سایزهای لیوان کاغذی دارد و همینطور پرفروش ترین لیوان کاغذی نیز محسوب میشود ، لیوان کاغذی 225 سی سی یا همان لیوان کاغذی 220 سی سی هست که سایز مرسوم لیوان کاغذی محسوب میشود. بیشترین تولید گروه جام کاپ نیز در حال حاضر لیوان کاغذی 220 سی سی را عهده دار است که با چاپ اختصاصی آن را ارائه میشود. لیوان کاغذی سایز 220 سی سی استفاده های مختلفی دارد ، درواقع استفاده برای نوشیدن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و … را میتوان به آن اشاره کرد.

لیوان کاغذی 220 سی سی، یک لیوان ساده و کاربردی است که به طور معمول برای نوشیدن مایعات سرد مانند آب، انواع نوشیدنی های گازدار و بدون گاز و غیره استفاده می‌ شود. این لیوان از کاغذ با کیفیت تهیه شده است و بسته به نوع کاغذ و کیفیت آن، می‌ تواند با قابلیت تحمل حرارت و رطوبت مختلفی عرضه شود.

از ویژگی‌ های لیوان کاغذی می ‌توان به سبک و قابل حمل بودن، دوام پذیری در برابر رطوبت و حجم کمتر زباله ‌های تولید شده نسبت به لیوان ‌های پلاستیکی اشاره کرد. همچنین، این لیوان‌ ها به دلیل اینکه قابل بازیافت هستند، منابع طبیعی را صرفه جویی می ‌کنند و می ‌توانند به عنوان گزینه ‌ای پایدارتر برای محیط زیست مورد استفاده قرار گیرند و استفاده در رویدادهای کوچک و بزرگ مثل نمایشگاه‌ های تجاری، جشن‌ ها، مراسم ختم و… استفاده در فروشگاه ‌های غذایی، کافی‌شاپ ‌ها، رستوران ‌ها و سایر مکان ‌های خدماتی برای سرو نوشیدنی‌ های سرد مانند نوشابه، شربت، آب معدنی و… لیوان کاغذی 220 سی سی، از لحاظ قیمت نیز با توجه به هزینه کمتر نسبت به بسیاری از سایزهای دیگر لیوان کاغذی، برای مصارف مختلف مورد توجه قرار می‌ گیرد.

لیوان کاغذی 220 سی سیلیوان کاغذی 220 سی سی

لیوان کاغذی سایز 360 سی سی

لیوان کاغذی 360 سی سی برای سرو نوشیدنی ‌های گرم و سرد مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این لیوان ‌ها به دلیل ویژگی‌هایی مانند سبکی، انعطاف پذیری، قابلیت بازیافت و همچنین جلوگیری از تغییر طعم و عطر نوشیدنی، جایگزین مناسبی برای بطری های شیشه‌ ای و پلاستیکی محسوب می ‌شوند.

علاوه بر این، لیوان کاغذی 360 سی سی در رستوران ‌ها، کافی‌ شاپ ‌ها و سایر مکان‌های تجاری که نوشیدنی‌های گرم یا سرد به صورت فوری سرو می‌شوند، پر کاربرد می باشد. همچنین، در جشن‌ها، مراسم عروسی، جشن تولد و سایر مراسم خاص نیز ممکن است از این لیوان‌ها برای سرو نوشیدنی‌ها استفاده شود. نوع سر پوشیده و در بسته این محصول در میان دیگر سایزهای لیوان کاغذی رایج است.