خودرو بر تهران

تبریز وبسایت تبریز وبسایت تبریز وبسایت · 1402/06/11 16:14 · خواندن 6 دقیقه


 

خودرو بر تهران – خودروبر تهران – حمل خودرو تهران

خودرو بر تهران یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودرو بر در تهران و امداد خودرو تهران و حمل خودرو تهران تمامی نقاط کشور میباشد ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم  اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

تمام حقوق برای خودروبر البرز است. توسعه و طراحی سایت در تبریز وب سایت، بهینه سازی و سئو سایت در تبریز سئو

درباره خودرو بر در شهر تهران:

خودرو بر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در تهران به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو تهران بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان خوزستان نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و  با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر تهران معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر تهران زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر تهران ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر تهران به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

خدمات خودروبر تهران عبارتند از:

  • ماشین بر خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  • حمل اتومبیل های مسابقه .
  • حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  • امداد رسانی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.
  • حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه .

جهت درخواست امداد خودرو تهران، یدک کش تهران، حمل خودرو تهران، خودرو بر تهران، خودروبر تهران با شماره تماس های خودرو بر سراسری البرز تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس های خودرو بر تهران:

 

نرخ اتحادیه

قیمت خودروبر در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر است قبل از ثبت درخواست، اطلاعات در مورد ماشین و نوع خرابی بررسی کرده و به فرد خودروبر ارائه دهید.

 

سریع ترین زمان

امداد خودرو باید دارای قدرت و نیروی کششی زیادی برای بلند کردن و صرفه جویی در زمان و انتقال ماشین خراب شده را داشته باشد. تعمیر خودرو شخصی در زمان های مورد نیاز توسط تیم کاربلد برای مهم و با ارزش است.

 

گارانتی رضایت مشتری

ارائه سیستم به منظور سازماندهی تمامی خدمات خودروبر تهران جهت افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز و قدرت کششی بالا و تجهیزات مورد نیاز برای بدک کش ها از خدمات و قابلیت های امداد خودرو البرز است.

امداد جاده ای چه چیزی را پوشش می دهد؟

خودروبر تهران خدمات زیادی را به شما ارائه می نماید. مهم ترین خدماتی که شما میتوانید از حمل خودرو تهران و امداد خودرو تهران و سایر امداد خودرو ها دریافت کنید عبارتند از:

سوریس پنچری لاستیک

یکی از خدمات خودروبر تهران کمک به شما در حوزه پنچری لاستیک می باشد. اگر در شهر یا خارج از شهر دچار مشکل شده اید، میتوانید جهت تعویض لاستیک پنچر شده خود از امداد خودرو کمک بخواهید.

خدمات یدک کش در تهران

این احتمال وجود دارد که خودروی شما دچار مشکلی شده باشد که با امداد کنار جاده ای به آسانی رفع نشود. در این صورت چطور میتوانید مشکل را رفع کنید؟ یدک کش تهران خودروی شما را تا اولین تعمیر گاه قابل قبول یا تعمیرگاه های خود حمل می نماید. در این صورت است که شما میتوانید به آسانی جهت رفع مشکل خودروی خود اطمینان حاصل نمایید. اگر سوخت خودرو هم تمام شده باشد میتوانید جهت سوخت رسانی کمک بخواهید. در غیر این صورت تا اولین پمپ بنزین یدک کشی خواهید شد.

سرویس های مکانیکی خودرو

یکی از دسته خدماتی که میتوانید از امداد خودرو تهران دریافت نمایید، مربوط به سرویس های مکانیکی خودرو می باشد. برای مثال اگر درب خودروی شما قفل شده است و دچار مشکل شده اید میتوانید از امداد خودرو در حوزه رفع این مشکل کمک بخواهید. ممکن است باتری خودروی شما دچار مشکل شده باشد، در این صورت میتوانید برای شارژ باتری از سرویس مکانیکی امداد خودرو رزن استفاده نمایید.

سید مهدی حسینی رئیس انجمن صنفی امداد خودرو کشور: 

در جست و جوی امداد خودرو در موتورهای جستجو مانند گوگل مواظب افراد سود جو باشید. بعضی از وب سایت های اینترنتی معتبر نبوده و امداد رسانی از سوی افراد وابسته به این سایت ها صرفا به منظور سود جویی و دریافت مبالغ چندین برابری می باشد. از این رو به هنگام مراجعه امدادگر به محل برچسب کیو آر کد موجود بر روی خودروی امدادگر توجه نمایید. و با اسکن این کیو آر کد با توجه به سایت استعلام امدادگران ایران از صحت مشخصات فردی و خودروی امدادگر مربوطه مطمئن شوید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید